Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Roos maakt het lijstje tochquote:Op woensdag 20 november 2013 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Kom d'r maar in met je lijstje, Indaha
Liefquote:Op woensdag 20 november 2013 21:20 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens bizar hoe vaak meneerroos en ik hetzelfde denken of hetzelfde idee hebben
Ik liep al tijden met een idee in mijn hoofd hem te verrassen met een schoencadeautje.. en wat had ie vandaag voor de gaskachel gezet? Een schoen van mij met een pakje erin![]()
We kunnen allemaal een lijstje makenquote:
Wat liefquote:Op woensdag 20 november 2013 21:20 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens bizar hoe vaak meneerroos en ik hetzelfde denken of hetzelfde idee hebben
Ik liep al tijden met een idee in mijn hoofd hem te verrassen met een schoencadeautje.. en wat had ie vandaag voor de gaskachel gezet? Een schoen van mij met een pakje erin![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:20 schreef roos85 het volgende:
11 januari shabuquote:Op woensdag 20 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen maken, de laptop moet uit van de baas
Ja Rewimo wist ik ook niet, maar die kan zichzelf gemakkelijk toevoegen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:28 schreef indaha het volgende:
Rewimo moet ook nog erop, maar weet niet bij welke en Oognip moet eigenlijk bij de komers maar dat zien we maar even door de vingers![]()
Kom jij niet Puala ?
O ja dat klopt , nou jij hebt nog even tijd om te bedenken of je kuntquote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja Rewimo wist ik ook niet, maar die kan zichzelf gemakkelijk toevoegen.
Nipje moest toch kijken naar haar geld of las ik dat echt verkeerd?![]()
Ik moet even kijken of ik het zie zitten en of ik kan. Kano gaat die dat een tocht fietsen en ik weet niet wat hij verder wilt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:26 schreef Puala het volgende:
[..]
11 januari shabu
Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
-
Misschieners:
- Oognip
- Greys
- Candaasje
- Muis en MrMuis
Zo even 123 opgezocht
Ja echt en vooral dat ze er zelf ook zo van kan genieten. Ze spint echt zo keihard danquote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef Oognip het volgende:
Ahw lief! Leuk is dat dan he, een kat die ineens op schoot wil
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil mee hoor, Amersfoort is best te doen voor mij
Ik heb laatst gedroomd over MrMuis! En hij was, heel, heel boos op me. Zeg maar gerust WOEST! Geen idee ook waarom.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja echt en vooral dat ze er zelf ook zo van kan genieten. Ze spint echt zo keihard dan
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb laatst gedroomd over MrMuis! En hij was, heel, heel boos op me. Zeg maar gerust WOEST! Geen idee ook waarom.
Stom he?![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb laatst gedroomd over MrMuis! En hij was, heel, heel boos op me. Zeg maar gerust WOEST! Geen idee ook waarom.
Stom he?![]()
Omgquote:Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]! En het is nog wel zo'n schatje
Ik heb over kano gedroomd vannacht![]()
dat we op een bankje zaten. Maar ik slaap slecht dus goed excuus
Daar kan je zo van genieten he?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Luna doet dat ook 2x per jaar heel per ongeluk
Misschien was mr muis daarom wel zo boos, maar vergiste hij zich in de droom waar hij in moest.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb over kano gedroomd vannacht![]()
dat we op een bankje zaten. Maar ik slaap slecht dus goed excuus
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Ja juist daarom was ik er helemaal van geschrokken, zo out of characterquote:Op woensdag 20 november 2013 21:40 schreef indaha het volgende:
[..], Mr Muis lijkt mij helemaal niet zo'n bozig persoon , dat is idd een gekke droom
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien was mr muis daarom wel zo boos, maar vergiste hij zich in de droom waar hij in moest.
ja lekkerrrquote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Puala het volgende:
Iemand hier ervaring met dolce gusto cups? Ik zoek advies wat te bestellen als niet-koffiedrinker
AH tnx.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:26 schreef Puala het volgende:
[..]
11 januari shabu
Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
-
Misschieners:
- Oognip
- Greys
- Candaasje
-
Zo even 123 opgezocht
hahahahahahaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien was mr muis daarom wel zo boos, maar vergiste hij zich in de droom waar hij in moest.
Welke smaakjes zijn lekker? Welke moet ik bestellen voor het bezoek?quote:
De cappuccino is prima te doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Puala het volgende:
Iemand hier ervaring met dolce gusto cups? Ik zoek advies wat te bestellen als niet-koffiedrinker
Jaaaaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Ah we hebben t over dromen over fokkers? Ik droomde laatst dat oognip zwanger was![]()
11 januar kan ik niet, dan ben ik druk
Hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hebt een dolce gusto voor het bezoek?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke smaakjes zijn lekker? Welke moet ik bestellen voor het bezoek?
3,95 per 16 valt wel mee toch? Ik vind die glazen met koffie zo gaafIk zou er bijna koffie voor gaan drinken.
Nee, als schoen cadeautjequote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt een dolce gusto voor het bezoek?
Wij hebben Dolce Gusto.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Puala het volgende:
latte machiato is lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke smaakjes zijn lekker? Welke moet ik bestellen voor het bezoek?
3,95 per 16 valt wel mee toch? Ik vind die glazen met koffie zo gaafIk zou er bijna koffie voor gaan drinken.
Ik een nespressoquote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt een dolce gusto voor het bezoek?
Ik vind dat wel heeeeel lief hoor, als 't alleen voor het bezoek isquote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik een nespresso![]()
Drink zelf weinig koffie,dus vind een nespresso een uitkomst.
Whehe wat een nachtmerriequote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Ah we hebben t over dromen over fokkers? Ik droomde laatst dat oognip zwanger was![]()
Dat is pas een mooi schoencadeautjequote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, als schoen cadeautje
Maar ik zoek smaakjes om te testen en dat als bezoek komt ze evt. ook nog wat kunnen kiezen (zo vaak is dat toch niet).
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb jaren lang een camping apparaatje voor pads gehad wat ik weer weg kon zetten als het bezoek weg was en ik kwam nu een aanbieding tegen die ik eigenlijk niet kon laten lopenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heeeeel lief hoor, als 't alleen voor het bezoek is
Dus tochtwitter:vid twitterde op woensdag 20-11-2013 om 21:50:18PAS OP!! in Zeeland kan het glad zijn door sneeuwval. reageer retweet
Ik dacht dat het de 12e wasquote:Op woensdag 20 november 2013 21:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is pas een mooi schoencadeautje
[..]![]()
O ja een kleine jarige
primaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
Ik hoop morgen op een plaatselijke sneeuwbui
Dus zodat jullie er geen last van hebben maar dat ik op mijn vrije dag met Biet in de sneeuw kan.
Zullen we dat zo afspreken?
Goed plan.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
Dus zodat jullie er geen last van hebben maar dat ik op mijn vrije dag met Biet in de sneeuw kan.
nou t was dat ik hier in t topic t las en kennelijk wist iedereen t behalve ikquote:Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe wat een nachtmerrie
Ik droom vooral heel realistisch als ik alleen thuis ben. Dan droom ik dat er een man in de badkamer staat, in m'n bed ligt of dat de deur ineens open gaat 's nachtsook fijn.
Is het ook , maar de voorbereidingen zullen wel de 11e zijnquote:
is t!quote:
Mij best, ik kom toch niet van de bank afquote:Op woensdag 20 november 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
IIIIII KNEW IT!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is t!
Maar dan de 11e dus poetsen en bakken enzo
de neppe film-versiequote:
Welterusten Muisquote:Op woensdag 20 november 2013 21:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen
Trusten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Welterusten muis.![]()
---
Foei! Depri dingen horen in de spoiler.sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Er is toch geen andere P&P film?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:00 schreef Muis006 het volgende:
Oh die met Matthew McFayden. Meh.
Nouja, doei
Thnx,quote:
quote:
Welterusten muis.![]()
---
Foei! Depri dingen horen in de spoiler.Sterkte RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dat zou wel gek zijn voor een Sherlockquote:Op woensdag 20 november 2013 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou t was dat ik hier in t topic t las en kennelijk wist iedereen t behalve ikja ik droom over FOK!
Ik droom ook vaak realistisch, dat ik als ik wakker ben echt na moet denken of t echt was
Welterusten muis.![]()
---
Foei! Depri dingen horen in de spoiler.awww bleghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Thnx.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje Roger, ik kan het me nog heugen ja ....time flies idd
Yah, idd.quote:
Moooooiquote:Op woensdag 20 november 2013 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heb toch niet het topic gekilled?![]()
Of zit iedereen ineens een beetje een leven te krijgen?![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Dikke kus, ventquote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Thnx,
dag zit er al bijna op, maar toch, vaag hoe zoiets gaat in je hoofd.
Oh gelukkig.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
Nee hoor ik heb niet ineens een leven, ik kijk Pride and Prejudice
Thnxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze mogen ze op mijn krummaasie draaien
Ik vind het echt een geweldig album; kippenvel-albumquote:Op woensdag 20 november 2013 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat was zo'n apart, maar ongelooflijk mooi duo.
Jammer (en toch ook goed, blijft het uniek) dat het maar bij 1 album is gebleven.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldig album; kippenvel-album![]()
En nu ben ik aan het Queenen![]()
Ook zo'n juweeltjequote:
Natuurlijk, de tijd van "het" album.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook zo'n juweeltje![]()
Maar ik vind persoonlijk de 70's van Queen het meest geweldig
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Seaside Rendez vous staat ook op "A Night At The Opera"
I know, die was je toch aan het luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja, ik dacht dat je het over Queen II had.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I know, die was je toch aan het luisteren
Daarop valt Seaside wel een beetje uit de toonquote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het over Queen II had.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarop valt Seaside wel een beetje uit de toon
Laat maar lekker daar blijvenquote:
Ja!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze vind ik ook mooi, zowel album als track
Waarom hier niet?quote:
quote:
Feel free to insult me.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Magic TourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik echt grijs gedraaid en Budapest nog op videoband; ik wist precies bij welke seconde het nummer begon ivm fast forwarden
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
sneeuwt het? Hoorde zeeland al steunen en kreunen.quote:
Roger zegt 'alleen regen hier' en jij vraagt 'sneeuwt het'.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
sneeuwt het? Hoorde zeeland al steunen en kreunen.
ik las niet alleen regen hier....blame the energydrinkquote:Op woensdag 20 november 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Roger zegt 'alleen regen hier' en jij vraagt 'sneeuwt het'.
Wat gaat hier mis?
Hij wilde waarschijnlijk jou quoten, maar is natuurlijk helemaal op mij gericht.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Roger zegt 'alleen regen hier' en jij vraagt 'sneeuwt het'.
Wat gaat hier mis?
Aren't we all!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij wilde waarschijnlijk jou quoten, maar is natuurlijk helemaal op mij gericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
We zouden zo een grappig duo zijn, met Oudejaarsconferences, theatertourtjes enzoquote:Op woensdag 20 november 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Oh, Ing was me voor, wat een verrassing![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Aren't we all!
Ik las dat je gaat scheiden van je vrouw door drank- en drugsgebruik!
Eh ja, blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist het zelf ook nog niet, maar zo gaat dat tegenwoordig.
Feel free to insult me.
Ja! En dat de gasten dan aan het eind een aangeblikte broken wodka meekrijgenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We zouden zo een grappig duo zijn, met Oudejaarsconferences, theatertourtjes enzo
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh ja, blijkbaar.![]()
Ik wist het zelf ook nog niet, maar zo gaat dat tegenwoordig.
Nee, het zou me niets verbazen als het van haar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft ook met pistolen lopen zwaaien ooit bij Baas B dus ach...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja precies, ahum, dat kwam daar ook door idd.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het zou me niets verbazen als het van haar was![]()
Ze heeft ook met pistolen lopen zwaaien ooit bij Baas B dus ach...
Ik las Theaterfoutjes & zoquote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We zouden zo een grappig duo zijn, met Oudejaarsconferences, theatertourtjes enzo
Eens met onderstreept, not sure over dikgedrukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! En dat de gasten dan aan het eind een aangeblikte broken wodka meekrijgen
Waarschijnlijk is de helft al Boeeee-roepend chagrijnig naar huis gegaan, terwijl wij staan te hinniken om onszelf op het podiumquote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! En dat de gasten dan aan het eind een aangeblikte broken wodka meekrijgen
Good! More Wodka for us die-hards.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de helft al Boeeee-roepend chagrijnig naar huis gegaan, terwijl wij staan te hinniken om onszelf op het podium
Ik zou blijvenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de helft al Boeeee-roepend chagrijnig naar huis gegaan, terwijl wij staan te hinniken om onszelf op het podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tijdens een weekendje Ing hadden we een consumptie of anderhalf op toen we het hadden over aangeblikte broken rodka (aangebroken blikje rode wodka) en het was zo briljant dat we zonder blikken of blozen begrepen waar het over ging en het ook totaal niet gek vondenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eens met onderstreept, not sure over dikgedrukt.![]()
Verder een geweldig idee.
Ah, dat klinkt eigenlijk best als iets wat ik begrijp.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens een weekendje Ing hadden we een consumptie of anderhalf op toen we het hadden over aangeblikte broken rodka (aangebroken blikje rode wodka) en het was zo briljant dat we zonder blikken of blozen begrepen waar het over ging en het ook totaal niet gek vonden![]()
![]()
Ja, om 23:37:30quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Geinig is dat![]()
Zag ik nou net Laysa voorbij dartelen?
Kruupenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Geinig is dat![]()
Zag ik nou net Laysa voorbij dartelen?
Ik ben zo verheugdquote:
Was je weg kind?quote:
Huuuquote:
In bed en de poetsies liggen elk op hun eigenste bankquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huuu![]()
Nu weer veilig op den bank met de poessies?
Oh, bad idea.quote:
Ja nou maar onder de drie gr en mn temp metertje bleef maar knipperen en de weg was nat want regen en toen boehoehoehoe was het gelukkig niet gladquote:Op woensdag 20 november 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Gelukkig had je een boze buitenwereld zonder snil!
Ja dat 'op het randje van glad' is ook niks...quote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nou maar onder de drie gr en mn temp metertje bleef maar knipperen en de weg was nat want regen en toen boehoehoehoe was het gelukkig niet glad
Ahem...euhm...ergens centraal gelegen en verdekt opgesteldquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Gevoelstemperatuur hier -4 zegt het lokale weerstation.
Ik ga mijn muts maar ff zoeken voor de hondenwandeling zo
Nee niet echtquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat 'op het randje van glad' is ook niks...
Liever overduidelijk glad, zodat iedereen er rekening mee houdt, dan dat net wel - net nietquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nou maar onder de drie gr en mn temp metertje bleef maar knipperen en de weg was nat want regen en toen boehoehoehoe was het gelukkig niet glad
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ahem...euhm...ergens centraal gelegen en verdekt opgesteld
Mental imagequote:Op woensdag 20 november 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
IK BEDOEL MIJN MUTS MET BLOEMEN!
Al maakt dat het wellicht niet meteen beter...
Werkt Leontien in jullie Kruitvat?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:56 schreef Laysa het volgende:
Ik heb overigens de perfecte handschoenen...die heeft mijn schoonmoeder bij de kruitvat gekocht van leontien...hardloophandschoenen.eel dun maar warm
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gekkiequote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moet zeggen dat het hier ook wel richting fris gaat, met de verwarming uit en het raam wagenwijd open.![]()
Niet fris genoeg om een trui aan te doen, maar toch.
Wordt Rozjee een Erewief?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn niet voor niets de Wilde Wieven
Rare jongen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moet zeggen dat het hier ook wel richting fris gaat, met de verwarming uit en het raam wagenwijd open.![]()
Niet fris genoeg om een trui aan te doen, maar toch.
Ik duim voor je!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo es een verdieping hoger kijken of m'n bedje er nog staat en zo ja, dan duik ik er lekker in
quote:
Wat kan ik zeggen, ben goed geïsoleerd van mezelf.quote:
Jaaaaa gaat goed met je nieuwe huisje he?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit lekker in mn nieuwe huisje![]()
Beetje jammer dat ik het oude huis nog moet leeghalen
ga eens maaien danquote:Op woensdag 20 november 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
volgens mij was hij hetquote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het zou me niets verbazen als het van haar was![]()
Ze heeft ook met pistolen lopen zwaaien ooit bij Baas B dus ach...
Oh ook dat verbaast me niet echtquote:
Maar dan krijg ik het straks nog warm.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:04 schreef Greys het volgende:
Trusten Laysa en Ing en bijna-trusten-Cat!![]()
Roozjee, trek een trui aan of doe het raam dicht
I would never!quote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ook dat verbaast me niet echt
Ik las dat ie er over had zitten janken op de radio?
Haha ja idioten. Meubels die hier staan komen niet uit oude huis nee;) Daar stond oude troep in wat ik allemaal weg doe of verkoop. Die 2 banken die je op de foto zag komen van marktplaats, 85 euroquote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa gaat goed met je nieuwe huisje he?
Hondjes zagen er ook blij uit op de foto's haha!
Wat moet er allemaal nog uit je oude huis dan, komen die meubels die in de nieuwe staan niet uit het oude huis? Of bedoel je al je kastinhouden enzo?
Nee nee, aangeblikte broken rodkaquote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef tombolafan het volgende:
Jullie herinnering is ook slecht volgens mij, korsakovjes
Het was toch aangebroken rode wodka wat jullie verhaspelden tot aangerode broken wodka?
Gezicht is prima, haar niet.quote:
Hier, korsakovje, je zegt het zelf in 2012quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef tombolafan het volgende:
Jullie herinnering is ook slecht volgens mij, korsakovjes
Het was toch aangebroken rode wodka wat jullie verhaspelden tot aangerode broken wodka?
Behalve dat jij gewoon netjes wodka zegt danquote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh balen
En ik heb geen aangeblikte broken wodka
mn powersquote:Op donderdag 21 november 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, korsakovje, je zegt het zelf in 2012
[..]
Behalve dat jij gewoon netjes wodka zegt dan
quote:
quote:
zoeken.fok.nlquote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Hoe de F vind je zoiets zo snel terug?
Heb je nog wel even de tijd om het oude huis leeg te halen?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja idioten. Meubels die hier staan komen niet uit oude huis nee;) Daar stond oude troep in wat ik allemaal weg doe of verkoop. Die 2 banken die je op de foto zag komen van marktplaats, 85 eurovloerkleed en tafeltjes gekocht, eettafel en stoelen van mijn ouders gekregen..hadden nog leuke staan. Moet nog ff tv meubel, gordijnen en accessoires, beetje gezellig maken.
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
zoeken.fok.nl
en dan 'aangeblikte' intypen![]()
Zoveel posts zijn er niet met dát woord er in haha.
Wij kunnen praten, jij en ik.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog wel even de tijd om het oude huis leeg te halen?
En de gordijnen die je nu voor je nieuwe ramen hebt zou ik houden joh!
En eigenlijk is het niet nodig, want loopt bijna nooit iemand langs daar. Alleen de 2 huizen naast mij kunnen er langs, maar dat doen ze alleen als de container aan de weg moet. Maar goed, zal maar net iemand langs lopen als je in je blote kont rondhuppelt.quote:
Het is niet mannelijk.quote:
Oh, fuck. Hoe heet die film waar die honden me aan doen denken.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
Ja die zijn hip he!
Voor de andere mensen..mijn tijdelijke gordijnen![]()
[ afbeelding ]
Heb nog tot half december.. dus dat komt wel goed! Wil het alleen wel binnen 2 weken leeg hebben, geen zin om steeds heen en weer te rijden.
Dit isquote:Op donderdag 21 november 2013 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Normaal zien die honden er zo uit..niet zo eng toch;p
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is![]()
Die andere foto is echtHoe ze er ook allemaal uitzien alsof ze midden in iets gestopt zijn om jou zo aan te staren, met die lichtgevende ogen.
En ze hebben ook nog eens allemaal verschillende kleur alienogen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
Ja ik zie wel wat Roger bedoelt
Door die ogen idd is het een freaky foto haha.
Roozjee, liedje geluisterd?
Of ben ik nu te veeleisende ende bazig?
Oh, wacht, ik doe hem wel even tussendoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
Lekker relaxed, beetje 60s-achtig.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
Welterustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n bed stond er nog
Inclusief een paar poessies
Trusten
The Tommyknockers misschien, van Stephen King?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, fuck. Hoe heet die film waar die honden me aan doen denken.
Trustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Trusten! Ik ga een rondje met la Biet en dan ook tukken
Die heb ik niet gezien, alleen gelezen.quote:
Loop ze en welterustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Trusten! Ik ga een rondje met la Biet en dan ook tukken
Welterusten muis.![]()
---
Foei! Depri dingen horen in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hebben wij zaterdag gezien, vond hem wel leuk jaquote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens 'Alles is familie' zitten kijken. Had er nul van verwacht, maar wat een leuke film![]()
Waar is Diaz?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Normaal zien die honden er zo uit..niet zo eng toch;p
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die woont hier al niet meer sinds begin februari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou hem dus sowieso niet worden natuurlijk, als ik al vertalingen nodig had![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die vertaaldiensten aanbiedt (business to business).
Stuurt een mail met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou hem dus sowieso niet worden natuurlijk, als ik al vertalingen nodig had![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die vertaaldiensten aanbiedt (business to business).
Stuurt een mail met:Misschien kan je er ook terecht voor bondage lessenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou hem dus sowieso niet worden natuurlijk, als ik al vertalingen nodig had![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
In het kader van bezuinigen in het huishouden hebben wij afgelopen week de vriezer leeg gegeten
Haha, ik zou er bijna even naar bellen om het na te vragenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien kan je er ook terecht voor bondage lessen
Die heb ik vorig jaar ook op DVD helemaal gekekenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, vijverpomp uit de tuin gehaald (koud water is kkkkkkoud!).
Complete serie van Star Trek Voyager besteld en Medisch Centrum West (jeugdsentiment) en in afwachting daarvan nu mijn serie DS9 afkijken.
![]()
Good days!
Dokter Jan!quote:Op donderdag 21 november 2013 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar ook op DVD helemaal gekeken
metMarc
Elke avond zitten wij hier Voyager te kijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, vijverpomp uit de tuin gehaald (koud water is kkkkkkoud!).
Complete serie van Star Trek Voyager besteld en Medisch Centrum West (jeugdsentiment) en in afwachting daarvan nu mijn serie DS9 afkijken.
![]()
Good days!
Ik ben mn dierenpaspoortjes ook altijd kwijt (Kitty is trouwens zo oud, die heeft nog gewoon een 'inentingenboekje'quote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Elke avond zitten wij hier Voyager te kijken(op de bank,...onze eettafel staat te verstoffen
).
We zijn nu bezig in seizoen 4 geloof ik, met Seven of Nine.
(Ik heb altijd wel wat losse afleveringen gezien thuis, maar nooit echt compleet een serie gevolgd.)
En jeez....heb ik zo'n klein huis, ben ik alsnog alles kwijt. ERGENS moeten toch die DA dierenpaspoortjes liggen.....
ik ben niet van de mannenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan Spartacus (serie) aan iedereen aanradenWat een mannen
De vorige keer vroegen ze er ook heel niet naar hoor, maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet waar ik die dingen opgeborgen heb. Ik ben gewoon de personificatie van Chaosquote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben mn dierenpaspoortjes ook altijd kwijt (Kitty is trouwens zo oud, die heeft nog gewoon een 'inentingenboekje') maar de dierenarts vindt het nooit erg als ik het niet bij me heb.
Dat maakt niet uit, ook genoeg vrouwelijk schoonquote:
Ik neem het sowieso mee als ze geënt worden, kan hij meteen het stickertje plakken en een krabbel zetten. Voor andere zaken heb je het inderdaad zelden nodig.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben mn dierenpaspoortjes ook altijd kwijt (Kitty is trouwens zo oud, die heeft nog gewoon een 'inentingenboekje') maar de dierenarts vindt het nooit erg als ik het niet bij me heb.
Nee oke, dat herken ik welquote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De vorige keer vroegen ze er ook heel niet naar hoor, maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet waar ik die dingen opgeborgen heb. Ik ben gewoon de personificatie van Chaos.
Ja, ik kreeg laatst het flesje mee om het er zelf in te plakkenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem het sowieso mee als ze geënt worden, kan hij meteen het stickertje plakken en een krabbel zetten. Voor andere zaken heb je het inderdaad zelden nodig.
Ja dat bedoel ik. Ik dacht ook dat ik wist waar mijn diploma lag..... nu hoop ik dat het gewoon bij mijn ouders thuis ligt in de kastquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee oke, dat herken ik wel
Ik heb 1 plek waar onze én de dierenpaspoorten liggen. Tot ik een dierenpaspoort nodig heb, dan is het weg
Het is handig als je een keer naar een andere DA gaat. Of wil gaan opvangen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg laatst het flesje mee om het er zelf in te plakken
Maar ze zei dat het niet erg was als ik dat niet deed. Het staat toch allemaal in de computer.
Ja oke. Dat is op mij allemaal niet van toepassingquote:Op donderdag 21 november 2013 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is handig als je een keer naar een andere DA gaat. Of wil gaan opvangen.Huisbeesten moeten van ons een recente enting hebben en dat controleren we adhv hun paspoort.
De eerste aflevering is vreselijk, qua special effects en ook acteerprestaties. Daar moest ik even doorheenquote:
Je logeerkamer voor het tweede weekend in juli iigquote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vanmorgen nog mijn kast opgeruimd!Lees, spullen verplaatst.
Maar de indeling is nu veel logischer, nu ik spul wat ik nauwelijks gebruik naar de logeerkamer heb verplaatst. En dan moet die ooit ook nog opgeruimd worden.![]()
Verder het vogelhuisje gevuld met vetbol en zonnebloempitjes voor de vogeltjesKutbeesten laten zich niet zien.
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je logeerkamer voor het tweede weekend in juli iig
Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je logeerkamer voor het tweede weekend in juli iig
Je hebt nooit onbekende slapers, dus dat hok wordt nooit opgeruimdquote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.Nu liggen er drie rendierhoofden op bed.
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je hebt nooit onbekende slapers, dus dat hok wordt nooit opgeruimd
Blijven ze iig rustig liggen, verstrikt in de geweien.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.Nu liggen er drie rendierhoofden op bed.
Ik heb voorlopig andere dingen te doenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:48 schreef Toekito het volgende:
Takke als je je vervelen zal kan je Cat toch ff helpen.
En sowieso kun je beter een hoofd op je bed vinden dan onder de dekens.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijven ze iig rustig liggen, verstrikt in de geweien.
Eh, hangt ook een beetje van het hoofd af...quote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En sowieso kun je beter een hoofd op je bed vinden dan onder de dekens.
True thatquote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, hangt ook een beetje van het hoofd af...
en wat dat hoofd onder de dekens doetquote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, hangt ook een beetje van het hoofd af...
Precies.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
en wat dat hoofd onder de dekens doet
Whut? Spaar jij ook al lijken in je bed?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets met een gewei lijkt me dan sowieso niet fijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
en wat dat hoofd onder de dekens doet
klinkt kinkyquote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets met een gewei lijkt me dan sowieso niet fijn.
sterkte alvast Toekjequote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Toekito het volgende:
Damnnnn ze hebben bij mijn oom (56) huidkanker ontdekt. Ze hebben gisteren gelijk stuk uit zn neus gehaald en gaan dat analyseren...
Er kan echt geen jaar voorbij gaat dat niemand om me heen wat grootst mankeert.
Bahquote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Toekito het volgende:
Damnnnn ze hebben bij mijn oom (56) huidkanker ontdekt. Ze hebben gisteren gelijk stuk uit zn neus gehaald en gaan dat analyseren...
Damn, sterkte, ook aan oom.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Toekito het volgende:
thnxquote:Op donderdag 21 november 2013 13:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
BahWat een ontzettend klote nieuws
Sterkte
Dat duurt nog even dusquote:Op donderdag 21 november 2013 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx
Het ergste is dat we nu tot 10 december op uitslagen moeten wachten. Die plek, niet alles is nu weg, groeit naar binnen schijnt. Dus moet sowieso nog een operatie gepland worden.
wat ik begreep sowieso in januari mits er aanleiding blijkt te zijn. Dan moet het eerder.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat duurt nog even dusIs het qua operatie de uitslag afwachten of komt die sowieso?
Moet nog lang duren dan, terwijl ze zeker zijn dat er nog wat zit.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat ik begreep sowieso in januari mits er aanleiding blijkt te zijn. Dan moet het eerder.
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet nog lang duren dan, terwijl ze zeker zijn dat er nog wat zit.
tsja drukte zeggen ze in het Erasmus.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet nog lang duren dan, terwijl ze zeker zijn dat er nog wat zit.
Sterkte Toekquote:Op donderdag 21 november 2013 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx
Het ergste is dat we nu tot 10 december op uitslagen moeten wachten. Die plek, niet alles is nu weg, groeit naar binnen schijnt. Dus moet sowieso nog een operatie gepland worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |