klootzakquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Soms gewoon lekker genieten man. Koop gewoon zakje lays... Beentje in de lucht. Ja tog?
alleen maar voor extra pomp tijdens het carpoolen morgen hequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Montelly het volgende:
fuck ik, ik ga gewoon...net pre-workout op.
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
alleen maar voor extra pomp tijdens het carpoolen morgen he
Fucking homoquote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meisjes met striations en veinzzzz
Hahahahahahaha fap ze.quote:
quote:
quote:
Van Rijnquote:
Miami!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Montelly het volgende:
Zo chestday toch maar gezetbtw..Miami Vice op tv..
je zou nog fotosessie zetten hier..quote:
Zal binnenkort ff wat in een spoiler gooien. Heb zelf nog niet eens alles op comp staan. Miami is aanrader iig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
je zou nog fotosessie zetten hier..
Ik heb nog Cuba en Aruba op de planning staan, wellicht Miami over 2 jaar..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zal binnenkort ff wat in een spoiler gooien. Heb zelf nog niet eens alles op comp staan. Miami is aanrader iig.
Hoeveel was je nou kwijt aan zo'n vakantie?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zal binnenkort ff wat in een spoiler gooien. Heb zelf nog niet eens alles op comp staan. Miami is aanrader iig.
Ja what the fuck gozer, dat viel mij ook al op. Ook echt bijna alle vrouwen doen dat. Wat is de hele betekenis daarachter eigenlijk? Het komt een beetje over alsof ze niet zeker zijn over hetgeen wat ze zeggen. Twijfelachtig, of een beetje "quote:
Ik doe het alleen als ik ergens boos of ontevreden over ben, gay ik weet het maar ik ben gewoon eerlijk! kijkje in de psyche van een borderliner vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja what the fuck gozer, dat viel mij ook al op. Ook echt bijna alle vrouwen doen dat. Wat is de hele betekenis daarachter eigenlijk? Het komt een beetje over alsof ze niet zeker zijn over hetgeen wat ze zeggen. Twijfelachtig, of een beetje "".
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als ik ergens boos of ontevreden over ben, gay ik weet het maar ik ben gewoon eerlijk! kijkje in de psyche van een borderliner vrouw
eerlijk, laatste kwartier leek eeuwigheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |