Zodat wij er niet meer om kunnen lachen op internet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso al verbieden om zulke lingerie, pakjes en meer in zulke (grote) maten te mogen verkopen.
Grappig is dat jij geen flauw idee hebt van de fotografische kwaliteiten van de mensen hier en deze uitspraak dus nergens op slaat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:12 schreef Susteren het volgende:
Grappig is dat de meeste in dit topic waarschijnlijk nieteens op een hoger niveau fotograferen.
De doven lachen de blinden uit zullen we maar zeggen.
het verschil zit um hierin dat de meesten in dit topic niet pretenderen prof te zijn compleet met website, portfolio en de hele rambam.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:12 schreef Susteren het volgende:
Grappig is dat de meeste in dit topic waarschijnlijk nieteens op een hoger niveau fotograferen.
Vind dit hele topic gewoon triest. Vrijwel allemaal hobbyfotografen die slechte foto's van anderen in een speciaal topic gaan uitlachen, dat getuigd niet echt van niveau.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
het verschil zit um hierin dat de meesten in dit topic niet pretenderen prof te zijn compleet met website, portfolio en de hele rambam.
Omdat degenen die uitgelachen worden dat wel hebben, tja, worden ze uitgelachen.
Ik heb genoeg beeldmateriaal gezien om de "fotografische kwaliteiten" van velen hier te kunnen beoordelen. Dat hij nergens op slaat is natuurlijk populistische praat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Grappig is dat jij geen flauw idee hebt van de fotografische kwaliteiten van de mensen hier en deze uitspraak dus nergens op slaat.
Als mensen die wel fotograferen en video'en en niet over hun gear jeuzelen nou doof en blind zijn, waar moeten we jou dan bij indelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:12 schreef Susteren het volgende:
Je kent me nieteens, maar gebaseerd op je uitspraken hier is mijn oordeel over jou dat je een autistische oude zak met slechte humor bent die te veel de emoticonquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Geen idee, maar bijzonder zielig ben je wel
Dank je voor de complimenten, misbakselquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je kent me nieteens, maar gebaseerd op je uitspraken hier is mijn oordeel over jou dat je een autistische oude zak met slechte humor bent die te veel de emoticongebruikt.
Ik ben liever bijzonder zielig in de ogen van een fokker als jij, denk dat dat juist wel een goed teken is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vind dit hele topic gewoon triest. Vrijwel allemaal hobbyfotografen die slechte foto's van anderen in een speciaal topic gaan uitlachen, dat getuigd niet echt van niveau.
Als je een beetje respect hebt laat je anderen gewoon in hun waarde, voor mijn part lach je in jezelf even maar ga ze niet te schande zetten.
Het zonder toestemming plaatsen van foto's van anderen is natuurlijk al helemaal niet aan te juichen, maar dat is een heel ander verhaal.
Dit. Waarom opende je dan zelf een nieuw deelquote:
net zo min als dat jij de meeste users in dit topic kent, en jij oordeelt wel over hun en dat mag wel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je kent me nieteens, maar gebaseerd op je uitspraken hier is mijn oordeel over jou dat je een autistische oude zak met slechte humor bent die te veel de emoticongebruikt.
Ik ben liever bijzonder zielig in de ogen van een fokker als jij, denk dat dat juist wel een goed teken is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb genoeg beeldmateriaal gezien om de "fotografische kwaliteiten" van velen hier te kunnen beoordelen. Dat hij nergens op slaat is natuurlijk populistische praat.
Ik heb niet de drang om mezelf op fok te profileren met beeldmateriaal zoals jij dat doet. Iemand vraagt welk objectief hij kan kopen, en jij post maandenlang tientallen foto's die je hebt geschoten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dank je voor de complimenten, misbaksel
Laat anders eens zien waarom jij zo goed bent en de rest van de mensen hier niet.
Oh, ik wist niet dat het hier niet toegestaan was om beeldmateriaal te posten, dat dat geheel tegen jouw policy is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb niet de drang om mezelf op fok te profileren met beeldmateriaal zoals jij dat doet. Iemand vraagt welk objectief hij kan kopen, en jij post maandenlang tientallen foto's die je hebt geschoten.
Je wilt daarmee eerder jezelf bewijzen dan de TS een dienst verlenen, maarja onder het mom van "ik laat beeldmateriaal zien van objectieven" ga je maar door en door.
De "complimenten" zijn trouwens van harte.
Anderen beeldmateriaal opdringen terwijl het geheel off-topic is wil je gewoon goedpraten, maarja ga je gang.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het hier niet toegestaan was om beeldmateriaal te posten, dat dat geheel tegen jouw policy is.
Misschien moest iedereen daar maar gewoon eens mee ophouden zodat je heel FOT voor jezelf hebt
Woow bestond dit topic ook nog?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Kick
https://twitter.com/MariamsSecrets
http://www.mariams-secrets.nl/
Opdringenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Anderen beeldmateriaal opdringen terwijl het geheel off-topic is wil je gewoon goedpraten, maarja ga je gang.
"Ontopic", bravo.quote:
Ja, ik zal me gedwee door dat strontjong voor een autistische oude zak laten uitmaken die in een fotografiesubforum de gore lef heeft om foto's te postenquote:
Bedenk je voortaan even 'ruitjespak', lach smakelijk, neem een slok van je biertje en bekijk met een tevreden blik je eigen foto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja, ik zal me gedwee door dat strontjong voor een autistische oude zak laten uitmaken die in een fotografiesubforum de gore lef heeft om foto's te posten
Ik kijk wel link uit. Geef FOT maar verder aan dat strontjongquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedenk je voortaan even 'ruitjespak', lach smakelijk, neem een slok van je biertje en bekijk met een tevreden blik je eigen foto's
Vraag: welk objectief moet ik aanschaffen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Opdringen
Zeiken omdat iemand in een fotografiesubforum foto's post
Val dood, misbakselquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vraag: welk objectief moet ik aanschaffen?
Ouwesok:
HIER EEN FOTO VAN MIJ
Heel verhaal erover.
HIER NOG EEN FOTO VAN MIJ
Weer heen heel zeikverhaal wat niets met de vraag van TS te maken heeft.
Laatst weer een mooi "ruitjescolbert" bij River Woods aangeschaft, jammer dat de meesten in stijlloze Jack and Jones kleding rondlopen met groot CORE erop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedenk je voortaan even 'ruitjespak', lach smakelijk, neem een slok van je biertje en bekijk met een tevreden blik je eigen foto's
Nee, het signaal is duidelijk. in FOT is fotografie niet gewenst. Gelukkig is internet groter dan alleen FOT, Vermaak jullie maar verder met die mislukkingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Laat dat snotjong gaan. Adem in -Adem uit.
Oei, we gaan bedreigen. Ik ben m'n leven niet meer zeker, fok'kers in actie!quote:
Ho ho... Niemand anders dan hij die dat signaal hier geeft dan hij he. Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee, het signaal is duidelijk. in FOT is fotografie niet gewenst. Gelukkig is internet groter dan alleen FOT, Vermaak jullie maar verder met die mislukking
Slechte foto's van anderen posten om uit te lachen "on-topic" noemen, raap me op!quote:
Wat ben jij een kwal van een pleurisjoch zeg. Haal dit topic uit je MyAt en ga er niet als een een of andere kleuter lopen treiteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Slechte foto's van anderen posten om uit te lachen "on-topic" noemen, raap me op!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat ben jij een kwal van een pleurisjoch zeg. Haal dit topic uit je MyAt en ga er niet als een een of andere kleuter lopen treiteren.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Laat dat snotjong gaan. Adem in -Adem uit.
Wederom fokkers in actie, kijk ze eens loos gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat ben jij een kwal van een pleurisjoch zeg.
Kan ik hieruit opmaken dat er stiekem ook wat van jou "werk" in dit topic voorbij is gekomen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:07 schreef Susteren het volgende:
Beetje jammer dat het me niets doet wat fokkers over me zeggen, wat ik echter wél bijzonder betreurenswaardig vind is het uitlachen van werk van anderen op een forum.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat er stiekem ook wat van jou "werk" in dit topic voorbij is gekomen?
Zet dit topic dan bij deze uit je AT. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wederom fokkers in actie, kijk ze eens loos gaan.
Beetje jammer dat het me niets doet wat fokkers over me zeggen, wat ik echter wél bijzonder betreurenswaardig vind is het uitlachen van werk van anderen op een forum.
Was gewoon de lapo, dus ook de fipo. Verder ging ik in de 2e post verder met kritiek op dit topic, maar dat is op een vreemde manier veranderd door mods.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:31 schreef laziness het volgende:
Je hebt wel mooi de vraag ontweken hoe het kan dat jij dit topic geopend hebt
Een totaal verrotte persoon in jouw geval, maar wat mij betreft heb je gewonnen. Ik hou wel op met foto's en andere dingen posten zodat ik niemand meer in de weg zit. Internet is groot genoeg en niet beperkt tot dit medium. Ik wens ze nog veel plezier met jouw positieve bijdragenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:26 schreef Susteren het volgende:
Jullie moeten overigens niet denken dat ik persoonlijke haat jegens Ouwesok koester, als ik hem morgen zou tegenkomen zou ik hem gewoon een hand geven en een gesprek voeren over fotografie.
Waar ik echter wel een hekel aan heb is het fok personage "Ouwesok", net als dat ik een hekel heb aan de praktijken die in dit topic zijn te zien.
Een beetje gescheld en een beetje discussieren raakt niemand van gewond, is alleen maar een mensenlijk teken: want dat zit er immers achter iedere avatar: een persoon.
Een totaal verrot persoon gaat neem ik aan over het account "Susteren"?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:34 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een totaal verrotte persoon in jouw geval, maar wat mij betreft heb je gewonnen. Ik hou wel op met foto's en andere dingen posten zodat ik niemand meer in de weg zit. Internet is groot genoeg en niet beperkt tot dit medium. Ik wens ze nog veel plezier met jouw positieve bijdragen
Hey. Does niezo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:34 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik hou wel op met foto's en andere dingen posten zodat ik niemand meer in de weg zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |