mmm...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:36 schreef Champy het volgende:
Ik ben gisteren uit de gulp van m'n broek gescheurd.
Gewoon in twee keer bestellen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een grote bestelling bij B&F plaatsen, vragen om twee cadeaus en die ook krijgen.Altijd super klantvriendelijk die mensen. Toen ook met die joggingbroek die ik er gratis bij kreeg.
AMENA KOYUM SIKTIR GIT SKERIM LAN gelyk mind blown feeling verpest alles esekquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon in twee keer bestellen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
AMENA KOYUM SIKTIR GIT SKERIM LAN gelyk mind blown feeling verpest alles esek
Heeft ie geen leuke assistente(s)quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef Levolution het volgende:
Straks naar de tandarts, geen zin.
Niks zo bčta als weerloos op een stoel liggen terwijl een vreemde vent dingen in je mond stopt waar je van moet kokhalzen.
Drukken ze wel eens hun borsten tegen je hoofd?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Heeft ie geen leuke assistente(s)
Die van mij heeft 2 assistentes van een jaar of 30 die de simpele klusjes voor em doen. Als ik daar op de stoel heb gelegen om een gaatje te vullen () ben ik weer compleet bij met alle roddels. Jezus die lullen meer dan dat ze werken. Niet zo gek dat die rekeningen zo hoog zijn
Ja want die hebben tandarts assistentes altijd op het voorhoofd zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drukken ze wel eens hun borsten tegen je hoofd?
Neequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drukken ze wel eens hun borsten tegen je hoofd?
Geen dan eens een voorbeeld van wat je wel wilt zien?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:28 schreef CarbonC het volgende:
Ik vind, ondanks het bannen van een aantal pauperusers, het niveau hier (vooral in het vorige deel) echt bedroevend, kilometers onder puberaal niveau. M.a.w. ik zal hier niet/nauwelijks nog posten.
Doe je hoofd eens naar voren, hupquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
Bij de kapper doen ze dat ook altijd, zo je hoofd tegen hun borsten duwen.
dat klinkt vrij heftigquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef fathank het volgende:
Mijn kapper neit gelukkig.
Das een mannelijke Koerd.
gewoon goeie humor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Geen dan eens een voorbeeld van wat je wel wilt zien?
Maar aan de andere kant wat verwacht je van een curlbrah topic ?
dat klinkt nog veel heftiger...quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ik ga altijd naar zo'n hipster kapsalon, werken wel een aantal chicks maar ook wel eens geknipt door van die skinny gaymannen.
en die zijn altijd zo aardigquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ik ga altijd naar zo'n hipster kapsalon, werken wel een aantal chicks maar ook wel eens geknipt door van die skinny gaymannen.
Beter vind je ze niet. Mannen met kort haar, sowieso turkse/marokkaanse/koerd/irakees gaan. Knippen en scheren 100x beter dan die huppelkutten die net van de kapperschool af zijn.quote:
Ook een paar keer geweest, maar 39 euro voor wassen knippen drogenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dat veel geld. En haren wassen kan ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja 35 euro hier, maar krijg 20% studentenkorting. 28 euro voor knippen en wassen vind ik best okay.
Maarja ik ga toch bijna nooit, het is nu alweer ruim een jaar geleden dat ik ben geweest.
Een jaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja 35 euro hier, maar krijg 20% studentenkorting. 28 euro voor knippen en wassen vind ik best okay.
Maarja ik ga toch bijna nooit, het is nu alweer ruim een jaar geleden dat ik ben geweest.
Whehe jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een jaarbrb 1x per maand privé kapster.
mannelijke ginger. Met zelfde voornaam als ik. Haar wassen is meer een massage bij hem. Morgen weer, het grijs komt weer door.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef fathank het volgende:
Mijn kapper neit gelukkig.
Das een mannelijke Koerd.
Thuiskapster komt 1 keer per 6 wekenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ach eens per jaar valt het wel mee. En ze knippen wel goed. Als ik elke 2 maanden naar de kapper zou gaan zou ik idd iets goedkopers zoeken.
[..]
Whehe jaKom nu ongeveer in de buurt van dit:
[ afbeelding ]
Alleen met minder lange baard.
Gemiddeld dus 8x per jaar kapper, 140 euro per jaar. Terwijl ik dan maar 28 euro per jaar betaal omdat ik gewoon nauwelijks ga.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Thuiskapster komt 1 keer per 6 weken17,50 voor knippen.
En Brian Danielson mag inderdaad ook wel weer eens naar de kapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |