Maassilo is ook een tijd dicht geweest omdat er iemand was neergeschotenquote:Op maandag 25 november 2013 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Metrostation MaashavenDaar ben ik eens beroofd door 3 McNulty's (noracist)
Wat bedoel je daar mee? Door 3 mensen?quote:Op maandag 25 november 2013 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Metrostation MaashavenDaar ben ik eens beroofd door 3 McNulty's (noracist)
Ja door 3 negers met een mes.quote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee? Door 3 mensen?
Wat moeten ze nou weer met je IDquote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja door 3 negers met een mes.
Ze hebben 10 euro en mijn identiteitskaart meegenomen
Ze dachten hij is die rijke tata.quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou weer met je IDom drank te kopen hebben ze er iig niets aan
Trouwens, op RTL4 nu Grannysex, Sap. Enjoy.
ahaaha Gquote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze dachten hij is die rijke tata.
Haha ze wilden me opzoeken als ik aangifte kwam doenquote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou weer met je IDom drank te kopen hebben ze er iig niets aan
Trouwens, op RTL4 nu Grannysex, Sap. Enjoy.
But who was lats/traps/legs?quote:
Ja maar het gaat verdomme nergens over. Ik betaal voor mijn motor die WA+ is en meer kost dan de auto iets van 440 euro per jaar. Heb m'n rijbewijs al 5 jaar dus geen beginnend bestuurder meer, maar met al die prijzen die ze voor fatsoenlijke bakken (dus geen fiat panda, renault twingo etc.) rekenen is niet normaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:20 schreef Sapstengel het volgende:
Je leeftijd, aantal schadevrije jaren, vermogen van je auto dat soort dingen spelen allemaal een rol geloof ik.
M'n Golf staat op naam van mijn vader, die heeft iets van 18 schadevrije jaren dus dat schiet aardig op.
Nee idd, zijn kuthokken maar als ik dingen moet vervoeren zijn ze wel handig. Op mijn motor kan ik niet eens een gereedschapssetje meenemen (handig met een Ducatiquote:
Je moet het ook niet met elkaar vergelijken, bedoel ik ermee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee idd, zijn kuthokken maar als ik dingen moet vervoeren zijn ze wel handig. Op mijn motor kan ik niet eens een gereedschapssetje meenemen (handig met een Ducati).
Motoren zijn er voor het harde ragwerk, auto's om als comfortabel vervoer te gebruiken in de file.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |