Een jaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja 35 euro hier, maar krijg 20% studentenkorting. 28 euro voor knippen en wassen vind ik best okay.
Maarja ik ga toch bijna nooit, het is nu alweer ruim een jaar geleden dat ik ben geweest.
Whehe jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een jaarbrb 1x per maand privé kapster.
mannelijke ginger. Met zelfde voornaam als ik. Haar wassen is meer een massage bij hem. Morgen weer, het grijs komt weer door.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef fathank het volgende:
Mijn kapper neit gelukkig.
Das een mannelijke Koerd.
Thuiskapster komt 1 keer per 6 wekenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ach eens per jaar valt het wel mee. En ze knippen wel goed. Als ik elke 2 maanden naar de kapper zou gaan zou ik idd iets goedkopers zoeken.
[..]
Whehe jaKom nu ongeveer in de buurt van dit:
[ afbeelding ]
Alleen met minder lange baard.
Gemiddeld dus 8x per jaar kapper, 140 euro per jaar. Terwijl ik dan maar 28 euro per jaar betaal omdat ik gewoon nauwelijks ga.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Thuiskapster komt 1 keer per 6 weken17,50 voor knippen.
En Brian Danielson mag inderdaad ook wel weer eens naar de kapper
Toen ik nog met m'n ex liep max 1x per 2 weken. Nekharen netjes maken, contouren bijwerken met mesje. Je moet fresh zijn. Tegenwoordig 1x per 4 weken ofzo. ligt eraan hoe het uitkomt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja 35 euro hier, maar krijg 20% studentenkorting. 28 euro voor knippen en wassen vind ik best okay.
Maarja ik ga toch bijna nooit, het is nu alweer ruim een jaar geleden dat ik ben geweest.
Onder de tattoo's ook?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
mannelijke ginger. Met zelfde voornaam als ik. Haar wassen is meer een massage bij hem. Morgen weer, het grijs komt weer door.
Als ik een jaar niet ga ziet het er echt niet uit, heb dik, redelijk krullend hoofdhaar wat vrij hard groeitquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gemiddeld dus 8x per jaar kapper, 140 euro per jaar. Terwijl ik dan maar 28 euro per jaar betaal omdat ik gewoon nauwelijks ga.
Mn ex was kapster, dan krijg je dat. Tegenwoordig is me dat ook te gek hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja nogal met je 1x per 2 weken naar de kapper![]()
Als ik ga solliciteren ga ik wel weer naar de kapper, verder boeit het me niet.
telt niet voor mechanische benenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
Snakey: let op: niet langer dan 5 dagen niet trainen!!!
http://www.telegraaf.nl/g(...)agen_verloren__.html
Niet trainen ≠ niet bewegen hčquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
Wat? Dat heb ik na het weekend al...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
Heb je het nou over trainen, seks of de kapper?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
1x in zeven weken is voldoende... Moet wel een.beetje mannelijk blijven allemaal...
Keurig Albert..quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je het nou over trainen, seks of de kapper?
jup. En skinny jeans enzo. whole packagequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen ik nog met m'n ex liep max 1x per 2 weken. Nekharen netjes maken, contouren bijwerken met mesje. Je moet fresh zijn. Tegenwoordig 1x per 4 weken ofzo. ligt eraan hoe het uitkomt.
[..]
Onder de tattoo's ook?
Waxx Arnhem toevallig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
jup. En skinny jeans enzo. whole package
Nieuw onderzoekquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
Haha naar die kapper ga ik dus altijd, maar dan in m'n eigen woonplaats.quote:
Ja naja die knurften hebben nu allemaal een ban.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gewoon goeie humor.
Dat is relatief ik weet het, maar dat je kan lachen zeg maar.
om dat hallo X en hey Y dat is wel een beetje uitgemolken tot en met
loopt zo alle deurposten en muurtjes er uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha naar die kapper ga ik dus altijd, maar dan in m'n eigen woonplaats.
Maar tijd om even te gaan klussen. Beunhaas sapstengel, voor al uw verbouwingen
Liftdeuren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
loopt zo alle deurposten en muurtjes er uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |