Duur? Zit er dan ook een lepeltje bij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ze verkopen bij AH to go tegenwoordig ook magere kwark
Nice.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ze verkopen bij AH to go tegenwoordig ook magere kwark
Geen lepel maar dan kan je zo een groene vorklepel voor salades pakken. Geen idee de prijs, maar als ik van JB naar huis ga pik ik geregeld een bakje mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:39 schreef Champy het volgende:
[..]
Duur? Zit er dan ook een lepeltje bij?
Oké, zal vanmiddag eens kijken dan, heb meestal wel trek als ik op het station aan komquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen lepel maar dan kan je zo een groene vorklepel voor salades pakken. Geen idee de prijs, maar als ik van JB naar huis ga pik ik geregeld een bakje mee.
Ik heb in een endo-modus wel eens mijn trein gemist omdat ik niet kon kiezen welke koek/chocopinda's/random pensvoer ik wilde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice.Dit is toevallig de kwark van gisterenavond.
![]()
Die triple chocolate cookies daar zijn echt fucking lekker. Vooral als ze lauw zijn en dan met een pakje melk erbij. Gelukkig heb ik nu genoeg discipline in mij waardoor de verleiding klein is, want anders.
Laatst ook een paar gehad ja, inderdaad te lekker, goed bulkvoedselquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef fathank het volgende:
Chick mag blijven wat mij betreft. Of hier op de bank komen liggenmijn pik komen zitten
Gek, he? In een gym-topic.quote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meisjes met striations en veinzzzz
^^quote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man zijn gewoon legit vrouwen.
Zou die twee brunettes en de blonde in het midden hard raken iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geluid van jezelf even uitrekken.
En de blikken van je collega's
[ Bericht 1% gewijzigd door stinkie op 26-11-2013 11:30:11 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
1. Auto's zijn overrated.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:01 schreef Drinky het volgende:
Negers, kan iemand mij uitleggen waarom ik voor een fatsoenlijke auto(120~150pk) gewoon 1100 ekkies per jaar kwijt ben aan alleen WA verzekering?
Als die shit zo duur blijft zal ik nooit mijn eigen auto aanschaffen
Godverdomme dat is wel een kk zieke endo struggle.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb in een endo-modus wel eens mijn trein gemist omdat ik niet kon kiezen welke koek/chocopinda's/random pensvoer ik wilde.
AH To Go is niet goed voor dikkertjes
Dit.quote:
Wij verwachten wel frequente updates over:quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog even geduld, ik ben vanmiddag pas weg.
Goed plan. Jij bent een van de weinige die hier consequent fatsoenlijk post.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil je adminrechten wel overnemen om de orde te bewaren.
Nieuw-Zeelandquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zal wel niet naar de Costa del Sol zijn dan
Dit dus. I.p.v. dat wij mee mogen...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
That son of a bitch
[ afbeelding ]
Volkomen mee eens. Ik vind het nu echter wel leuk. Wat meer inhoud.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:28 schreef CarbonC het volgende:
Ik vind, ondanks het bannen van een aantal pauperusers, het niveau hier (vooral in het vorige deel) echt bedroevend, kilometers onder puberaal niveau. M.a.w. ik zal hier niet/nauwelijks nog posten.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:09 schreef stinkie het volgende:
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geluid van jezelf even uitrekken.
thick underarm thick
beter dat i daar ff zieke PR's gaat zetten in een resort gym dan...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. I.p.v. dat wij mee mogen...
Nissan Navara met dubbele cabine. Standaard 190 pk, een beetje chipper brengt em dik over de 200 PK. Beer van een motor, 6-bak en vergeet niet een sper op de achteras aan te vinken. Prima wagen om door de bossen te scheuren. Voor het echte terreinwerk kun je beter een Land Cruiser nemen, maar dan kun je weer niet zoveel meenemen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Als ik al ooit een auto neem, neem ik wel een pick-up truck ofzo want dat is tenminste nog handig voor het verplaatsen van brandhout, vee en honderden kilo rijst als ik later in een log cabin in de bergen woon.
Goed bezig...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geluid van jezelf even uitrekken.
En de blikken van je collega'sYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Will do.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wij verwachten wel frequente updates over:
- het goede leven daar;
- de lekkere vrouwen daar (als ik die vrouwen van Les Mills op Facebook zie);
- de gyms die je daar ontdekt heb.
Ga je ook een cruise maken door de Doubtfull Sound (Zuidereiland)?
En de Franz Josef gletsjer beklimmen (voordat ie helemaal weggesmolten is)?
En de Tongario crossing doen?
Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geluid van jezelf even uitrekken.
Ik ben gisteren uit de gulp van m'n broek gescheurd. Afgelopen zomer 3 nieuwe korte broeken gekocht, ben bang dat ik die aankomende zomer niet meer pas
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
moet wel een hele dikke vakantie worden lijkt me.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Will do.
We gaan alleen naar het noordereiland, geen tijd voor het zuiden. En nee ik ga geen rare crossings doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |