Wat van deze grootmeester zijn kunstwerken:quote:In de jaren '70 heb ik mijn diploma aan de fotovakschool behaald
quote:Fotograferen doe ik al heel lang maar sinds 1980
quote:Je leeftijd is tussen de 18 jaar en 35 jaar.
Je bent gezond, redelijk slank en flexibel. 'flexibel'
Je moet niet alleen portret en kleding willen laten fotograferen. *kuch* naakt*kuch*
Je hebt voldoende leuke kleding en/of lingerie en/of pakjes en pumps *kuch* en andere dingen die ik geil vind *kuch*
quote:Nadat we een afspraak hebben voor een fotoshoot, zorg je dat je even een sms stuurt als je thuis weggaat. Ik weet dan zeker dat je onder weg bent en zorg dan dat er wat te drinken klaarstaat als je aankomt en de studioruimte warm is *kuch* pik stijf is* kuch*
Nu wil ik ook graag een keertje model staan, als ze me goed genoeg vinden,quote:Je mag altijd iemand meenemen naar een fotoshoot, geef dat wel altijd van tevoren door. Maar mijn ervaring is dat het vaak ten koste gaat van de enthousiasme, kwaliteit en inzet *kuch* om mij te pijpen*kuch* van het model. Misschien is het een optie dat je begeleider even binnenkomt, wat drinkt en even kennis maakt en daarna weer weggaat. Maar ... je mag iemand meenemen Momenteel is er alleen de mogelijkheid om je begeleiding even kennis te laten maken en de studio te bezichtigen. *kuch* Ik kan je niet dauwen als iemand kijkt *kuch*
Link?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:15 schreef Maax het volgende:
Zo ken ik er ook een. Mens dat pretendeert fotograaf te zijn. Het begint al met de omslag foto van de facebookpagina.
Een moeder en een kind. Kind is niet scherp.
Dan gaan we verder en zien we een foto met een strakke mooie witte achtergrond. Alhoewel, zo lijkt het, want als je kijkt naar de haren van dat grietje (lichte blonde haren) zie je het mooie behang met barok print er nog achter![]()
En dan gaat dit figuur (die overigens letterlijk nog nooit met een studio gewerkt heeft) binnenkort ook fotografie les geven. Dus...
Ik heb er niks tegen als je je best doet en er wat leuks mee verdient, maar pretendeer niet professioneel bezig te zijn als je dat overduidelijk niet bent...
quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:43 schreef Maax het volgende:
[..]
Een paar fotootjes om je honger te stillen dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En ja, dit zijn "professionele"shoots, waarvoor betaald wordt.quote:
Dat smaakt naar meer (naar een link om precies te zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:46 schreef Maax het volgende:
[..]
En ja, dit zijn "professionele"shoots, waarvoor betaald wordt.
En ja, de fotografe hiervan gaat fotografie les GEVEN.
Ik had eens een klant van haar in mijn winkel. Geshoot en alles, en toen zaten ze de foto's te kijken op de computer.
Toen zei deze klant letterlijk het volgende: "Ik kan zien dat je een echte professionele fotograaf bent, bij haar was ik binnen 15 minuten klaar met kiezen omdat er niks tussenzit, bij jou kan ik niet kiezen want alles is leuk".
Dus...
Linkje naar de site van die "pro"?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:46 schreef Maax het volgende:
En ja, dit zijn "professionele"shoots, waarvoor betaald wordt.
En ja, de fotografe hiervan gaat fotografie les GEVEN.
Ik had eens een klant van haar in mijn winkel. Geshoot en alles, en toen zaten ze de foto's te kijken op de computer.
Toen zei deze klant letterlijk het volgende: "Ik kan zien dat je een echte professionele fotograaf bent, bij haar was ik binnen 15 minuten klaar met kiezen omdat er niks tussenzit, bij jou kan ik niet kiezen want alles is leuk".
Dus...
Dit waren een paar uitschieters..er zitten ook wel leuke foto's bij, maar dit sloeg alles.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Linkje naar de site van die "pro"?
Is alles zo top als je selectie? Niks scherp, overflits, flets, debiel gecropt. waar moet ik beginnen
Graag gedaanquote:
Dat is inderdaad erg triest.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Maax het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar het is ook wel triest..met zulke lui moet ik nou concurreren
Vanwege de prijs gaan er veel mensen naar zulke lui..10 euro voor een shoot van een half uur waarbij je alle foto's krijgt...
Ja joh..quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
O godWide-angle op een kinderhoofdje, het zou toch verdomme kindermishandeling moeten zijn.
[ afbeelding ]
Nee, kan het ook nooit zijn. Maarja, als je dit vanuit je woonkamer doet..gaat natuurlijk ook allemaal zwart..quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg triest.Sowieso als je je serieus profileert als bedrijf... dat kan toch nooit winstgevend zijn?
Prima bedrag ja. Zelf ergens een ruimte huren kost je ook al snel een aardige duit, helemaal met nog g/w/l. En dan zit er nu nog studio gear bij ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:56 schreef Maax het volgende:
Ze wilde ooit mijn studio huren. 300 euro per maand, kon ze onbeperkt gebruik maken van een volledig ingerichte studio (6 achtergronden, lampen, meerdere stoeltjes, kleedjes, noem t maar op). Redelijk bedrag toch? BTW zit er al ingerekend.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Prima bedrag ja. Zelf ergens een ruimte huren kost je ook al snel een aardige duit, helemaal met nog g/w/l.
Weet je toevallig ook waar ze mee schiet? Want die foto's zijn echt allemaal gigantisch onscherp en zwaar overbelicht en onderbelicht tegelijk. Net alsof ze met een compact campera schiet op "manual" terwijl alles verkeerd staat
"WIE WILT MIJ HELPEN? ik heb het hééééél erg druk met afspraken maken, fotograferen, een nieuwe baan, een privé leven en een baby. Ik heb wat hulp nodig. Is er iemand die mij voor 2 maanden zou willen helpen met maken van afspraken en beantwoorden van vragen? Ik ruil wil ik graag daarvoor wil ik graag een fotoshoot t.w.v ¤50,00 aanbieden. En misschien als het nodig is wel een blijvende baan bij mij aanbieden als assistent. (graag serieus reageren)"quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:59 schreef Maax het volgende:
[..]
Nee, kan het ook nooit zijn. Maarja, als je dit vanuit je woonkamer doet..gaat natuurlijk ook allemaal zwart..
Oja, nog een anekdote, ze heeft ooit een berichtje gepost waarin ze zei "aangezien ik het nu professioneel ga aanpakken, reken ik geen vriendenprijsjes meer!"
Hoppa, 10 euro voor een half uur!
Geef mij een blackberry die 5 jaar oud is en ik maak mooiere foto's voor jequote:Op zaterdag 23 november 2013 17:04 schreef CrashO het volgende:
600D met kitlens. Respect dat ze daar zulke waardeloze foto's mee kan maken
Op automodus hoef je alleen te richten en op het shutter knopje te drukken om wat scherps te krijgen en zelfs dat lukt niet
Dat lukt zelfs met een Nokia uit 2005 nog welquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:05 schreef Maax het volgende:
Geef mij een blackberry die 5 jaar oud is en ik maak mooiere foto's voor je
Wat zou zoiets nou betalen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
"WIE WILT MIJ HELPEN? ik heb het hééééél erg druk met afspraken maken, fotograferen, een nieuwe baan, een privé leven en een baby. Ik heb wat hulp nodig. Is er iemand die mij voor 2 maanden zou willen helpen met maken van afspraken en beantwoorden van vragen? Ik ruil wil ik graag daarvoor wil ik graag een fotoshoot t.w.v ¤50,00 aanbieden. En misschien als het nodig is wel een blijvende baan bij mij aanbieden als assistent. (graag serieus reageren)"___!!!!!!
Dat zalbest, maar geloof mij, ik heb liever een tokkie dan een kakker in de studio, zijn de beste klantenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:08 schreef RadioSlut het volgende:
En ligt het nou aan mij of zijn de personen op de foto niet de aller... netsten?
Ik zie overal tokkies.
Daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:09 schreef Maax het volgende:
[..]
Dat zalbest, maar geloof mij, ik heb liever een tokkie dan een kakker in de studio, zijn de beste klanten
Laat ik het zo zeggen, ze denken minder na bij het uitgevenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee.
Ik denk dat als je dit als directe concurrentie voor jezelf ziet je ook misschien eens bij jezelf ten rade moet gaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Maax het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar het is ook wel triest..met zulke lui moet ik nou concurreren
Vanwege de prijs gaan er veel mensen naar zulke lui..10 euro voor een shoot van een half uur waarbij je alle foto's krijgt...
We passen de lessen aan naar uw beschrikbaarheid.quote:
Zodra ze het kwaliteitverschil zien wel heb ik ervaren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:59 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dit als directe concurrentie voor jezelf ziet je ook misschien eens bij jezelf ten rade moet gaan.
Voor iedere markt zijn er fotografen en afnemers. Denk je werkelijk dat deze afnemers bij jou het volle pond zouden betalen als een fotograaf als deze in het voorbeeld er niet zou zijn? Ik vermoed van niet.
Maar dan is het jouw taak jezelf te promoten als de betere fotograaf, niet om iemand anders "zwart" te maken natuurlijk. Jij moet overbrengen dat de meerprijs ook werkelijk een meerwaarde is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:01 schreef Maax het volgende:
[..]
Zodra ze het kwaliteitsverschil zien wel heb ik ervaren.
Klopt inderdaad als een busquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Maar dan is het jouw taak jezelf te promoten als de betere fotograaf, niet om iemand anders "zwart" te maken natuurlijk. Jij moet overbrengen dat de meerprijs ook werkelijk een meerwaarde is.
Huh, wat is mis met de 1e?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:56 schreef Wespensteek het volgende:
Er is een site met allemaal van deze foto's:
http://youarenotaphotographer.com/
[ afbeelding ]
Mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Tel de armen ...quote:
Ah ja. Als dat niet was en hij cropte de muur weg vond ik het best een gave foto hoor.quote:
Als mijn tante een pik had ...quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:23 schreef Susteren het volgende:
Ah ja. Als dat niet was en hij cropte de muur weg vond ik het best een gave foto hoor.
Ach misschien is er wel wat van te maken als je hem afdrukt en achterste voren ophangt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ah ja. Als dat niet was en hij cropte de muur weg vond ik het best een gave foto hoor.
Ik houd nu al van die site!quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:56 schreef Wespensteek het volgende:
Er is een site met allemaal van deze foto's:
*weg*
[ afbeelding ]
Mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Wat hij zegtquote:
En dan is het eigenlijk triest dat iemand als die*weg* word aangevallen. Aangezien er veel ergere crap in dit topic staat.quote:
Op FOK zitten wel een aantal goede fotografen, en anders zoeken op websites van fotografen, verzamelsites oid. Facebook kan je ook wel wat vinden tegenwoordig. Kwestie van even zoeken en snuffelen. Weet niet welke locatie je woont, misschien weet ik wel iemand in de buurt toevallig.quote:Op maandag 25 november 2013 17:13 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
maar waar ik dan wel terecht kan voor een mooie shoot? ...
quote:Op maandag 25 november 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
DIT ZET JE TOCH NIET IN JE PORTFOLIO ALS "PROFESSIONEEL FOTOGRAAF"???
DAT IS POTDOMME EEN PORTPOLIO!
Best jammer, want verder is hij "wel ok"!quote:Op maandag 25 november 2013 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ben ik de enige die dit een hele rare foto vindt?Vooral qua pose dan, hè?
[ afbeelding ]
Ja, als ze er niet zo spastisch op had gestaan was 't nog best een redelijke feauteau geweest!quote:Op maandag 25 november 2013 18:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Best jammer, want verder is hij "wel ok"!
Die rechterhand had daar niet moeten zijnquote:Op maandag 25 november 2013 18:22 schreef An24 het volgende:
Best jammer, want verder is hij "wel ok"!
Ik raakte wat in de knoop toen ik 't probeerde. Heel oncomfortabel... Voor de volledigheid om de onnatuurlijkheid even te demonstreren uiteraard niet gecropt:quote:Op maandag 25 november 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die rechterhand had daar niet moeten zijn
Hahaha!quote:Op maandag 25 november 2013 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik raakte wat in de knoop toen ik 't probeerde. Heel oncomfortabel... Voor de volledigheid om de onnatuurlijkheid even te demonstreren uiteraard niet gecropt:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel zo'n Rennies-reclame. Last van een opgeblazen gevoel? Rennies helpt!quote:Op maandag 25 november 2013 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
En wat is deze? De Babyvortex?
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Zwangerschap/thumbs/phoca_thumb_l_www.fotostudio-wim.nl%20%20%20manou-4.jpg]afbeelding[/url] ]
Als je 1 hand mist dan ga je denken dat je de hand van een ander zietquote:Op maandag 25 november 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die rechterhand had daar niet moeten zijn
Dat ego van jou is sowieso te kleinquote:Op maandag 25 november 2013 18:43 schreef Xilantof het volgende:
Wel goed voor m'n eigen fotografie-ego dit topic
quote:Op maandag 25 november 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n Rennies-reclame. Last van een opgeblazen gevoel? Rennies helpt!
Jij hebt écht humor.quote:Op maandag 25 november 2013 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
*weg*
Hier idem:
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Kinderen/thumbs/phoca_thumb_l_%20%20%20www.fotostudio%20wim.nl%20%20%20%20romeine-4.jpg]afbeelding[/url] ]
Kinderen hebben mensenkennis enzo. Toch? Ofzo.
Toen zei hij "Lach eens naar de fotograaf!"
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Kinderen/thumbs/phoca_thumb_l_%20%20%20www.fotostudio%20wim.nl%20%20%20%20romeine-1.jpg]afbeelding[/url] ]
En lachen moest ze, om het woord 'fotograaf'
En hij kon het ook niet geloven...
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Kinderen/thumbs/phoca_thumb_l_%20%20%20www.fotostudio%20wim.nl%20%20%20%20rano-5.jpg]afbeelding[/url] ]
Als ik de kleuren van mijn beeldscherm anders instel zou je best gelijk kunnen hebben, ik hoop maar dat het aan deze laptop ligt. Bij *weg* valt mij op dat die erg vaak wat moeite heeft een goede belichting te verzorgen en als je moeite hebt om foto's van witte jurken goed te belichten moet je geen bruiloften gaan fotograferen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef laziness het volgende:
Die laatste zijn gewoon aardige foto's in de categorie kinderen in een fotostudio. Niks mis mee.
Tsja, je kan nou eenmaal niet verwachten dat een model goed meewerkt met zo'n shoot zolang ze niet weet dat ze het onderwerp is..quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Deze compositie snap ik niet helemaal.
...
A la tuhuelpa legria macarena Eeeh, macarenaquote:Op maandag 25 november 2013 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
Deze dan ook maar even...
[ afbeelding ]
*weg* was geïnspireerd door zijn tripje naar de Beekse Bergenquote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Deze compositie snap ik niet helemaal.
Ik moest het even 3 keer lezen voor ik 'm doorhad..quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:41 schreef spreading het volgende:
[..]
A la tuhuelpa legria macarena Eeeh, macarena
Ach dat heb je met een iq gelijk aan een einstienquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moest het even 3 keer lezen voor ik 'm doorhad..![]()
*koffie*
it takes one to know onequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:21 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ach dat heb je met een iq gelijk aan een bergchimpansee
Einstienquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Is het dan een belediging om vergeleken te worden met einstein?
Slaapverwekkende spanking?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef Re het volgende:
*weg*
al langsgekomen
[ [url=http://www.bennaakt.nl/fotosvoorhomep/overrige/Kruijt_40613[1].jpg]afbeelding[/url] ]
ik kan me alleen voorstellen wat er gebeurd als hij er eentje laatquote:
Mooi!quote:
fotoloogquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef Re het volgende:
*weg*
al langsgekomen
[ [url=http://www.bennaakt.nl/fotosvoorhomep/overrige/Kruijt_40613[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Dat is geen slechte fotograaf, ook de hier geplaatste foto's zijn best goed al is het mijn smaak ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef Re het volgende:
*weg*
al langsgekomen
Einstien!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:07 schreef Syntos het volgende:
[..]
Nu is je IQ blijkbaar gelijk aan Einstein
kijk even onder het kopje "zwanger" als representatieve foto's...quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is geen slechte fotograaf, ook de hier geplaatste foto's zijn best goed al is het mijn smaak ook niet.
Vooral het zelfportret nodigt uitquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:23 schreef Re het volgende:
[..]
kijk even onder het kopje "zwanger" als representatieve foto's...nou misschien doet hij dat expres om bepaald slag mensen te bereiken?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:23 schreef Re het volgende:
[..]
kijk even onder het kopje "zwanger" als representatieve foto's...nou misschien doet hij dat expres om bepaald slag mensen te bereiken?
hehehhe hij ontploft bijnaquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij probeert het kind eruit te duwen!Buik inhouden om nog even extra kracht te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Puala op 26-11-2013 16:05:55 ][b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
jeususquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Wootism het volgende:
wtf![]()
Kind lijkt hartstikke dood....
[ afbeelding ]
Dat je hem maakt is nog tot daar aan toe, dat je hem op interpret flikkert als voorbeeld voor je werken van kunst is 'nou niet bepaald handig'quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef Elvi het volgende:
Gatver dat is inderdaad een hele enge foto
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Wootism het volgende:
wtf![]()
Kind lijkt hartstikke dood....A gift from God lijkt meer op een gift for God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ligt eraan hoe, zwartwit kan mooi zijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:59 schreef Soury het volgende:
Die rare trend om baby's zwart/wit op de foto te zetten is ook eng
Roadkillquote:
Ik vind het niks met baby'squote:Op dinsdag 26 november 2013 18:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe, zwartwit kan mooi zijn
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
A gift from God lijkt meer op een gift for God.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niks mis mee als je t goed doet
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1920&bih=946
Jawel, zwart/wit kan mooi zijn. Deze is extreem, maar die zwart wit met een rode roos erop zijn echt naar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En je ziet niet de andere 99 mooie fotos?
Maak je een grapje ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed de verandering in het topic.
Zeker het gebash op kinderfoto's. Ze kunnen er ook zo weinig aan doen dat ze er slecht op staan of dat het niet mega prachtige plaatjes zijn. Blijf dan in ieder geval bij volwassen mensen die zelf de keus hebben gemaakt om zichzelf zo neer te zetten.
Ik leg de schuld bij de oudersquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:55 schreef Pvoesss het volgende:
Nee.. komop zeg..
Kind is daar neergeplempt door de ouders die graag een foto willen.
Vind ik het een waar kunstwerk? nee, maar is het nou iets om te bashen dat ook niet imho.
Kinderen kunnen er verder ook weinig aan doen als ze alleen lief en niet mooi zijn.
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Kinderen/thumbs/phoca_thumb_l_%20%20%20www.fotostudio%20wim.nl%20%20%20%20rano-5.jpg]afbeelding[/url] ]
De witbalans stond denk ik op automatisch en met die rode trui was dat niet erg slim.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:55 schreef Pvoesss het volgende:
Nee.. komop zeg..
Kind is daar neergeplempt door de ouders die graag een foto willen.
Vind ik het een waar kunstwerk? nee, maar is het nou iets om te bashen dat ook niet imho.
Kinderen kunnen er verder ook weinig aan doen als ze alleen lief en niet mooi zijn.
Als die boel als reclamevlag op internet komt te staan is er sprake van een fotograaf die het allemaal niet zo gesnopen heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed de verandering in het topic.
Zeker het gebash op kinderfoto's. Ze kunnen er ook zo weinig aan doen dat ze er slecht op staan of dat het niet mega prachtige plaatjes zijn. Blijf dan in ieder geval bij volwassen mensen die zelf de keus hebben gemaakt om zichzelf zo neer te zetten.
Een hoop foto's hebben toch gewoon een watermerk oid? Zie hierboven, in rode letters *weg*quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef Puala het volgende:
Zo, en weer open. Ik heb in dit deel even alle namen en linkjes weggehaald van de fotografen die besproken worden. Graag deze ook niet meer posten
Die mogen voor nu nog blijven staan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een hoop foto's hebben toch gewoon een watermerk oid? Zie hierboven, in rode letters *weg*
Mag dat wel ivm de rechten van die fotografen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef Puala het volgende:
Zo, en weer open. Ik heb in dit deel even alle namen en linkjes weggehaald van de fotografen die besproken worden. Graag deze ook niet meer posten
We gaan er vanuit dat de persoon die de foto's plaatst hiervoor toestemming heeft. Dat verklaart elke user door akkoord te zijn gegaan met onze algemene voorwaarden. Als er desondanks verwijderverzoeken komen zullen we uiteraard verwijderen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mag dat wel ivm de rechten van die fotografen?
Maar ik had de foto's van een algemene site waarvan ik dus de bron vermeld heb, het lijkt mij dan juist verplicht om die bron te vermelden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat de persoon die de foto's plaatst hiervoor toestemming heeft. Dat verklaart elke user door akkoord te zijn gegaan met onze algemene voorwaarden. Als er desondanks verwijderverzoeken komen zullen we uiteraard verwijderen.
Dat wordt niet door google in de index opgenomen. Namen in de tekst wel..quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
Een hoop foto's hebben toch gewoon een watermerk oid? Zie hierboven, in rode letters *weg*
Ze hebben nog nooit zoveel hits gehad, op de verkeerde plek dat welquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat de persoon die de foto's plaatst hiervoor toestemming heeft. Dat verklaart elke user door akkoord te zijn gegaan met onze algemene voorwaarden. Als er desondanks verwijderverzoeken komen zullen we uiteraard verwijderen.
Ik geef toe dat het alleen plaatsen van de foto discutabel is maar het plaatsen in de context hier lijkt mij gewoon toegestaan, maar zonder bron vermelding kan het juist wel eens een probleem worden.quote:Op grond van het citaatrecht mag een relevant deel van een werk van iemand anders worden overgenomen - met bronvermelding. Dit mag bijvoorbeeld voor een aankondiging, bespreking, kritiek of beoordeling.
Dit vind ik gemiddelde foto's, de insteek van dit topic is toch echt andere foto's volgens mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:45 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Hoe dat kind is aangekleed?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:38 schreef Shaggy8675 het volgende:
Middelste foto snap ik niet? Zie daar in het eerste opzicht weinig mis aan...
Ze zijn onscherp en verkeerd belicht. En achterlijke composities.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit vind ik gemiddelde foto's, de insteek van dit topic is toch echt andere foto's volgens mij
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Wootism het volgende:
wtf![]()
Kind lijkt hartstikke dood....Hahaha, wtf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt toch spontaan nachtmerries als je bijv. elke nacht tegen zo'n foto op je nachtkastje aan moet kijken
Ik zou toch voor de zekerheid een toestemmingsbrief/email vragen van elke user die hier een foto plaatstquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat de persoon die de foto's plaatst hiervoor toestemming heeft
misschien zijn de kinderen fanatieke zwemmers/sporters? dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken waarom je dat zo wil doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Deze vind ik echt eng, waarom laat je je kinderen op een kerstfoto in hun zwemkleding poseren als je zelf in pak bent
[ afbeelding ]
precies, allemaal in hun werkklleding!quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:38 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
misschien zijn de kinderen fanatieke zwemmers/sporters? dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken waarom je dat zo wil doen.
Zo te zien hangen er ook allemaal competitie vaantjes in de boom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Deze vind ik echt eng, waarom laat je je kinderen op een kerstfoto in hun zwemkleding poseren als je zelf in pak bent
[ afbeelding ]
Mja, maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo te zien hangen er ook allemaal competitie vaantjes in de boom.
gelukkig ligt hij er nog wel achter en niet ervoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef xuryah het volgende:
Wtf!! Omg, er zitten echt vreemde foto's tussen.
Waarom ligt die man naakt op de grond met zn familie :/
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:08 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
gelukkig ligt hij er nog wel achter en niet ervoor
sommige (de meeste) foto's in dit topic zijn echt TE erg!!
waar zit die jongen trouwens op?quote:
Op de piek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
waar zit die jongen trouwens op?
Meestal zijn dit juist gevalletjes waar de ouders nogal fanatiek zijn, de kinderen hebben niet zoveel keusquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:38 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
misschien zijn de kinderen fanatieke zwemmers/sporters? dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken waarom je dat zo wil doen.
Inderdaad. Geniaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniale site..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste doet me denken aan de 1e tip van 5 van "+5 Ways For Instant Success"quote:
Mijn hemel, hoe bestaat het.. toch te gek voor woorden?!quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:55 schreef Susteren het volgende:
Ik spaar websites van goeie fotografen, zoals http://www.fok.nl/
[..]
Wat van deze grootmeester zijn kunstwerken:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu kwam ik nog een pareltje tegen. http://www.fok.nl/
Wat van zijn kunstwerken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu wil ik ook graag een keertje model staan, als ze me goed genoeg vinden,
Dus ik vroeg me af, zijn hier ook topmodellen die gebruik hebben gemaakt van deze fotografen en hoe was je ervaring?
Linkje? (pm?)quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:15 schreef Maax het volgende:
Zo ken ik er ook een. Mens dat pretendeert fotograaf te zijn. Het begint al met de omslag foto van de facebookpagina.
Een moeder en een kind. Kind is niet scherp.
Dan gaan we verder en zien we een foto met een strakke mooie witte achtergrond. Alhoewel, zo lijkt het, want als je kijkt naar de haren van dat grietje (lichte blonde haren) zie je het mooie behang met barok print er nog achter![]()
En dan gaat dit figuur (die overigens letterlijk nog nooit met een studio gewerkt heeft) binnenkort ook fotografie les geven. Dus...
Ik heb er niks tegen als je je best doet en er wat leuks mee verdient, maar pretendeer niet professioneel bezig te zijn als je dat overduidelijk niet bent...
Kun je ook niet willekeurige topics als SC gebruiken..? Ik zie je dit wel meer doen, of steeds foutje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:57 schreef Susteren het volgende:
Ik heb dus misofonie zie ik bij dwdd. Wordt gek als iemand slurpt met eten
Sorry dat ik dit "prachtopic" verpest omdat ik het als FOT sc op m'n mobiel zag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kun je ook niet willekeurige topics als SC gebruiken..?
Nou nou, het is gewoon vermakelijk, niks mis mee toch? Of trek jij nooit kromme tenen bij het zien van foto's van sommige fotografen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Sorry dat ik dit "prachtopic" verpest omdat ik het als FOT sc op m'n mobiel zag.
Het niveau is hier ook zo hoog
Neuh vind dit echt niet chill ofzo. Beetje shit opzoeken en lachen om die bagger van anderen, zo erg verveel ik me ook weer niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou nou, het is gewoon vermakelijk, niks mis mee toch? Of trek jij nooit kromme tenen bij het zien van foto's van sommige fotografen?
Ja, ok, dat kan ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Neuh vind dit echt niet chill ofzo. Beetje shit opzoeken en lachen om die bagger van anderen, zo erg verveel ik me ook weer niet.
Haha het ziet er uit van niet ^^quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef Naaaait93 het volgende:
Oh wauw, al die foto's. Hebben ze dan echt geen enkel inzicht in waar ze mee bezig zijn?
Maar wel heel goed vermaak!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha het ziet er uit van niet ^^
Ik snap het grote zwarte vlak niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet niet of dit nou een romantische foto is of dat hij denkt, ik vind haar vies, doe mij maar een man
Zij kijkt ook zo van, heeft ie een telefoon in zn broekzak offe...
[ afbeelding ]
Doet me een beetje hieraan denken:quote:Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet niet of dit nou een romantische foto is of dat hij denkt, ik vind haar vies, doe mij maar een man
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef Naaaait93 het volgende:
Oh wauw, al die foto's. Hebben ze dan echt geen enkel inzicht in waar ze mee bezig zijn?
negatieve ruimte voor de durex-advertenties uiteraard.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap het grote zwarte vlak niet?
Buiten de uitdrukkingen, wat doet dat zwarte gat achter die 2?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
Rule of thirds natuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:01 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Buiten de uitdrukkingen, wat doet dat zwarte gat achter die 2?
Oh helpquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Kick
https://twitter.com/MariamsSecrets
http://www.mariams-secrets.nl/
Had je niet kunnen waarschuwen? Na bijna 5 maanden dit ineens weer zien, had nog liever 2 Girls 1 Cup gekekenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Kick
My goodnessquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Kick
Sorry!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Had je niet kunnen waarschuwen? Na bijna 5 maanden dit ineens weer zien, had nog liever 2 Girls 1 Cup gekeken
twitter:MariamsSecrets twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 12:20:16Vanmorgen zijn er nieuwe shoots geplaatst op de site, http://t.co/sMfp84uYvo, ons nieuwe model is elly http://t.co/96xZHL2mVz reageer retweet
Ik had er op bedacht moeten zijn, maar het was al zo lang geleden. Elly is trouwens welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sorry!
Als troost een tweet:twitter:MariamsSecrets twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 12:20:16Vanmorgen zijn er nieuwe shoots geplaatst op de site, http://t.co/sMfp84uYvo, ons nieuwe model is elly http://t.co/96xZHL2mVz reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik had er op bedacht moeten zijn, maar het was al zo lang geleden. Elly is trouwens wel, die zou ik wel in m'n bed willen vinden
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Kick
NEE!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Kick
Je moet lid worden voor de erotische foto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Kick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bezielt je
Ja doei.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Dat kan toch gewoon niet serieus zijn? TOCH? TOCH?????inderdaad, wie heeft er nou zulke lelijke bekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bezielt je.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
de lust is jou nog niet vergaan van wat je wél kan zien?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet lid worden voor de erotische foto's.
En wedden dat ze meer dan 2 abonnees heeft die er ook nog regelmatig serieus op fappen. De wereld hoort gewoon kapot te gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet lid worden voor de erotische foto's.
mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn afgrijzenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de lust is jou nog niet vergaan van wat je wél kan zien?
Dat kan toch gewoon niet serieus zijn? TOCH? TOCH?????ik kom hier vaker rond etenstijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bezielt je
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
true true. Dat herken ik wel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn afgrijzen
quote:
Dat kan toch gewoon niet serieus zijn? TOCH? TOCH?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bezielt je![]()
![]()
![]()
![]()
De kwaliteit van die foto is nog het meest schokkend trouwens
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 17:29:58 ]
Wat voor gereedschap heb je daar voor nodig?quote:Hallo mijn naam is Barend ik ben afkomstig uit Amsterdam, 43 jaar oud en ik ben 1 van de fotograven van Mariams-secrets. Ik ben er toe over gegaan om te fotograveren voor Mariams-secrets door een leuk gesprek en na het zien van enkele foto's.
Dat kan toch gewoon niet serieus zijn? TOCH? TOCH?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bezielt jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn afgrijzen
Een harde beitel. Maar tenzij hij een gezinsverpakking blauwe pillen neemt zie ik dat niet gebeuren met dat "model"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Foto's graveren:
[..]
Wat voor gereedschap heb je daar voor nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die arme pooltafel![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:36 schreef CrashO het volgende:
Arm internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die arme pooltafel
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
'hover'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:43 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik kan geen foto-url's opvragen van die website, hoe doen jullie dat?
Dat kan toch gewoon niet serieus zijn? TOCH? TOCH?????Ze moeten sowieso al verbieden om zulke lingerie, pakjes en meer in zulke (grote) maten te mogen verkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bezielt je
Zodat wij er niet meer om kunnen lachen op internet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso al verbieden om zulke lingerie, pakjes en meer in zulke (grote) maten te mogen verkopen.
Grappig is dat jij geen flauw idee hebt van de fotografische kwaliteiten van de mensen hier en deze uitspraak dus nergens op slaat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:12 schreef Susteren het volgende:
Grappig is dat de meeste in dit topic waarschijnlijk nieteens op een hoger niveau fotograferen.
De doven lachen de blinden uit zullen we maar zeggen.
het verschil zit um hierin dat de meesten in dit topic niet pretenderen prof te zijn compleet met website, portfolio en de hele rambam.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:12 schreef Susteren het volgende:
Grappig is dat de meeste in dit topic waarschijnlijk nieteens op een hoger niveau fotograferen.
Vind dit hele topic gewoon triest. Vrijwel allemaal hobbyfotografen die slechte foto's van anderen in een speciaal topic gaan uitlachen, dat getuigd niet echt van niveau.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
het verschil zit um hierin dat de meesten in dit topic niet pretenderen prof te zijn compleet met website, portfolio en de hele rambam.
Omdat degenen die uitgelachen worden dat wel hebben, tja, worden ze uitgelachen.
Ik heb genoeg beeldmateriaal gezien om de "fotografische kwaliteiten" van velen hier te kunnen beoordelen. Dat hij nergens op slaat is natuurlijk populistische praat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Grappig is dat jij geen flauw idee hebt van de fotografische kwaliteiten van de mensen hier en deze uitspraak dus nergens op slaat.
Als mensen die wel fotograferen en video'en en niet over hun gear jeuzelen nou doof en blind zijn, waar moeten we jou dan bij indelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:12 schreef Susteren het volgende:
Je kent me nieteens, maar gebaseerd op je uitspraken hier is mijn oordeel over jou dat je een autistische oude zak met slechte humor bent die te veel de emoticonquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Geen idee, maar bijzonder zielig ben je wel
Dank je voor de complimenten, misbakselquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je kent me nieteens, maar gebaseerd op je uitspraken hier is mijn oordeel over jou dat je een autistische oude zak met slechte humor bent die te veel de emoticongebruikt.
Ik ben liever bijzonder zielig in de ogen van een fokker als jij, denk dat dat juist wel een goed teken is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vind dit hele topic gewoon triest. Vrijwel allemaal hobbyfotografen die slechte foto's van anderen in een speciaal topic gaan uitlachen, dat getuigd niet echt van niveau.
Als je een beetje respect hebt laat je anderen gewoon in hun waarde, voor mijn part lach je in jezelf even maar ga ze niet te schande zetten.
Het zonder toestemming plaatsen van foto's van anderen is natuurlijk al helemaal niet aan te juichen, maar dat is een heel ander verhaal.
Dit. Waarom opende je dan zelf een nieuw deelquote:
net zo min als dat jij de meeste users in dit topic kent, en jij oordeelt wel over hun en dat mag wel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je kent me nieteens, maar gebaseerd op je uitspraken hier is mijn oordeel over jou dat je een autistische oude zak met slechte humor bent die te veel de emoticongebruikt.
Ik ben liever bijzonder zielig in de ogen van een fokker als jij, denk dat dat juist wel een goed teken is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb genoeg beeldmateriaal gezien om de "fotografische kwaliteiten" van velen hier te kunnen beoordelen. Dat hij nergens op slaat is natuurlijk populistische praat.
Ik heb niet de drang om mezelf op fok te profileren met beeldmateriaal zoals jij dat doet. Iemand vraagt welk objectief hij kan kopen, en jij post maandenlang tientallen foto's die je hebt geschoten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dank je voor de complimenten, misbaksel
Laat anders eens zien waarom jij zo goed bent en de rest van de mensen hier niet.
Oh, ik wist niet dat het hier niet toegestaan was om beeldmateriaal te posten, dat dat geheel tegen jouw policy is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb niet de drang om mezelf op fok te profileren met beeldmateriaal zoals jij dat doet. Iemand vraagt welk objectief hij kan kopen, en jij post maandenlang tientallen foto's die je hebt geschoten.
Je wilt daarmee eerder jezelf bewijzen dan de TS een dienst verlenen, maarja onder het mom van "ik laat beeldmateriaal zien van objectieven" ga je maar door en door.
De "complimenten" zijn trouwens van harte.
Anderen beeldmateriaal opdringen terwijl het geheel off-topic is wil je gewoon goedpraten, maarja ga je gang.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het hier niet toegestaan was om beeldmateriaal te posten, dat dat geheel tegen jouw policy is.
Misschien moest iedereen daar maar gewoon eens mee ophouden zodat je heel FOT voor jezelf hebt
Woow bestond dit topic ook nog?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Kick
Opdringenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Anderen beeldmateriaal opdringen terwijl het geheel off-topic is wil je gewoon goedpraten, maarja ga je gang.
"Ontopic", bravo.quote:
Ja, ik zal me gedwee door dat strontjong voor een autistische oude zak laten uitmaken die in een fotografiesubforum de gore lef heeft om foto's te postenquote:
Bedenk je voortaan even 'ruitjespak', lach smakelijk, neem een slok van je biertje en bekijk met een tevreden blik je eigen foto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja, ik zal me gedwee door dat strontjong voor een autistische oude zak laten uitmaken die in een fotografiesubforum de gore lef heeft om foto's te posten
Ik kijk wel link uit. Geef FOT maar verder aan dat strontjongquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedenk je voortaan even 'ruitjespak', lach smakelijk, neem een slok van je biertje en bekijk met een tevreden blik je eigen foto's
Vraag: welk objectief moet ik aanschaffen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Opdringen
Zeiken omdat iemand in een fotografiesubforum foto's post
Val dood, misbakselquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vraag: welk objectief moet ik aanschaffen?
Ouwesok:
HIER EEN FOTO VAN MIJ
Heel verhaal erover.
HIER NOG EEN FOTO VAN MIJ
Weer heen heel zeikverhaal wat niets met de vraag van TS te maken heeft.
Laatst weer een mooi "ruitjescolbert" bij River Woods aangeschaft, jammer dat de meesten in stijlloze Jack and Jones kleding rondlopen met groot CORE erop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedenk je voortaan even 'ruitjespak', lach smakelijk, neem een slok van je biertje en bekijk met een tevreden blik je eigen foto's
Nee, het signaal is duidelijk. in FOT is fotografie niet gewenst. Gelukkig is internet groter dan alleen FOT, Vermaak jullie maar verder met die mislukkingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Laat dat snotjong gaan. Adem in -Adem uit.
Oei, we gaan bedreigen. Ik ben m'n leven niet meer zeker, fok'kers in actie!quote:
Ho ho... Niemand anders dan hij die dat signaal hier geeft dan hij he. Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee, het signaal is duidelijk. in FOT is fotografie niet gewenst. Gelukkig is internet groter dan alleen FOT, Vermaak jullie maar verder met die mislukking
Slechte foto's van anderen posten om uit te lachen "on-topic" noemen, raap me op!quote:
Wat ben jij een kwal van een pleurisjoch zeg. Haal dit topic uit je MyAt en ga er niet als een een of andere kleuter lopen treiteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Slechte foto's van anderen posten om uit te lachen "on-topic" noemen, raap me op!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat ben jij een kwal van een pleurisjoch zeg. Haal dit topic uit je MyAt en ga er niet als een een of andere kleuter lopen treiteren.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Laat dat snotjong gaan. Adem in -Adem uit.
Wederom fokkers in actie, kijk ze eens loos gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat ben jij een kwal van een pleurisjoch zeg.
Kan ik hieruit opmaken dat er stiekem ook wat van jou "werk" in dit topic voorbij is gekomen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:07 schreef Susteren het volgende:
Beetje jammer dat het me niets doet wat fokkers over me zeggen, wat ik echter wél bijzonder betreurenswaardig vind is het uitlachen van werk van anderen op een forum.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat er stiekem ook wat van jou "werk" in dit topic voorbij is gekomen?
Zet dit topic dan bij deze uit je AT. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wederom fokkers in actie, kijk ze eens loos gaan.
Beetje jammer dat het me niets doet wat fokkers over me zeggen, wat ik echter wél bijzonder betreurenswaardig vind is het uitlachen van werk van anderen op een forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |