Mja, maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo te zien hangen er ook allemaal competitie vaantjes in de boom.
gelukkig ligt hij er nog wel achter en niet ervoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef xuryah het volgende:
Wtf!! Omg, er zitten echt vreemde foto's tussen.
Waarom ligt die man naakt op de grond met zn familie :/
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:08 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
gelukkig ligt hij er nog wel achter en niet ervoor
sommige (de meeste) foto's in dit topic zijn echt TE erg!!
waar zit die jongen trouwens op?quote:
Op de piek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
waar zit die jongen trouwens op?
Meestal zijn dit juist gevalletjes waar de ouders nogal fanatiek zijn, de kinderen hebben niet zoveel keusquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:38 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
misschien zijn de kinderen fanatieke zwemmers/sporters? dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken waarom je dat zo wil doen.
Inderdaad. Geniaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniale site..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste doet me denken aan de 1e tip van 5 van "+5 Ways For Instant Success"quote:
Mijn hemel, hoe bestaat het.. toch te gek voor woorden?!quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:55 schreef Susteren het volgende:
Ik spaar websites van goeie fotografen, zoals http://www.fok.nl/
[..]
Wat van deze grootmeester zijn kunstwerken:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu kwam ik nog een pareltje tegen. http://www.fok.nl/
Wat van zijn kunstwerken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu wil ik ook graag een keertje model staan, als ze me goed genoeg vinden,
Dus ik vroeg me af, zijn hier ook topmodellen die gebruik hebben gemaakt van deze fotografen en hoe was je ervaring?
Linkje? (pm?)quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:15 schreef Maax het volgende:
Zo ken ik er ook een. Mens dat pretendeert fotograaf te zijn. Het begint al met de omslag foto van de facebookpagina.
Een moeder en een kind. Kind is niet scherp.
Dan gaan we verder en zien we een foto met een strakke mooie witte achtergrond. Alhoewel, zo lijkt het, want als je kijkt naar de haren van dat grietje (lichte blonde haren) zie je het mooie behang met barok print er nog achter![]()
En dan gaat dit figuur (die overigens letterlijk nog nooit met een studio gewerkt heeft) binnenkort ook fotografie les geven. Dus...
Ik heb er niks tegen als je je best doet en er wat leuks mee verdient, maar pretendeer niet professioneel bezig te zijn als je dat overduidelijk niet bent...
Kun je ook niet willekeurige topics als SC gebruiken..? Ik zie je dit wel meer doen, of steeds foutje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:57 schreef Susteren het volgende:
Ik heb dus misofonie zie ik bij dwdd. Wordt gek als iemand slurpt met eten
Sorry dat ik dit "prachtopic" verpest omdat ik het als FOT sc op m'n mobiel zag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kun je ook niet willekeurige topics als SC gebruiken..?
Nou nou, het is gewoon vermakelijk, niks mis mee toch? Of trek jij nooit kromme tenen bij het zien van foto's van sommige fotografen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Sorry dat ik dit "prachtopic" verpest omdat ik het als FOT sc op m'n mobiel zag.
Het niveau is hier ook zo hoog
Neuh vind dit echt niet chill ofzo. Beetje shit opzoeken en lachen om die bagger van anderen, zo erg verveel ik me ook weer niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou nou, het is gewoon vermakelijk, niks mis mee toch? Of trek jij nooit kromme tenen bij het zien van foto's van sommige fotografen?
Ja, ok, dat kan ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Neuh vind dit echt niet chill ofzo. Beetje shit opzoeken en lachen om die bagger van anderen, zo erg verveel ik me ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |