goddamn, brienenoord net aan twee kanten ongelukquote:

quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeg gewoon eerlijk dat je grote ogen, een lange nek en een gloeiende wijsvinger hebt.Oh you got me there.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
Deathlift or Die.

kutstad, dat rotterdamquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
goddamn, brienenoord net aan twee kanten ongeluk

Daar sta je dan met je Ferrari in de file.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]

snelquote:

Ik was er net op tijd overheen danquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
 rond 1745 reed ik daar en was er voor het eerst sinds een maand geen file. Parallelrijbaan stond wel vast hoorde ik op de radio
 rond 1745 reed ik daar en was er voor het eerst sinds een maand geen file. Parallelrijbaan stond wel vast hoorde ik op de radio

wat een rattenquote:

Ja, ik ging er iets van 17:55 overheen, beide kanten een takelwagen/politiequote:Op dinsdag 26 november 2013 19:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik was er net op tijd overheen danrond 1745 reed ik daar en was er voor het eerst sinds een maand geen file. Parallelrijbaan stond wel vast hoorde ik op de radio

flinke tettas..quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:08 schreef McNulty het volgende:
D'r tieten zijn wel lekker. Ik ga niet liegen.

niet zo bijdehandquote:

dan had ik misschien wel in dat ongeluk kunnen zitten omgquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, ik ging er iets van 17:55 overheen, beide kanten een takelwagen/politie

Daarom Amsterdamquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dan had ik misschien wel in dat ongeluk kunnen zitten omg
even serieus die fucking weg heeft zoveel kostbare uren van mn leven opgeslokt. Ben helemaal klaar met die lelijke kutring van Rdam

A20 via overschie is ook zo kansloosquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
even serieus die fucking weg heeft zoveel kostbare uren van mn leven opgeslokt. Ben helemaal klaar met die lelijke kutring van Rdam

JB kom we gaan carpoolenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]

smooth..quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
JB kom we gaan carpoolen
[ afbeelding ]

Prima wat is je begin en eindbestemming? Mag in dmquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
JB kom we gaan carpoolen
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |