Yes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
riod rage in een winkelcentrum was het toch?
quote:
#nohomoquote:
in eindje heb je er een, die vraagt voor stundenten ook ¤28, maar echt dat is gewoon een hele chillings avontuur. 1+ uur om je haar te knippen, handmassage, aandacht voor details echt crazy.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja 35 euro hier, maar krijg 20% studentenkorting. 28 euro voor knippen en wassen vind ik best okay.
Maarja ik ga toch bijna nooit, het is nu alweer ruim een jaar geleden dat ik ben geweest.
Je went eraan. Zelfs de smaak van mdma wentquote:
dat dere celltech.quote:
Die zag ik altijd vlakbij de grens in belgie staanquote:
Overloop/opscheertjequote:Op dinsdag 26 november 2013 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga zo trouwens even kappertje pakken. Ff die smoothe coupe toch.
Hahaha dikke henkie tript 'm op die molly.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Je went eraan. Zelfs de smaak van mdma went
Drom Heten Ze Ook Belgian Blue Bulls. He1 He!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:11 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die zag ik altijd vlakbij de grens in belgie staan
Ik zie er idd niet zo uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je na je kappersbeurt er niet uitziet als Crixus ben je hommo.
[ afbeelding ]
Bluffert.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie er idd niet zo uit.
Heb een hardere kaaklijn.
Tevens zwaardere wenkbrauwen, iets meer getint en die onweerstaanbare bright blue eyes.quote:
Zeg gewoon eerlijk dat je grote ogen, een lange nek en een gloeiende wijsvinger hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tevens zwaardere wenkbrauwen, iets meer getint en die onweerstaanbare bright blue eyes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |