Wat hij zegtquote:
En dan is het eigenlijk triest dat iemand als die*weg* word aangevallen. Aangezien er veel ergere crap in dit topic staat.quote:
Op FOK zitten wel een aantal goede fotografen, en anders zoeken op websites van fotografen, verzamelsites oid. Facebook kan je ook wel wat vinden tegenwoordig. Kwestie van even zoeken en snuffelen. Weet niet welke locatie je woont, misschien weet ik wel iemand in de buurt toevallig.quote:Op maandag 25 november 2013 17:13 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
maar waar ik dan wel terecht kan voor een mooie shoot? ...
quote:Op maandag 25 november 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
DIT ZET JE TOCH NIET IN JE PORTFOLIO ALS "PROFESSIONEEL FOTOGRAAF"???
DAT IS POTDOMME EEN PORTPOLIO!
Best jammer, want verder is hij "wel ok"!quote:Op maandag 25 november 2013 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ben ik de enige die dit een hele rare foto vindt?Vooral qua pose dan, hè?
[ afbeelding ]
Ja, als ze er niet zo spastisch op had gestaan was 't nog best een redelijke feauteau geweest!quote:Op maandag 25 november 2013 18:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Best jammer, want verder is hij "wel ok"!
Die rechterhand had daar niet moeten zijnquote:Op maandag 25 november 2013 18:22 schreef An24 het volgende:
Best jammer, want verder is hij "wel ok"!
Ik raakte wat in de knoop toen ik 't probeerde. Heel oncomfortabel... Voor de volledigheid om de onnatuurlijkheid even te demonstreren uiteraard niet gecropt:quote:Op maandag 25 november 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die rechterhand had daar niet moeten zijn
Hahaha!quote:Op maandag 25 november 2013 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik raakte wat in de knoop toen ik 't probeerde. Heel oncomfortabel... Voor de volledigheid om de onnatuurlijkheid even te demonstreren uiteraard niet gecropt:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel zo'n Rennies-reclame. Last van een opgeblazen gevoel? Rennies helpt!quote:Op maandag 25 november 2013 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
En wat is deze? De Babyvortex?
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Zwangerschap/thumbs/phoca_thumb_l_www.fotostudio-wim.nl%20%20%20manou-4.jpg]afbeelding[/url] ]
Als je 1 hand mist dan ga je denken dat je de hand van een ander zietquote:Op maandag 25 november 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die rechterhand had daar niet moeten zijn
Dat ego van jou is sowieso te kleinquote:Op maandag 25 november 2013 18:43 schreef Xilantof het volgende:
Wel goed voor m'n eigen fotografie-ego dit topic
quote:Op maandag 25 november 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n Rennies-reclame. Last van een opgeblazen gevoel? Rennies helpt!
Jij hebt écht humor.quote:Op maandag 25 november 2013 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
*weg*
Hier idem:
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Kinderen/thumbs/phoca_thumb_l_%20%20%20www.fotostudio%20wim.nl%20%20%20%20romeine-4.jpg]afbeelding[/url] ]
Kinderen hebben mensenkennis enzo. Toch? Ofzo.
Toen zei hij "Lach eens naar de fotograaf!"
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Kinderen/thumbs/phoca_thumb_l_%20%20%20www.fotostudio%20wim.nl%20%20%20%20romeine-1.jpg]afbeelding[/url] ]
En lachen moest ze, om het woord 'fotograaf'
En hij kon het ook niet geloven...
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Kinderen/thumbs/phoca_thumb_l_%20%20%20www.fotostudio%20wim.nl%20%20%20%20rano-5.jpg]afbeelding[/url] ]
Als ik de kleuren van mijn beeldscherm anders instel zou je best gelijk kunnen hebben, ik hoop maar dat het aan deze laptop ligt. Bij *weg* valt mij op dat die erg vaak wat moeite heeft een goede belichting te verzorgen en als je moeite hebt om foto's van witte jurken goed te belichten moet je geen bruiloften gaan fotograferen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef laziness het volgende:
Die laatste zijn gewoon aardige foto's in de categorie kinderen in een fotostudio. Niks mis mee.
Tsja, je kan nou eenmaal niet verwachten dat een model goed meewerkt met zo'n shoot zolang ze niet weet dat ze het onderwerp is..quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Deze compositie snap ik niet helemaal.
...
A la tuhuelpa legria macarena Eeeh, macarenaquote:Op maandag 25 november 2013 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
Deze dan ook maar even...
[ afbeelding ]
*weg* was geïnspireerd door zijn tripje naar de Beekse Bergenquote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Deze compositie snap ik niet helemaal.
Ik moest het even 3 keer lezen voor ik 'm doorhad..quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:41 schreef spreading het volgende:
[..]
A la tuhuelpa legria macarena Eeeh, macarena
Ach dat heb je met een iq gelijk aan een einstienquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moest het even 3 keer lezen voor ik 'm doorhad..![]()
*koffie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |