But who was lats/traps/legs?quote:
Ja maar het gaat verdomme nergens over. Ik betaal voor mijn motor die WA+ is en meer kost dan de auto iets van 440 euro per jaar. Heb m'n rijbewijs al 5 jaar dus geen beginnend bestuurder meer, maar met al die prijzen die ze voor fatsoenlijke bakken (dus geen fiat panda, renault twingo etc.) rekenen is niet normaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:20 schreef Sapstengel het volgende:
Je leeftijd, aantal schadevrije jaren, vermogen van je auto dat soort dingen spelen allemaal een rol geloof ik.
M'n Golf staat op naam van mijn vader, die heeft iets van 18 schadevrije jaren dus dat schiet aardig op.
Nee idd, zijn kuthokken maar als ik dingen moet vervoeren zijn ze wel handig. Op mijn motor kan ik niet eens een gereedschapssetje meenemen (handig met een Ducatiquote:
Je moet het ook niet met elkaar vergelijken, bedoel ik ermee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee idd, zijn kuthokken maar als ik dingen moet vervoeren zijn ze wel handig. Op mijn motor kan ik niet eens een gereedschapssetje meenemen (handig met een Ducati).
Motoren zijn er voor het harde ragwerk, auto's om als comfortabel vervoer te gebruiken in de file.
Ik had eerst deze 749 monoposto. Prachtig ding, maar helaas een beetje "tam" voor mij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet het ook niet met elkaar vergelijken, bedoel ik ermee.
Ducati trouwens.![]()
Welke heb je?
Die eerste ziet er echt dope uit. Wat meer race-achtig imo. Ik zou de 1199 Panigale R wel willen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik had eerst deze 749 monoposto. Prachtig ding, maar helaas een beetje "tam" voor mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar nu dit hooligan beest (srs), wel paar dingen aan veranderd nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens Ducati, altijd Ducati.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:28 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf man is deze mugshot real life?
[ afbeelding ]
Zou m'n balzak door 10km met hepatitis C geinfecteerde naalden slepen en vervolgens in zout water dopen alleen om een stukje vingernagel te mogen hebben van de hand van haar cellmate waarmee ze in haar kont is gefist tijdens de ontgroenings rape.
Fuck wat een machine. Wat mag zo'n ding kosten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:30 schreef Drinky het volgende:
Deze staat trouwens ook hoog op mijn verlanglijstje. 170pk en 144nm koppel
Ja shit man dat is precies wat voor soort motor ik wilquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:30 schreef Drinky het volgende:
Deze staat trouwens ook hoog op mijn verlanglijstje. 170pk en 144nm koppel
Die racemotoren zijn leuk om naar te kijken of om het circuit mee op te gaan, maar niet om mee te rijden op de weg. 1199 Panigale is wel een bruut ding, maar zou qua motor karakteristiek liever voor de "oude" 1198 gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die eerste ziet er echt dope uit. Wat meer race-achtig imo. Ik zou de 1199 Panigale R wel willen.Mijn echte pa had vroeger ook een Ducati. Heb er ook een miniatuur van hier op mijn bureau.
Ja dat sowieso, beginnen met 11kW u srs m8? en dan na 2 jaar weer op examen voor 35kw en daarna weer op examen voor vol vermogenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens wel fucked up hoe ze dat tegenwoordig geregeld hebben met het motorrijbewijs.
Het lijkt mij inderdaad ook niet fijn om de hele tijd voorover te moeten zitten. Is ook niet echt comfortabel, alhoewel een racemotor ook sowieso niet voor comfort gemaakt is, right.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die racemotoren zijn leuk om naar te kijken of om het circuit mee op te gaan, maar niet om mee te rijden op de weg. 1199 Panigale is wel een bruut ding, maar zou qua motor karakteristiek liever voor de "oude" 1198 gaan.
Heb ook de Multistrada geprobeerd, en dat is ook best een rap hok voor een tourmachine. Na een tijdje rijden komen de meeste motorrijders er snel achter dat motoren waarbij je meer rechtop zit stukken fijner en leuker zijn om mee te rijden.
Ik reed bijv. met mijn Hypermotard eerste keer op Assen "ervaren" racers op 1000cc machines eruit, en ik heb maar 92pk (wel 108nm koppel).
Volgende motor wordt voor mij denk ik of een KTM 990/1190 adventure, of als ik het goedkoop kan vinden een Multistrada 1200 of KTM 1290 Superduke (R).
Heb al veel andere motoren gehad, voor een korte tijd. R1 2007, RSV 1000R Factory, maar die deden het toch niet zo voor mij. R1 was echt zwaar saai en de RSV helaas erg onbetrouwbaar.
[..]
Ja dat sowieso, beginnen met 11kW u srs m8? en dan na 2 jaar weer op examen voor 35kw en daarna weer op examen voor vol vermogen![]()
![]()
.
Ben blij dat ik dat heb gemist, vond 25kW al traag als stront, had die meuk er al na 3 maanden uit gesloopt.
Nieuw ¤17.596,00, maar wacht wel een paar jaar tot ze op de 2e hands markt komen (of koop voor die tijd gewoon een Ducati 1098 Streetfighter S).quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Fuck wat een machine. Wat mag zo'n ding kosten?
Heb je trouwens niet zoiets van "Ik rijd mijzelf dood."?
Ja dat soort motoren zijn echt zwaar makkelijk te besturen, vandaar dat mijn huidige motor zo'n soort motor is. De supersport rijders kun je zeg maar zien als de curlbro's in de gym: sommigen beseffen na een periode "but who was squats, deadlifts?" en anderen blijven of op een laag niveau aanmodderen of stoppen er na een tijdje mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja shit man dat is precies wat voor soort motor ik wil
Volgens mij heb je zieke controle over dat ding, alsof je op een BMX zit ofzo. Geen idee of dat zo is, nog nooit motor gereden.
Whehehequote:Op dinsdag 26 november 2013 03:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja dat soort motoren zijn echt zwaar makkelijk te besturen, vandaar dat mijn huidige motor zo'n soort motor is. De supersport rijders kun je zeg maar zien als de curlbro's in de gym: sommigen beseffen na een periode "but who was squats, deadlifts?" en anderen blijven of op een laag niveau aanmodderen of stoppen er na een tijdje mee.
De "naked" rijders zijn meer de powerlifters, schijt aan aesthetics en gewoon knallen. Je krijgt er trouwens ook zieke nekspieren van.
S1000RR is zwaar baas, geluidje en snelheid van dat ding is niet normaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad ook niet fijn om de hele tijd voorover te moeten zitten. Is ook niet echt comfortabel, alhoewel een racemotor ook sowieso niet voor comfort gemaakt is, right.
Wat vind je van de BMW racemotoren? Dat S1000RR zou op dit moment de snelste moeten zijn zeggen ze.
18k valt nog redelijk mee moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nieuw ¤17.596,00, maar wacht wel een paar jaar tot ze op de 2e hands markt komen (of koop voor die tijd gewoon een Ducati 1098 Streetfighter S).
Heb dat gevoel wel eens gehad, na een crash ofzo ben je even een periode een beetje schijt maar daarna gaat het weer volle toelie. Vind 300 op een motor minder "eng" dan 140 in een auto.
Alleen met die R1 en RSV 1000R was het in het begin wel erg "oh fuck" als je met 280 over een 60 weg knalt en je die bomen zo snel langs je af ziet gaan. Als je die kopt ben je op slag dood.
[..]
Ja dat soort motoren zijn echt zwaar makkelijk te besturen, vandaar dat mijn huidige motor zo'n soort motor is. De supersport rijders kun je zeg maar zien als de curlbro's in de gym: sommigen beseffen na een periode "but who was squats, deadlifts?" en anderen blijven of op een laag niveau aanmodderen of stoppen er na een tijdje mee.
De "naked" rijders zijn meer de powerlifters, schijt aan aesthetics en gewoon knallen. Je krijgt er trouwens ook zieke nekspieren van.
Inderdaad man. Ik voel gewoon dat ik doodga op zo'n ding. Domme mindset ook. Intrusive thoughts noemen ze dat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe
Ja ik vond een MV Agusta altijd erg vet, die F4 1000s of wat is het? Maarja, toen ik hoorde dat het enorm lomp rijdt (op lage snelheid in de stad) en je nauwelijks een normale scherpe bocht kunt nemen op lage snelheid dacht ik, nee laat maar.
Dan liever zo'n naked. Lekker raggen door de stad. Al is dat ook de reden dat ik nog geen motorrijbewijs heb, ik ben bang dat ik verongeluk
Ook leuk voor als je even boodschappen hebt gedaan, met 200+ terugblazen voorwiel die even loskomtquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe
Ja ik vond een MV Agusta altijd erg vet, die F4 1000s of wat is het? Maarja, toen ik hoorde dat het enorm lomp rijdt (op lage snelheid in de stad) en je nauwelijks een normale scherpe bocht kunt nemen op lage snelheid dacht ik, nee laat maar.
Dan liever zo'n naked. Lekker raggen door de stad. Al is dat ook de reden dat ik nog geen motorrijbewijs heb, ik ben bang dat ik verongeluk
Man dat is toch het beste gevoel ooit. Het gevoel dat je dood gaat maar het niet gaat, die adrenalinequote:Op dinsdag 26 november 2013 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
18k valt nog redelijk mee moet ik zeggen.Had veel meer verwacht.
[..]
Inderdaad man. Ik voel gewoon dat ik doodga op zo'n ding. Domme mindset ook. Intrusive thoughts noemen ze dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |