SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten op Lajor Mazerquote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik denk dat als je major lazer luistert je gains instant shrinken
Meisjes met striations en veinzzzzquote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hier evt backup gym chicks
[ afbeelding ]
Nee man zijn gewoon legit vrouwen.quote:
Im dat geval doe ik ze allemaal. Meerdere malen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man zijn gewoon legit vrouwen.
Zou die twee brunettes en de blonde in het midden hard raken iig.
woud get raped by/10quote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hier evt backup gym chicks
[ afbeelding ]
FF season finale Boardwalk Empire downen broederrr.quote:Op maandag 25 november 2013 20:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Im dat geval doe ik ze allemaal. Meerdere malen.
Ja man staat al klaar. Normaal keek k altijd voor vi maar was te laat thuis vandaag. Morgen wordt em ook niet want Ajax. Woensdag pasquote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
FF season finale Boardwalk Empire downen broederrr.
ahahah goede OP welquote:
The Walking Dead blijf ik toch beter vinden.quote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
FF season finale Boardwalk Empire downen broederrr.
Welkom jonge! hoeveel til jij?quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
The Walking Dead blijf ik toch beter vinden.
echt?quote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
450 kilo jeweet. Wat nou welkom? Ik kom hier wel vaker.
Mwah, was een half seizoen leuk daatna kon het me echt niet meer boeien.quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si señorquote:
Ach, ik ben horrorliefhebber, misschien is dat het probleem.quote:Op maandag 25 november 2013 21:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, was een half seizoen leuk daatna kon het me echt niet meer boeien.
Alhoewel ik Season4 van boardwalk wel een beetje vind tegenvallen. Paar goeie eps, maar er gebeurde te weinig. Bijv de ep van 2 weken geleden was top, met de cliffhanger in chicago. Zie je de aflevering van.vorige week komt chicago er niet eens in voor.
Ik word echt altijd gek van die man. Zeker 70% van mijn notes zijn van hem.quote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kijk nou mr uit voordat je weer een ban hebt
Minder dan 20% klapharkquote:Op maandag 25 november 2013 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik word echt altijd gek van die man. Zeker 70% van mijn notes zijn van hem.
Eerlijk gezegd wel. Zelfs jij bent lief tegenwoordig.quote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef McNulty het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het sinds het vorige topic VET gezellig hier is.
Vinden jullie ooknie?
Ben jy nieuw hier?quote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
450 kilo jeweet. Wat nou welkom? Ik kom hier wel vaker.
hey weissmanquote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wie zou er als eerste terug zijn met een kloon?quote:Op maandag 25 november 2013 2
1:46 schreef McNulty het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het sinds het vorige topic VET gezellig hier is.
Vinden jullie ooknie?
Wou net zeggen Cakeman is net geband begin jij weer toen zag ik dat je het tegen een modje had, toen dacht ik oke laatmaar. Muahahaahquote:
Snakey zei destijds dat Cakeman de meest vervelende kloon was van iemand.quote:Op maandag 25 november 2013 21:53 schreef fathank het volgende:
Van Wie was cakeman nou een kloon. Diegene mag echt een (Marklin)trein koppen
Nee doe maar G.R.S., zij is het meest gebalanceerde meisje hier. Ik krijg totaal geen borderline vibes van haar.quote:
Weissman kan niet toch want die heeft een ban? Dan zou Snakey Cakeman ook direct bannen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Snakey zei destijds dat Cakeman de meest vervelende kloon was van iemand.
Wie heeft hier een fanatieke kloon historie?
Deed het meer omdat Ir blond haar heeft (is meer getrouw aan het plaatje).quote:Op maandag 25 november 2013 21:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee doe maar G.R.S., zij is het meest balanceerde meisje hier. Ik krijg totaal geen borderline vibes van haar.
Ik heb liever de juiste protagonisten.quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deed het meer omdat Ir blond haar heeft (is meer getrouw aan het plaatje).
Dan is het misschien Fanta. Of Jahr00n.quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef fathank het volgende:
Weissman was ook niet zo zwakzinnig om.zich zo debiel te profileren
toevallig zat ik net deze te kijken..quote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Nulty en GRS, gestalkt door Lompe.
Jahroon moet toch ook gewoon een kloon zijnquote:Op maandag 25 november 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan is het misschien Fanta. Of Jahr00n.
smooth..quote:Op maandag 25 november 2013 22:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb liever de juiste protagonisten.
stinkie was eerste kloon die ik ooit aanmaakte. En daarna wist ik niet mee wat mijn originele account wasquote:Op maandag 25 november 2013 21:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Snakey zei destijds dat Cakeman de meest vervelende kloon was van iemand.
Wie heeft hier een fanatieke kloon historie?
Dat dere creatine..not even oncequote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
stinkie was eerste kloon die ik ooit aanmaakte. En daarna wist ik niet mee wat mijn originele account was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Montelly op 25-11-2013 23:06:55 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Maassilo is ook een tijd dicht geweest omdat er iemand was neergeschotenquote:Op maandag 25 november 2013 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Metrostation MaashavenDaar ben ik eens beroofd door 3 McNulty's (noracist)
Wat bedoel je daar mee? Door 3 mensen?quote:Op maandag 25 november 2013 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Metrostation MaashavenDaar ben ik eens beroofd door 3 McNulty's (noracist)
Ja door 3 negers met een mes.quote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee? Door 3 mensen?
Wat moeten ze nou weer met je IDquote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja door 3 negers met een mes.
Ze hebben 10 euro en mijn identiteitskaart meegenomen
Ze dachten hij is die rijke tata.quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou weer met je IDom drank te kopen hebben ze er iig niets aan
Trouwens, op RTL4 nu Grannysex, Sap. Enjoy.
ahaaha Gquote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze dachten hij is die rijke tata.
Haha ze wilden me opzoeken als ik aangifte kwam doenquote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou weer met je IDom drank te kopen hebben ze er iig niets aan
Trouwens, op RTL4 nu Grannysex, Sap. Enjoy.
But who was lats/traps/legs?quote:
Ja maar het gaat verdomme nergens over. Ik betaal voor mijn motor die WA+ is en meer kost dan de auto iets van 440 euro per jaar. Heb m'n rijbewijs al 5 jaar dus geen beginnend bestuurder meer, maar met al die prijzen die ze voor fatsoenlijke bakken (dus geen fiat panda, renault twingo etc.) rekenen is niet normaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:20 schreef Sapstengel het volgende:
Je leeftijd, aantal schadevrije jaren, vermogen van je auto dat soort dingen spelen allemaal een rol geloof ik.
M'n Golf staat op naam van mijn vader, die heeft iets van 18 schadevrije jaren dus dat schiet aardig op.
Nee idd, zijn kuthokken maar als ik dingen moet vervoeren zijn ze wel handig. Op mijn motor kan ik niet eens een gereedschapssetje meenemen (handig met een Ducatiquote:
Je moet het ook niet met elkaar vergelijken, bedoel ik ermee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee idd, zijn kuthokken maar als ik dingen moet vervoeren zijn ze wel handig. Op mijn motor kan ik niet eens een gereedschapssetje meenemen (handig met een Ducati).
Motoren zijn er voor het harde ragwerk, auto's om als comfortabel vervoer te gebruiken in de file.
Ik had eerst deze 749 monoposto. Prachtig ding, maar helaas een beetje "tam" voor mij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet het ook niet met elkaar vergelijken, bedoel ik ermee.
Ducati trouwens.![]()
Welke heb je?
Die eerste ziet er echt dope uit. Wat meer race-achtig imo. Ik zou de 1199 Panigale R wel willen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik had eerst deze 749 monoposto. Prachtig ding, maar helaas een beetje "tam" voor mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar nu dit hooligan beest (srs), wel paar dingen aan veranderd nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens Ducati, altijd Ducati.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:28 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf man is deze mugshot real life?
[ afbeelding ]
Zou m'n balzak door 10km met hepatitis C geinfecteerde naalden slepen en vervolgens in zout water dopen alleen om een stukje vingernagel te mogen hebben van de hand van haar cellmate waarmee ze in haar kont is gefist tijdens de ontgroenings rape.
Fuck wat een machine. Wat mag zo'n ding kosten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:30 schreef Drinky het volgende:
Deze staat trouwens ook hoog op mijn verlanglijstje. 170pk en 144nm koppel
Ja shit man dat is precies wat voor soort motor ik wilquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:30 schreef Drinky het volgende:
Deze staat trouwens ook hoog op mijn verlanglijstje. 170pk en 144nm koppel
Die racemotoren zijn leuk om naar te kijken of om het circuit mee op te gaan, maar niet om mee te rijden op de weg. 1199 Panigale is wel een bruut ding, maar zou qua motor karakteristiek liever voor de "oude" 1198 gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die eerste ziet er echt dope uit. Wat meer race-achtig imo. Ik zou de 1199 Panigale R wel willen.Mijn echte pa had vroeger ook een Ducati. Heb er ook een miniatuur van hier op mijn bureau.
Ja dat sowieso, beginnen met 11kW u srs m8? en dan na 2 jaar weer op examen voor 35kw en daarna weer op examen voor vol vermogenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens wel fucked up hoe ze dat tegenwoordig geregeld hebben met het motorrijbewijs.
Het lijkt mij inderdaad ook niet fijn om de hele tijd voorover te moeten zitten. Is ook niet echt comfortabel, alhoewel een racemotor ook sowieso niet voor comfort gemaakt is, right.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die racemotoren zijn leuk om naar te kijken of om het circuit mee op te gaan, maar niet om mee te rijden op de weg. 1199 Panigale is wel een bruut ding, maar zou qua motor karakteristiek liever voor de "oude" 1198 gaan.
Heb ook de Multistrada geprobeerd, en dat is ook best een rap hok voor een tourmachine. Na een tijdje rijden komen de meeste motorrijders er snel achter dat motoren waarbij je meer rechtop zit stukken fijner en leuker zijn om mee te rijden.
Ik reed bijv. met mijn Hypermotard eerste keer op Assen "ervaren" racers op 1000cc machines eruit, en ik heb maar 92pk (wel 108nm koppel).
Volgende motor wordt voor mij denk ik of een KTM 990/1190 adventure, of als ik het goedkoop kan vinden een Multistrada 1200 of KTM 1290 Superduke (R).
Heb al veel andere motoren gehad, voor een korte tijd. R1 2007, RSV 1000R Factory, maar die deden het toch niet zo voor mij. R1 was echt zwaar saai en de RSV helaas erg onbetrouwbaar.
[..]
Ja dat sowieso, beginnen met 11kW u srs m8? en dan na 2 jaar weer op examen voor 35kw en daarna weer op examen voor vol vermogen![]()
![]()
.
Ben blij dat ik dat heb gemist, vond 25kW al traag als stront, had die meuk er al na 3 maanden uit gesloopt.
Nieuw ¤17.596,00, maar wacht wel een paar jaar tot ze op de 2e hands markt komen (of koop voor die tijd gewoon een Ducati 1098 Streetfighter S).quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Fuck wat een machine. Wat mag zo'n ding kosten?
Heb je trouwens niet zoiets van "Ik rijd mijzelf dood."?
Ja dat soort motoren zijn echt zwaar makkelijk te besturen, vandaar dat mijn huidige motor zo'n soort motor is. De supersport rijders kun je zeg maar zien als de curlbro's in de gym: sommigen beseffen na een periode "but who was squats, deadlifts?" en anderen blijven of op een laag niveau aanmodderen of stoppen er na een tijdje mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja shit man dat is precies wat voor soort motor ik wil
Volgens mij heb je zieke controle over dat ding, alsof je op een BMX zit ofzo. Geen idee of dat zo is, nog nooit motor gereden.
Whehehequote:Op dinsdag 26 november 2013 03:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja dat soort motoren zijn echt zwaar makkelijk te besturen, vandaar dat mijn huidige motor zo'n soort motor is. De supersport rijders kun je zeg maar zien als de curlbro's in de gym: sommigen beseffen na een periode "but who was squats, deadlifts?" en anderen blijven of op een laag niveau aanmodderen of stoppen er na een tijdje mee.
De "naked" rijders zijn meer de powerlifters, schijt aan aesthetics en gewoon knallen. Je krijgt er trouwens ook zieke nekspieren van.
S1000RR is zwaar baas, geluidje en snelheid van dat ding is niet normaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad ook niet fijn om de hele tijd voorover te moeten zitten. Is ook niet echt comfortabel, alhoewel een racemotor ook sowieso niet voor comfort gemaakt is, right.
Wat vind je van de BMW racemotoren? Dat S1000RR zou op dit moment de snelste moeten zijn zeggen ze.
18k valt nog redelijk mee moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nieuw ¤17.596,00, maar wacht wel een paar jaar tot ze op de 2e hands markt komen (of koop voor die tijd gewoon een Ducati 1098 Streetfighter S).
Heb dat gevoel wel eens gehad, na een crash ofzo ben je even een periode een beetje schijt maar daarna gaat het weer volle toelie. Vind 300 op een motor minder "eng" dan 140 in een auto.
Alleen met die R1 en RSV 1000R was het in het begin wel erg "oh fuck" als je met 280 over een 60 weg knalt en je die bomen zo snel langs je af ziet gaan. Als je die kopt ben je op slag dood.
[..]
Ja dat soort motoren zijn echt zwaar makkelijk te besturen, vandaar dat mijn huidige motor zo'n soort motor is. De supersport rijders kun je zeg maar zien als de curlbro's in de gym: sommigen beseffen na een periode "but who was squats, deadlifts?" en anderen blijven of op een laag niveau aanmodderen of stoppen er na een tijdje mee.
De "naked" rijders zijn meer de powerlifters, schijt aan aesthetics en gewoon knallen. Je krijgt er trouwens ook zieke nekspieren van.
Inderdaad man. Ik voel gewoon dat ik doodga op zo'n ding. Domme mindset ook. Intrusive thoughts noemen ze dat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe
Ja ik vond een MV Agusta altijd erg vet, die F4 1000s of wat is het? Maarja, toen ik hoorde dat het enorm lomp rijdt (op lage snelheid in de stad) en je nauwelijks een normale scherpe bocht kunt nemen op lage snelheid dacht ik, nee laat maar.
Dan liever zo'n naked. Lekker raggen door de stad. Al is dat ook de reden dat ik nog geen motorrijbewijs heb, ik ben bang dat ik verongeluk
Ook leuk voor als je even boodschappen hebt gedaan, met 200+ terugblazen voorwiel die even loskomtquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe
Ja ik vond een MV Agusta altijd erg vet, die F4 1000s of wat is het? Maarja, toen ik hoorde dat het enorm lomp rijdt (op lage snelheid in de stad) en je nauwelijks een normale scherpe bocht kunt nemen op lage snelheid dacht ik, nee laat maar.
Dan liever zo'n naked. Lekker raggen door de stad. Al is dat ook de reden dat ik nog geen motorrijbewijs heb, ik ben bang dat ik verongeluk
Man dat is toch het beste gevoel ooit. Het gevoel dat je dood gaat maar het niet gaat, die adrenalinequote:Op dinsdag 26 november 2013 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
18k valt nog redelijk mee moet ik zeggen.Had veel meer verwacht.
[..]
Inderdaad man. Ik voel gewoon dat ik doodga op zo'n ding. Domme mindset ook. Intrusive thoughts noemen ze dat.
Yeah, makes sense.quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Man dat is toch het beste gevoel ooit. Het gevoel dat je dood gaat maar het niet gaat, die adrenaline
Maar ben ook weer niet zo gek om roekeloos te rijden, safety first jeff.
quote:
Ik moet doorhalen want nog wat stuff afmaken en presentatie zo dadelijk om 9:00.quote:
succes yuri, kus op je lulquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet doorhalen want nog wat stuff afmaken en presentatie zo dadelijk om 9:00.![]()
Slaap lekker in ieder geval.
Nee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 05:11 schreef IrCute het volgende:
Mijn vader had een ducati monster en een mv agusta, ben ik nu cool?
Studentenritmequote:Op dinsdag 26 november 2013 04:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet doorhalen want nog wat stuff afmaken en presentatie zo dadelijk om 9:00.![]()
Slaap lekker in ieder geval.
Hey lekker ding! Hoe gaat het nu joh. Al weer 10kg geplust?quote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice shit! Jammer van de kleding. (lil' homo)
Trouwens Ray, ouwe molenaar, ga je er straks even tussen uit? Of gewoon die jilla workout zetten?
[..]
RIP HAAGSE RINUS RAYMOND K MOLENAAR
thee hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:47 schreef Ethanolic het volgende:
Iedereen al een bakje koffie op het bureautje?? Another day at the office. #loonslaaf
Zal wel niet naar de Costa del Sol zijn danquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:46 schreef fathank het volgende:
Heey boys,
Snakeman is vanaf vandaag een maand op vakantie dus gedraag jullie een beetje.
Een echte slang, heeft een dag voor zijn vakantie 'zgn' al zijn kloons een ban gegeven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:48 schreef fathank het volgende:
Oh kut heb ik nu verraden wue Cakey was
hele forum gaat gewoon op slot tot i terug is (of ergens wifi heeft onderweg)quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een echte slang, heeft een dag voor zijn vakantie 'zgn' al zijn kloons een ban gegeven.
Ik zal volgende keer sexy chick posten van de afdeling, ik toon altijd "oprecht" interesse in haar wat ze van het weekend gaat doen etc..vind ze leuk om te vertellen.quote:
Bitches denken echt altijd dat ze interessante weekenden meemaken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer sexy chick posten van de afdeling, ik toon altijd "oprecht" interesse in haar wat ze van het weekend gaat doen etc..vind ze leuk om te vertellen.
Nog even geduld, ik ben vanmiddag pas weg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:46 schreef fathank het volgende:
Heey boys,
Snakeman is vanaf vandaag een maand op vakantie dus gedraag jullie een beetje.
Ik wil je adminrechten wel overnemen om de orde te bewaren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog even geduld, ik ben vanmiddag pas weg.
Is er al overdracht geweest met alle aandachtspuntjes?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee, thanks. Ik zal het straks even regelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil je adminrechten wel overnemen om de orde te bewaren.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is er al overdracht geweest met alle aandachtspuntjes?
Duur? Zit er dan ook een lepeltje bij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ze verkopen bij AH to go tegenwoordig ook magere kwark
Nice.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ze verkopen bij AH to go tegenwoordig ook magere kwark
Geen lepel maar dan kan je zo een groene vorklepel voor salades pakken. Geen idee de prijs, maar als ik van JB naar huis ga pik ik geregeld een bakje mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:39 schreef Champy het volgende:
[..]
Duur? Zit er dan ook een lepeltje bij?
Oké, zal vanmiddag eens kijken dan, heb meestal wel trek als ik op het station aan komquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen lepel maar dan kan je zo een groene vorklepel voor salades pakken. Geen idee de prijs, maar als ik van JB naar huis ga pik ik geregeld een bakje mee.
Ik heb in een endo-modus wel eens mijn trein gemist omdat ik niet kon kiezen welke koek/chocopinda's/random pensvoer ik wilde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice.Dit is toevallig de kwark van gisterenavond.
![]()
Die triple chocolate cookies daar zijn echt fucking lekker. Vooral als ze lauw zijn en dan met een pakje melk erbij. Gelukkig heb ik nu genoeg discipline in mij waardoor de verleiding klein is, want anders.
Laatst ook een paar gehad ja, inderdaad te lekker, goed bulkvoedselquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef fathank het volgende:
Chick mag blijven wat mij betreft. Of hier op de bank komen liggenmijn pik komen zitten
Gek, he? In een gym-topic.quote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meisjes met striations en veinzzzz
^^quote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man zijn gewoon legit vrouwen.
Zou die twee brunettes en de blonde in het midden hard raken iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geluid van jezelf even uitrekken.
En de blikken van je collega's
[ Bericht 1% gewijzigd door stinkie op 26-11-2013 11:30:11 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
1. Auto's zijn overrated.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:01 schreef Drinky het volgende:
Negers, kan iemand mij uitleggen waarom ik voor een fatsoenlijke auto(120~150pk) gewoon 1100 ekkies per jaar kwijt ben aan alleen WA verzekering?
Als die shit zo duur blijft zal ik nooit mijn eigen auto aanschaffen
Godverdomme dat is wel een kk zieke endo struggle.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb in een endo-modus wel eens mijn trein gemist omdat ik niet kon kiezen welke koek/chocopinda's/random pensvoer ik wilde.
AH To Go is niet goed voor dikkertjes
Dit.quote:
Wij verwachten wel frequente updates over:quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goed plan. Jij bent een van de weinige die hier consequent fatsoenlijk post.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil je adminrechten wel overnemen om de orde te bewaren.
Nieuw-Zeelandquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zal wel niet naar de Costa del Sol zijn dan
Dit dus. I.p.v. dat wij mee mogen...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
That son of a bitch
[ afbeelding ]
Volkomen mee eens. Ik vind het nu echter wel leuk. Wat meer inhoud.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:28 schreef CarbonC het volgende:
Ik vind, ondanks het bannen van een aantal pauperusers, het niveau hier (vooral in het vorige deel) echt bedroevend, kilometers onder puberaal niveau. M.a.w. ik zal hier niet/nauwelijks nog posten.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:09 schreef stinkie het volgende:
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geluid van jezelf even uitrekken.
thick underarm thick
beter dat i daar ff zieke PR's gaat zetten in een resort gym dan...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. I.p.v. dat wij mee mogen...
Nissan Navara met dubbele cabine. Standaard 190 pk, een beetje chipper brengt em dik over de 200 PK. Beer van een motor, 6-bak en vergeet niet een sper op de achteras aan te vinken. Prima wagen om door de bossen te scheuren. Voor het echte terreinwerk kun je beter een Land Cruiser nemen, maar dan kun je weer niet zoveel meenemen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Als ik al ooit een auto neem, neem ik wel een pick-up truck ofzo want dat is tenminste nog handig voor het verplaatsen van brandhout, vee en honderden kilo rijst als ik later in een log cabin in de bergen woon.
Goed bezig...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geluid van jezelf even uitrekken.
En de blikken van je collega'sYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Will do.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wij verwachten wel frequente updates over:
- het goede leven daar;
- de lekkere vrouwen daar (als ik die vrouwen van Les Mills op Facebook zie);
- de gyms die je daar ontdekt heb.
Ga je ook een cruise maken door de Doubtfull Sound (Zuidereiland)?
En de Franz Josef gletsjer beklimmen (voordat ie helemaal weggesmolten is)?
En de Tongario crossing doen?
Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geluid van jezelf even uitrekken.
Ik ben gisteren uit de gulp van m'n broek gescheurd. Afgelopen zomer 3 nieuwe korte broeken gekocht, ben bang dat ik die aankomende zomer niet meer pas
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
moet wel een hele dikke vakantie worden lijkt me.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Will do.
We gaan alleen naar het noordereiland, geen tijd voor het zuiden. En nee ik ga geen rare crossings doen.
mmm...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:36 schreef Champy het volgende:
Ik ben gisteren uit de gulp van m'n broek gescheurd.
Gewoon in twee keer bestellen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een grote bestelling bij B&F plaatsen, vragen om twee cadeaus en die ook krijgen.Altijd super klantvriendelijk die mensen. Toen ook met die joggingbroek die ik er gratis bij kreeg.
AMENA KOYUM SIKTIR GIT SKERIM LAN gelyk mind blown feeling verpest alles esekquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon in twee keer bestellen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
AMENA KOYUM SIKTIR GIT SKERIM LAN gelyk mind blown feeling verpest alles esek
Heeft ie geen leuke assistente(s)quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef Levolution het volgende:
Straks naar de tandarts, geen zin.
Niks zo bèta als weerloos op een stoel liggen terwijl een vreemde vent dingen in je mond stopt waar je van moet kokhalzen.
Drukken ze wel eens hun borsten tegen je hoofd?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Heeft ie geen leuke assistente(s)
Die van mij heeft 2 assistentes van een jaar of 30 die de simpele klusjes voor em doen. Als ik daar op de stoel heb gelegen om een gaatje te vullen () ben ik weer compleet bij met alle roddels. Jezus die lullen meer dan dat ze werken. Niet zo gek dat die rekeningen zo hoog zijn
Ja want die hebben tandarts assistentes altijd op het voorhoofd zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drukken ze wel eens hun borsten tegen je hoofd?
Neequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drukken ze wel eens hun borsten tegen je hoofd?
Geen dan eens een voorbeeld van wat je wel wilt zien?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:28 schreef CarbonC het volgende:
Ik vind, ondanks het bannen van een aantal pauperusers, het niveau hier (vooral in het vorige deel) echt bedroevend, kilometers onder puberaal niveau. M.a.w. ik zal hier niet/nauwelijks nog posten.
Doe je hoofd eens naar voren, hupquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
Bij de kapper doen ze dat ook altijd, zo je hoofd tegen hun borsten duwen.
dat klinkt vrij heftigquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef fathank het volgende:
Mijn kapper neit gelukkig.
Das een mannelijke Koerd.
gewoon goeie humor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Geen dan eens een voorbeeld van wat je wel wilt zien?
Maar aan de andere kant wat verwacht je van een curlbrah topic ?
dat klinkt nog veel heftiger...quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ik ga altijd naar zo'n hipster kapsalon, werken wel een aantal chicks maar ook wel eens geknipt door van die skinny gaymannen.
en die zijn altijd zo aardigquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ik ga altijd naar zo'n hipster kapsalon, werken wel een aantal chicks maar ook wel eens geknipt door van die skinny gaymannen.
Beter vind je ze niet. Mannen met kort haar, sowieso turkse/marokkaanse/koerd/irakees gaan. Knippen en scheren 100x beter dan die huppelkutten die net van de kapperschool af zijn.quote:
Ook een paar keer geweest, maar 39 euro voor wassen knippen drogenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dat veel geld. En haren wassen kan ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja 35 euro hier, maar krijg 20% studentenkorting. 28 euro voor knippen en wassen vind ik best okay.
Maarja ik ga toch bijna nooit, het is nu alweer ruim een jaar geleden dat ik ben geweest.
Een jaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja 35 euro hier, maar krijg 20% studentenkorting. 28 euro voor knippen en wassen vind ik best okay.
Maarja ik ga toch bijna nooit, het is nu alweer ruim een jaar geleden dat ik ben geweest.
Whehe jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een jaarbrb 1x per maand privé kapster.
mannelijke ginger. Met zelfde voornaam als ik. Haar wassen is meer een massage bij hem. Morgen weer, het grijs komt weer door.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef fathank het volgende:
Mijn kapper neit gelukkig.
Das een mannelijke Koerd.
Thuiskapster komt 1 keer per 6 wekenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ach eens per jaar valt het wel mee. En ze knippen wel goed. Als ik elke 2 maanden naar de kapper zou gaan zou ik idd iets goedkopers zoeken.
[..]
Whehe jaKom nu ongeveer in de buurt van dit:
[ afbeelding ]
Alleen met minder lange baard.
Gemiddeld dus 8x per jaar kapper, 140 euro per jaar. Terwijl ik dan maar 28 euro per jaar betaal omdat ik gewoon nauwelijks ga.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Thuiskapster komt 1 keer per 6 weken17,50 voor knippen.
En Brian Danielson mag inderdaad ook wel weer eens naar de kapper
Toen ik nog met m'n ex liep max 1x per 2 weken. Nekharen netjes maken, contouren bijwerken met mesje. Je moet fresh zijn. Tegenwoordig 1x per 4 weken ofzo. ligt eraan hoe het uitkomt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Onder de tattoo's ook?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
mannelijke ginger. Met zelfde voornaam als ik. Haar wassen is meer een massage bij hem. Morgen weer, het grijs komt weer door.
Als ik een jaar niet ga ziet het er echt niet uit, heb dik, redelijk krullend hoofdhaar wat vrij hard groeitquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gemiddeld dus 8x per jaar kapper, 140 euro per jaar. Terwijl ik dan maar 28 euro per jaar betaal omdat ik gewoon nauwelijks ga.
Mn ex was kapster, dan krijg je dat. Tegenwoordig is me dat ook te gek hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja nogal met je 1x per 2 weken naar de kapper![]()
Als ik ga solliciteren ga ik wel weer naar de kapper, verder boeit het me niet.
telt niet voor mechanische benenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
Snakey: let op: niet langer dan 5 dagen niet trainen!!!
http://www.telegraaf.nl/g(...)agen_verloren__.html
Niet trainen ≠ niet bewegen hèquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
Wat? Dat heb ik na het weekend al...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
Heb je het nou over trainen, seks of de kapper?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
1x in zeven weken is voldoende... Moet wel een.beetje mannelijk blijven allemaal...
Keurig Albert..quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je het nou over trainen, seks of de kapper?
jup. En skinny jeans enzo. whole packagequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen ik nog met m'n ex liep max 1x per 2 weken. Nekharen netjes maken, contouren bijwerken met mesje. Je moet fresh zijn. Tegenwoordig 1x per 4 weken ofzo. ligt eraan hoe het uitkomt.
[..]
Onder de tattoo's ook?
Waxx Arnhem toevallig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
jup. En skinny jeans enzo. whole package
Nieuw onderzoekquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
Haha naar die kapper ga ik dus altijd, maar dan in m'n eigen woonplaats.quote:
Ja naja die knurften hebben nu allemaal een ban.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gewoon goeie humor.
Dat is relatief ik weet het, maar dat je kan lachen zeg maar.
om dat hallo X en hey Y dat is wel een beetje uitgemolken tot en met
loopt zo alle deurposten en muurtjes er uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha naar die kapper ga ik dus altijd, maar dan in m'n eigen woonplaats.
Maar tijd om even te gaan klussen. Beunhaas sapstengel, voor al uw verbouwingen
Liftdeuren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
loopt zo alle deurposten en muurtjes er uit.
Yes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
riod rage in een winkelcentrum was het toch?
quote:
#nohomoquote:
in eindje heb je er een, die vraagt voor stundenten ook ¤28, maar echt dat is gewoon een hele chillings avontuur. 1+ uur om je haar te knippen, handmassage, aandacht voor details echt crazy.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Je went eraan. Zelfs de smaak van mdma wentquote:
dat dere celltech.quote:
Die zag ik altijd vlakbij de grens in belgie staanquote:
Overloop/opscheertjequote:Op dinsdag 26 november 2013 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga zo trouwens even kappertje pakken. Ff die smoothe coupe toch.
Hahaha dikke henkie tript 'm op die molly.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Je went eraan. Zelfs de smaak van mdma went
Drom Heten Ze Ook Belgian Blue Bulls. He1 He!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:11 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die zag ik altijd vlakbij de grens in belgie staan
Ik zie er idd niet zo uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je na je kappersbeurt er niet uitziet als Crixus ben je hommo.
[ afbeelding ]
Bluffert.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie er idd niet zo uit.
Heb een hardere kaaklijn.
Tevens zwaardere wenkbrauwen, iets meer getint en die onweerstaanbare bright blue eyes.quote:
Zeg gewoon eerlijk dat je grote ogen, een lange nek en een gloeiende wijsvinger hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tevens zwaardere wenkbrauwen, iets meer getint en die onweerstaanbare bright blue eyes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
goddamn, brienenoord net aan twee kanten ongelukquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeg gewoon eerlijk dat je grote ogen, een lange nek en een gloeiende wijsvinger hebt.Oh you got me there.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
kutstad, dat rotterdamquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
goddamn, brienenoord net aan twee kanten ongeluk![]()
Daar sta je dan met je Ferrari in de file.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
snelquote:
Ik was er net op tijd overheen danquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat een rattenquote:
Ja, ik ging er iets van 17:55 overheen, beide kanten een takelwagen/politiequote:Op dinsdag 26 november 2013 19:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik was er net op tijd overheen danrond 1745 reed ik daar en was er voor het eerst sinds een maand geen file. Parallelrijbaan stond wel vast hoorde ik op de radio
flinke tettas..quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:08 schreef McNulty het volgende:
D'r tieten zijn wel lekker. Ik ga niet liegen.
niet zo bijdehandquote:
dan had ik misschien wel in dat ongeluk kunnen zitten omgquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, ik ging er iets van 17:55 overheen, beide kanten een takelwagen/politie
Daarom Amsterdamquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dan had ik misschien wel in dat ongeluk kunnen zitten omg
even serieus die fucking weg heeft zoveel kostbare uren van mn leven opgeslokt. Ben helemaal klaar met die lelijke kutring van Rdam
A20 via overschie is ook zo kansloosquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
even serieus die fucking weg heeft zoveel kostbare uren van mn leven opgeslokt. Ben helemaal klaar met die lelijke kutring van Rdam
JB kom we gaan carpoolenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
smooth..quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
JB kom we gaan carpoolen
[ afbeelding ]
Prima wat is je begin en eindbestemming? Mag in dmquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
JB kom we gaan carpoolen
[ afbeelding ]
idd, dit handelen we discreet af JBquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Prima wat is je begin en eindbestemming? Mag in dm
Haha ja dat is sick aan die landen man. Taxirit van 3 kwartier, 15 euro. En altijd goed en luxe eten voor weinig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
in eindje heb je er een, die vraagt voor stundenten ook ¤28, maar echt dat is gewoon een hele chillings avontuur. 1+ uur om je haar te knippen, handmassage, aandacht voor details echt crazy.
Hier in Hongarije ga ik naar een kapper voor de rijke klasse hier, alleen maar van die fucked up rijke mensen 'aaja ¤13 euro voor was en knipbeurt ben tog rijk nikka's
Rustig tjechie slowakije!quote:
appart hoofd heeft zequote:
hallo china, hallo amsterdam, hallo rusland, hallo turkije, hallo america wait wait america you wait, hallo japan i dont understand you fucking talk to me, oke pam. digital man, tuurlijk wel man. hallo duitsland, was gibt, heute oder morgen. tuurlijk man wereld digital man connection.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rustig tjechie slowakije!
wOwww!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hallo china, hallo amsterdam, hallo rusland, hallo turkije, hallo america wait wait america you wait, hallo japan i dont understand you fucking talk to me, oke pam. digital man, tuurlijk wel man. hallo duitsland, was gibt, heute oder morgen. tuurlijk man wereld digital man connection.
Overduidelijk trekhaak...quote:
werkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef Montelly het volgende:
Wooow..ik ga morgen met plezier naar mijn werk..
Soms gewoon lekker genieten man. Koop gewoon zakje lays... Beentje in de lucht. Ja tog?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Montelly het volgende:
Heb strong feels om naar de gym te gaan maar ben veelste moe..
Cafeïne.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Montelly het volgende:
Heb strong feels om naar de gym te gaan maar ben veelste moe..
klootzakquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Soms gewoon lekker genieten man. Koop gewoon zakje lays... Beentje in de lucht. Ja tog?
alleen maar voor extra pomp tijdens het carpoolen morgen hequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Montelly het volgende:
fuck ik, ik ga gewoon...net pre-workout op.
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
alleen maar voor extra pomp tijdens het carpoolen morgen he
Fucking homoquote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meisjes met striations en veinzzzz
Hahahahahahaha fap ze.quote:
quote:
quote:
Van Rijnquote:
Miami!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Montelly het volgende:
Zo chestday toch maar gezetbtw..Miami Vice op tv..
je zou nog fotosessie zetten hier..quote:
Zal binnenkort ff wat in een spoiler gooien. Heb zelf nog niet eens alles op comp staan. Miami is aanrader iig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
je zou nog fotosessie zetten hier..
Ik heb nog Cuba en Aruba op de planning staan, wellicht Miami over 2 jaar..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zal binnenkort ff wat in een spoiler gooien. Heb zelf nog niet eens alles op comp staan. Miami is aanrader iig.
Hoeveel was je nou kwijt aan zo'n vakantie?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zal binnenkort ff wat in een spoiler gooien. Heb zelf nog niet eens alles op comp staan. Miami is aanrader iig.
Ja what the fuck gozer, dat viel mij ook al op. Ook echt bijna alle vrouwen doen dat. Wat is de hele betekenis daarachter eigenlijk? Het komt een beetje over alsof ze niet zeker zijn over hetgeen wat ze zeggen. Twijfelachtig, of een beetje "quote:
Ik doe het alleen als ik ergens boos of ontevreden over ben, gay ik weet het maar ik ben gewoon eerlijk! kijkje in de psyche van een borderliner vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja what the fuck gozer, dat viel mij ook al op. Ook echt bijna alle vrouwen doen dat. Wat is de hele betekenis daarachter eigenlijk? Het komt een beetje over alsof ze niet zeker zijn over hetgeen wat ze zeggen. Twijfelachtig, of een beetje "".
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als ik ergens boos of ontevreden over ben, gay ik weet het maar ik ben gewoon eerlijk! kijkje in de psyche van een borderliner vrouw
eerlijk, laatste kwartier leek eeuwigheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hahaha. Ik vond je post een hele zielige toon hebben. Ik dacht altijd dat jij een sterke, afhankelijke, feministische (in positieve zin) vrouw was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dacht dat je die eerlijke info wel op prijs zou stellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |