idd, dit handelen we discreet af JBquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Prima wat is je begin en eindbestemming? Mag in dm
Haha ja dat is sick aan die landen man. Taxirit van 3 kwartier, 15 euro. En altijd goed en luxe eten voor weinig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
in eindje heb je er een, die vraagt voor stundenten ook ¤28, maar echt dat is gewoon een hele chillings avontuur. 1+ uur om je haar te knippen, handmassage, aandacht voor details echt crazy.
Hier in Hongarije ga ik naar een kapper voor de rijke klasse hier, alleen maar van die fucked up rijke mensen 'aaja ¤13 euro voor was en knipbeurt ben tog rijk nikka's
Rustig tjechie slowakije!quote:
appart hoofd heeft zequote:
hallo china, hallo amsterdam, hallo rusland, hallo turkije, hallo america wait wait america you wait, hallo japan i dont understand you fucking talk to me, oke pam. digital man, tuurlijk wel man. hallo duitsland, was gibt, heute oder morgen. tuurlijk man wereld digital man connection.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rustig tjechie slowakije!
wOwww!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hallo china, hallo amsterdam, hallo rusland, hallo turkije, hallo america wait wait america you wait, hallo japan i dont understand you fucking talk to me, oke pam. digital man, tuurlijk wel man. hallo duitsland, was gibt, heute oder morgen. tuurlijk man wereld digital man connection.
Overduidelijk trekhaak...quote:
werkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef Montelly het volgende:
Wooow..ik ga morgen met plezier naar mijn werk..
Soms gewoon lekker genieten man. Koop gewoon zakje lays... Beentje in de lucht. Ja tog?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Montelly het volgende:
Heb strong feels om naar de gym te gaan maar ben veelste moe..
Cafeïne.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Montelly het volgende:
Heb strong feels om naar de gym te gaan maar ben veelste moe..
klootzakquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Soms gewoon lekker genieten man. Koop gewoon zakje lays... Beentje in de lucht. Ja tog?
alleen maar voor extra pomp tijdens het carpoolen morgen hequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Montelly het volgende:
fuck ik, ik ga gewoon...net pre-workout op.
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
alleen maar voor extra pomp tijdens het carpoolen morgen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |