Je hebt er duidelijk weinig verstand van. Laatst werd het equivalent van 100 miljoen dollar verstuurd. In 30 minuten stond het op de andere rekening. En hoeveel dat kostte? 0,0 noppes nada helemaal niets. Hoe zit dat met jouw PayPal?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou ja, de toekomst? Tijdelijk fenomeen waar je van kon profiteren omdat nieuw enzo. Je had er in het begin bij moeten zijn. Uiteindelijk is het gewoon weer een extra valuta en stabiliseert die koers wel.
U tell 'em.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt net 5 min geleden gecheckt, ja. Idd een dom kk wijf.
Hey now! Wat ik wilde zeggen is dat die hele geldverdienbusiness in het handelen van die coins nu tijdelijk een lucratieve business is. Uiteindelijk stabiliseert het en houd je inderdaad een efficiënte, relatief veilige (+ anonieme) en veelzijdige valuta over.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk weinig verstand van. Laatst werd het equivalent van 100 miljoen dollar verstuurd. In 30 minuten stond het op de andere rekening. En hoeveel dat kostte? 0,0 noppes nada helemaal niets. Hoe zit dat met jouw PayPal?
Het traden is tijdelijk lucratief ja. Of rampzalig als je verkeerd kiest natuurlijk. Maar het gaat hier niet om een extra valuta. Het betalingssysteem erachter is wat telt. Kijk naar het gemak waarmee je geld kan versturen. Goedkoper, sneller, geen banken nodig. Hier gaat echt een gigantische business rond ontstaanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey now! Wat ik wilde zeggen is dat die hele geldverdienbusiness in het handelen van die coins nu tijdelijk een lucratieve business is. Uiteindelijk stabiliseert het en houd je inderdaad een efficiënte, relatief veilige (+ anonieme) en veelzijdige valuta over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct, dat hele betalingssysteem reken ik ook als onderdeel van de valuta BTC. (of LTC, weet niet waar je nu in zit) Dit gaat zeker nog groeien inderdaad, mits mensen hun geld er maar in blijven houden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het traden is tijdelijk lucratief ja. Of rampzalig als je verkeerd kiest natuurlijk. Maar het gaat hier niet om een extra valuta. Het betalingssysteem erachter is wat telt. Kijk naar het gemak waarmee je geld kan versturen. Goedkoper, sneller, geen banken nodig. Hier gaat echt een gigantische business rond ontstaan
Jij begint erover. Maar maak je niet druk, dromen kan altijd nogquote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha gtfo man ben je daar nog niet klaar mee?
Dat tweede klopt. Makers preminen vaak. Zelf een paar honderdduizend coins verzamelen voor je het grote publiek op je coin loslaat. Maar daar worden ze wel op afgerekend. Je ziet dat de populairste altcoin, LTC, dit niet heeft gedaan. Omdat het systeem zo open is kan dit allemaal worden teruggevonden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Correct, dat hele betalingssysteem reken ik ook als onderdeel van de valuta BTC. (of LTC, weet niet waar je nu in zit) Dit gaat zeker nog groeien inderdaad, mits mensen hun geld er maar in blijven houden.
Grappig ook om te zien dat er meer en meer van die currencies ontstaan, ergens voelt het alsof die oprichters daarvan er zelf gewoon een slaatje uit willen slaan.Beetje een paar duizend voor jezelf reserveren en dan maar zien of ze wat waard worden door andere kopers die niet buiten de boot willen vallen, nadat ze het succes van de eerste BTC kopers hebben gezien. Want wat ze dan eigenlijk doen is gratis geld 'maken' uit niets.
Het vormt inderdaad langzaam (?) maar zeker een steeds interessanter alternatief voor het klassieke betalingssysteem.Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar hoe banken en overheden hier in de toekomst mee gaan dealen. Ik denk dat het nu al te laat is om een grote 'scare' actie te organiseren om die mensen uit die munt te krijgen. En gezien de recente uitspraken in het Amerikaanse congres zie ik dat ook niet meer gebeuren.
voorlopig is de Nederlandse overheid vooral bezignmet uitzoeken hoe ze hier belasting over kunnen heffenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Correct, dat hele betalingssysteem reken ik ook als onderdeel van de valuta BTC. (of LTC, weet niet waar je nu in zit) Dit gaat zeker nog groeien inderdaad, mits mensen hun geld er maar in blijven houden.
Grappig ook om te zien dat er meer en meer van die currencies ontstaan, ergens voelt het alsof die oprichters daarvan er zelf gewoon een slaatje uit willen slaan.Beetje een paar duizend voor jezelf reserveren en dan maar zien of ze wat waard worden door andere kopers die niet buiten de boot willen vallen, nadat ze het succes van de eerste BTC kopers hebben gezien. Want wat ze dan eigenlijk doen is gratis geld 'maken' uit niets.
Het vormt inderdaad langzaam (?) maar zeker een steeds interessanter alternatief voor het klassieke betalingssysteem.Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar hoe banken en overheden hier in de toekomst mee gaan dealen. Ik denk dat het nu al te laat is om een grote 'scare' actie te organiseren om die mensen uit die munt te krijgen. En gezien de recente uitspraken in het Amerikaanse congres zie ik dat ook niet meer gebeuren.
Gvd doet het al niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Dat wijf die daar staat te schreeuwenmongolen.
"opschieten, sneller, tyfuslijers!!"ben je bijna 40 gedraag je je als een 15 jarige kkwaus
Haha, dat kan dus niet omdat het volledig anoniem is.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voorlopig is de Nederlandse overheid vooral bezignmet uitzoeken hoe ze hier belasting over kunnen heffen
Geoefend met bawsac?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wacht tot 'ie legendarisch crasht en ga dan inkopen.
Haha idd, als ik van 40 miljoen 6,8 miljard kan maken is de rest peanuts. I'm gonna get rich, bitch.quote:
Hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha idd, als ik van 40 miljoen 6,8 miljard kan maken is de rest peanuts. I'm gonna get rich, bitch.
Ja hallo, had ik hem net opgezocht voor je enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 13:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd doet het al niet meer.
edit: heb al een nieuwe
Gehackt, hoe dan? Ik had dat (2,2 miljard p/p) dus ook, maar gewoon met eerlijk beleggenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Heb die shit gewoon gehacked en heb nu 2.14billionmax in de game.
Zal voortaan op je wachtenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hallo, had ik hem net opgezocht voor je enzo
Waar zit je nu in? PPC stijgt gestaagquote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
Wel erg leuk om mee t. Spelengister begonnen met een luttele 100 EUR speelgeld. Aan het eind van de dag 130. Toch een leuk idee
Savegame op de laptop gezet en deze decrypt. Daarna wijzigingen gemaakt zoals max geld en alle skills en daarna weer encrypt en op de ps3 gezetquote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gehackt, hoe dan? Ik had dat (2,2 miljard p/p) dus ook, maar gewoon met eerlijk beleggen?
[..]
Zal voortaan op je wachten.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Savegame op de laptop gezet en deze decrypt. Daarna wijzigingen gemaakt zoals max geld en alle skills en daarna weer encrypt en op de ps3 gezet
7 Ltc, 70 ftc en 10 pccquote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar zit je nu in? PPC stijgt gestaag
Sure amquote:Op woensdag 27 november 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Cheater.
Ook stom eigenlijk, al die moeite (of nouja) gedaan om het spel uit te spelen en max te cashen, ben ik toen ik het had uitgespeeld meteen begonnen met multiplayer en heb nooit meer naar de singleplayer omgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |