SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Seaside Rendez vous staat ook op "A Night At The Opera"
I know, die was je toch aan het luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja, ik dacht dat je het over Queen II had.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I know, die was je toch aan het luisteren
Daarop valt Seaside wel een beetje uit de toonquote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het over Queen II had.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarop valt Seaside wel een beetje uit de toon
Laat maar lekker daar blijvenquote:
Ja!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze vind ik ook mooi, zowel album als track
Waarom hier niet?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Magic TourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik echt grijs gedraaid en Budapest nog op videoband; ik wist precies bij welke seconde het nummer begon ivm fast forwarden
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
sneeuwt het? Hoorde zeeland al steunen en kreunen.quote:
Roger zegt 'alleen regen hier' en jij vraagt 'sneeuwt het'.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
sneeuwt het? Hoorde zeeland al steunen en kreunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |