it takes one to know onequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:21 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ach dat heb je met een iq gelijk aan een bergchimpansee
Einstienquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Is het dan een belediging om vergeleken te worden met einstein?
Slaapverwekkende spanking?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef Re het volgende:
*weg*
al langsgekomen
[ [url=http://www.bennaakt.nl/fotosvoorhomep/overrige/Kruijt_40613[1].jpg]afbeelding[/url] ]
ik kan me alleen voorstellen wat er gebeurd als hij er eentje laatquote:
Mooi!quote:
fotoloogquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef Re het volgende:
*weg*
al langsgekomen
[ [url=http://www.bennaakt.nl/fotosvoorhomep/overrige/Kruijt_40613[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Dat is geen slechte fotograaf, ook de hier geplaatste foto's zijn best goed al is het mijn smaak ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef Re het volgende:
*weg*
al langsgekomen
Einstien!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:07 schreef Syntos het volgende:
[..]
Nu is je IQ blijkbaar gelijk aan Einstein
kijk even onder het kopje "zwanger" als representatieve foto's...quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is geen slechte fotograaf, ook de hier geplaatste foto's zijn best goed al is het mijn smaak ook niet.
Vooral het zelfportret nodigt uitquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:23 schreef Re het volgende:
[..]
kijk even onder het kopje "zwanger" als representatieve foto's...nou misschien doet hij dat expres om bepaald slag mensen te bereiken?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:23 schreef Re het volgende:
[..]
kijk even onder het kopje "zwanger" als representatieve foto's...nou misschien doet hij dat expres om bepaald slag mensen te bereiken?
hehehhe hij ontploft bijnaquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij probeert het kind eruit te duwen!Buik inhouden om nog even extra kracht te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Puala op 26-11-2013 16:05:55 ][b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
jeususquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Wootism het volgende:
wtf![]()
Kind lijkt hartstikke dood....
[ afbeelding ]
Dat je hem maakt is nog tot daar aan toe, dat je hem op interpret flikkert als voorbeeld voor je werken van kunst is 'nou niet bepaald handig'quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef Elvi het volgende:
Gatver dat is inderdaad een hele enge foto
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Wootism het volgende:
wtf![]()
Kind lijkt hartstikke dood....A gift from God lijkt meer op een gift for God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ligt eraan hoe, zwartwit kan mooi zijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:59 schreef Soury het volgende:
Die rare trend om baby's zwart/wit op de foto te zetten is ook eng
Roadkillquote:
Ik vind het niks met baby'squote:Op dinsdag 26 november 2013 18:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe, zwartwit kan mooi zijn
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
A gift from God lijkt meer op een gift for God.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niks mis mee als je t goed doet
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1920&bih=946
Jawel, zwart/wit kan mooi zijn. Deze is extreem, maar die zwart wit met een rode roos erop zijn echt naar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En je ziet niet de andere 99 mooie fotos?
Maak je een grapje ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed de verandering in het topic.
Zeker het gebash op kinderfoto's. Ze kunnen er ook zo weinig aan doen dat ze er slecht op staan of dat het niet mega prachtige plaatjes zijn. Blijf dan in ieder geval bij volwassen mensen die zelf de keus hebben gemaakt om zichzelf zo neer te zetten.
Ik leg de schuld bij de oudersquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:55 schreef Pvoesss het volgende:
Nee.. komop zeg..
Kind is daar neergeplempt door de ouders die graag een foto willen.
Vind ik het een waar kunstwerk? nee, maar is het nou iets om te bashen dat ook niet imho.
Kinderen kunnen er verder ook weinig aan doen als ze alleen lief en niet mooi zijn.
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Kinderen/thumbs/phoca_thumb_l_%20%20%20www.fotostudio%20wim.nl%20%20%20%20rano-5.jpg]afbeelding[/url] ]
De witbalans stond denk ik op automatisch en met die rode trui was dat niet erg slim.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:55 schreef Pvoesss het volgende:
Nee.. komop zeg..
Kind is daar neergeplempt door de ouders die graag een foto willen.
Vind ik het een waar kunstwerk? nee, maar is het nou iets om te bashen dat ook niet imho.
Kinderen kunnen er verder ook weinig aan doen als ze alleen lief en niet mooi zijn.
[ [url=http://fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Kinderen/thumbs/phoca_thumb_l_%20%20%20www.fotostudio%20wim.nl%20%20%20%20rano-5.jpg]afbeelding[/url] ]
Als die boel als reclamevlag op internet komt te staan is er sprake van een fotograaf die het allemaal niet zo gesnopen heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed de verandering in het topic.
Zeker het gebash op kinderfoto's. Ze kunnen er ook zo weinig aan doen dat ze er slecht op staan of dat het niet mega prachtige plaatjes zijn. Blijf dan in ieder geval bij volwassen mensen die zelf de keus hebben gemaakt om zichzelf zo neer te zetten.
Een hoop foto's hebben toch gewoon een watermerk oid? Zie hierboven, in rode letters *weg*quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef Puala het volgende:
Zo, en weer open. Ik heb in dit deel even alle namen en linkjes weggehaald van de fotografen die besproken worden. Graag deze ook niet meer posten
Die mogen voor nu nog blijven staan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een hoop foto's hebben toch gewoon een watermerk oid? Zie hierboven, in rode letters *weg*
Mag dat wel ivm de rechten van die fotografen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef Puala het volgende:
Zo, en weer open. Ik heb in dit deel even alle namen en linkjes weggehaald van de fotografen die besproken worden. Graag deze ook niet meer posten
We gaan er vanuit dat de persoon die de foto's plaatst hiervoor toestemming heeft. Dat verklaart elke user door akkoord te zijn gegaan met onze algemene voorwaarden. Als er desondanks verwijderverzoeken komen zullen we uiteraard verwijderen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mag dat wel ivm de rechten van die fotografen?
Maar ik had de foto's van een algemene site waarvan ik dus de bron vermeld heb, het lijkt mij dan juist verplicht om die bron te vermelden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat de persoon die de foto's plaatst hiervoor toestemming heeft. Dat verklaart elke user door akkoord te zijn gegaan met onze algemene voorwaarden. Als er desondanks verwijderverzoeken komen zullen we uiteraard verwijderen.
Dat wordt niet door google in de index opgenomen. Namen in de tekst wel..quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
Een hoop foto's hebben toch gewoon een watermerk oid? Zie hierboven, in rode letters *weg*
Ze hebben nog nooit zoveel hits gehad, op de verkeerde plek dat welquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat de persoon die de foto's plaatst hiervoor toestemming heeft. Dat verklaart elke user door akkoord te zijn gegaan met onze algemene voorwaarden. Als er desondanks verwijderverzoeken komen zullen we uiteraard verwijderen.
Ik geef toe dat het alleen plaatsen van de foto discutabel is maar het plaatsen in de context hier lijkt mij gewoon toegestaan, maar zonder bron vermelding kan het juist wel eens een probleem worden.quote:Op grond van het citaatrecht mag een relevant deel van een werk van iemand anders worden overgenomen - met bronvermelding. Dit mag bijvoorbeeld voor een aankondiging, bespreking, kritiek of beoordeling.
Dit vind ik gemiddelde foto's, de insteek van dit topic is toch echt andere foto's volgens mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:45 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Hoe dat kind is aangekleed?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:38 schreef Shaggy8675 het volgende:
Middelste foto snap ik niet? Zie daar in het eerste opzicht weinig mis aan...
Ze zijn onscherp en verkeerd belicht. En achterlijke composities.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit vind ik gemiddelde foto's, de insteek van dit topic is toch echt andere foto's volgens mij
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Wootism het volgende:
wtf![]()
Kind lijkt hartstikke dood....Hahaha, wtf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt toch spontaan nachtmerries als je bijv. elke nacht tegen zo'n foto op je nachtkastje aan moet kijken
Ik zou toch voor de zekerheid een toestemmingsbrief/email vragen van elke user die hier een foto plaatstquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Danny het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat de persoon die de foto's plaatst hiervoor toestemming heeft
misschien zijn de kinderen fanatieke zwemmers/sporters? dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken waarom je dat zo wil doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Deze vind ik echt eng, waarom laat je je kinderen op een kerstfoto in hun zwemkleding poseren als je zelf in pak bent
[ afbeelding ]
precies, allemaal in hun werkklleding!quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:38 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
misschien zijn de kinderen fanatieke zwemmers/sporters? dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken waarom je dat zo wil doen.
Zo te zien hangen er ook allemaal competitie vaantjes in de boom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Deze vind ik echt eng, waarom laat je je kinderen op een kerstfoto in hun zwemkleding poseren als je zelf in pak bent
[ afbeelding ]
Mja, maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo te zien hangen er ook allemaal competitie vaantjes in de boom.
gelukkig ligt hij er nog wel achter en niet ervoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef xuryah het volgende:
Wtf!! Omg, er zitten echt vreemde foto's tussen.
Waarom ligt die man naakt op de grond met zn familie :/
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:08 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
gelukkig ligt hij er nog wel achter en niet ervoor
sommige (de meeste) foto's in dit topic zijn echt TE erg!!
waar zit die jongen trouwens op?quote:
Op de piek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
waar zit die jongen trouwens op?
Meestal zijn dit juist gevalletjes waar de ouders nogal fanatiek zijn, de kinderen hebben niet zoveel keusquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:38 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
misschien zijn de kinderen fanatieke zwemmers/sporters? dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken waarom je dat zo wil doen.
Inderdaad. Geniaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniale site..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste doet me denken aan de 1e tip van 5 van "+5 Ways For Instant Success"quote:
Mijn hemel, hoe bestaat het.. toch te gek voor woorden?!quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:55 schreef Susteren het volgende:
Ik spaar websites van goeie fotografen, zoals http://www.fok.nl/
[..]
Wat van deze grootmeester zijn kunstwerken:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu kwam ik nog een pareltje tegen. http://www.fok.nl/
Wat van zijn kunstwerken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu wil ik ook graag een keertje model staan, als ze me goed genoeg vinden,
Dus ik vroeg me af, zijn hier ook topmodellen die gebruik hebben gemaakt van deze fotografen en hoe was je ervaring?
Linkje? (pm?)quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:15 schreef Maax het volgende:
Zo ken ik er ook een. Mens dat pretendeert fotograaf te zijn. Het begint al met de omslag foto van de facebookpagina.
Een moeder en een kind. Kind is niet scherp.
Dan gaan we verder en zien we een foto met een strakke mooie witte achtergrond. Alhoewel, zo lijkt het, want als je kijkt naar de haren van dat grietje (lichte blonde haren) zie je het mooie behang met barok print er nog achter![]()
En dan gaat dit figuur (die overigens letterlijk nog nooit met een studio gewerkt heeft) binnenkort ook fotografie les geven. Dus...
Ik heb er niks tegen als je je best doet en er wat leuks mee verdient, maar pretendeer niet professioneel bezig te zijn als je dat overduidelijk niet bent...
Kun je ook niet willekeurige topics als SC gebruiken..? Ik zie je dit wel meer doen, of steeds foutje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:57 schreef Susteren het volgende:
Ik heb dus misofonie zie ik bij dwdd. Wordt gek als iemand slurpt met eten
Sorry dat ik dit "prachtopic" verpest omdat ik het als FOT sc op m'n mobiel zag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kun je ook niet willekeurige topics als SC gebruiken..?
Nou nou, het is gewoon vermakelijk, niks mis mee toch? Of trek jij nooit kromme tenen bij het zien van foto's van sommige fotografen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Sorry dat ik dit "prachtopic" verpest omdat ik het als FOT sc op m'n mobiel zag.
Het niveau is hier ook zo hoog
Neuh vind dit echt niet chill ofzo. Beetje shit opzoeken en lachen om die bagger van anderen, zo erg verveel ik me ook weer niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou nou, het is gewoon vermakelijk, niks mis mee toch? Of trek jij nooit kromme tenen bij het zien van foto's van sommige fotografen?
Ja, ok, dat kan ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Neuh vind dit echt niet chill ofzo. Beetje shit opzoeken en lachen om die bagger van anderen, zo erg verveel ik me ook weer niet.
Haha het ziet er uit van niet ^^quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef Naaaait93 het volgende:
Oh wauw, al die foto's. Hebben ze dan echt geen enkel inzicht in waar ze mee bezig zijn?
Maar wel heel goed vermaak!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha het ziet er uit van niet ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |