Zodat wij er niet meer om kunnen lachen op internet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso al verbieden om zulke lingerie, pakjes en meer in zulke (grote) maten te mogen verkopen.
Grappig is dat jij geen flauw idee hebt van de fotografische kwaliteiten van de mensen hier en deze uitspraak dus nergens op slaat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:12 schreef Susteren het volgende:
Grappig is dat de meeste in dit topic waarschijnlijk nieteens op een hoger niveau fotograferen.
De doven lachen de blinden uit zullen we maar zeggen.
het verschil zit um hierin dat de meesten in dit topic niet pretenderen prof te zijn compleet met website, portfolio en de hele rambam.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:12 schreef Susteren het volgende:
Grappig is dat de meeste in dit topic waarschijnlijk nieteens op een hoger niveau fotograferen.
Vind dit hele topic gewoon triest. Vrijwel allemaal hobbyfotografen die slechte foto's van anderen in een speciaal topic gaan uitlachen, dat getuigd niet echt van niveau.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
het verschil zit um hierin dat de meesten in dit topic niet pretenderen prof te zijn compleet met website, portfolio en de hele rambam.
Omdat degenen die uitgelachen worden dat wel hebben, tja, worden ze uitgelachen.
Ik heb genoeg beeldmateriaal gezien om de "fotografische kwaliteiten" van velen hier te kunnen beoordelen. Dat hij nergens op slaat is natuurlijk populistische praat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Grappig is dat jij geen flauw idee hebt van de fotografische kwaliteiten van de mensen hier en deze uitspraak dus nergens op slaat.
Als mensen die wel fotograferen en video'en en niet over hun gear jeuzelen nou doof en blind zijn, waar moeten we jou dan bij indelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:12 schreef Susteren het volgende:
Je kent me nieteens, maar gebaseerd op je uitspraken hier is mijn oordeel over jou dat je een autistische oude zak met slechte humor bent die te veel de emoticonquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Geen idee, maar bijzonder zielig ben je wel
Dank je voor de complimenten, misbakselquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je kent me nieteens, maar gebaseerd op je uitspraken hier is mijn oordeel over jou dat je een autistische oude zak met slechte humor bent die te veel de emoticongebruikt.
Ik ben liever bijzonder zielig in de ogen van een fokker als jij, denk dat dat juist wel een goed teken is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vind dit hele topic gewoon triest. Vrijwel allemaal hobbyfotografen die slechte foto's van anderen in een speciaal topic gaan uitlachen, dat getuigd niet echt van niveau.
Als je een beetje respect hebt laat je anderen gewoon in hun waarde, voor mijn part lach je in jezelf even maar ga ze niet te schande zetten.
Het zonder toestemming plaatsen van foto's van anderen is natuurlijk al helemaal niet aan te juichen, maar dat is een heel ander verhaal.
Dit. Waarom opende je dan zelf een nieuw deelquote:
net zo min als dat jij de meeste users in dit topic kent, en jij oordeelt wel over hun en dat mag wel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je kent me nieteens, maar gebaseerd op je uitspraken hier is mijn oordeel over jou dat je een autistische oude zak met slechte humor bent die te veel de emoticongebruikt.
Ik ben liever bijzonder zielig in de ogen van een fokker als jij, denk dat dat juist wel een goed teken is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb genoeg beeldmateriaal gezien om de "fotografische kwaliteiten" van velen hier te kunnen beoordelen. Dat hij nergens op slaat is natuurlijk populistische praat.
Ik heb niet de drang om mezelf op fok te profileren met beeldmateriaal zoals jij dat doet. Iemand vraagt welk objectief hij kan kopen, en jij post maandenlang tientallen foto's die je hebt geschoten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dank je voor de complimenten, misbaksel
Laat anders eens zien waarom jij zo goed bent en de rest van de mensen hier niet.
Oh, ik wist niet dat het hier niet toegestaan was om beeldmateriaal te posten, dat dat geheel tegen jouw policy is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb niet de drang om mezelf op fok te profileren met beeldmateriaal zoals jij dat doet. Iemand vraagt welk objectief hij kan kopen, en jij post maandenlang tientallen foto's die je hebt geschoten.
Je wilt daarmee eerder jezelf bewijzen dan de TS een dienst verlenen, maarja onder het mom van "ik laat beeldmateriaal zien van objectieven" ga je maar door en door.
De "complimenten" zijn trouwens van harte.
Anderen beeldmateriaal opdringen terwijl het geheel off-topic is wil je gewoon goedpraten, maarja ga je gang.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het hier niet toegestaan was om beeldmateriaal te posten, dat dat geheel tegen jouw policy is.
Misschien moest iedereen daar maar gewoon eens mee ophouden zodat je heel FOT voor jezelf hebt
Woow bestond dit topic ook nog?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Kick
https://twitter.com/MariamsSecrets
http://www.mariams-secrets.nl/
Opdringenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Anderen beeldmateriaal opdringen terwijl het geheel off-topic is wil je gewoon goedpraten, maarja ga je gang.
"Ontopic", bravo.quote:
Ja, ik zal me gedwee door dat strontjong voor een autistische oude zak laten uitmaken die in een fotografiesubforum de gore lef heeft om foto's te postenquote:
Bedenk je voortaan even 'ruitjespak', lach smakelijk, neem een slok van je biertje en bekijk met een tevreden blik je eigen foto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja, ik zal me gedwee door dat strontjong voor een autistische oude zak laten uitmaken die in een fotografiesubforum de gore lef heeft om foto's te posten
Ik kijk wel link uit. Geef FOT maar verder aan dat strontjongquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedenk je voortaan even 'ruitjespak', lach smakelijk, neem een slok van je biertje en bekijk met een tevreden blik je eigen foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |