zoeken.fok.nlquote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Hoe de F vind je zoiets zo snel terug?
Heb je nog wel even de tijd om het oude huis leeg te halen?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja idioten. Meubels die hier staan komen niet uit oude huis nee;) Daar stond oude troep in wat ik allemaal weg doe of verkoop. Die 2 banken die je op de foto zag komen van marktplaats, 85 eurovloerkleed en tafeltjes gekocht, eettafel en stoelen van mijn ouders gekregen..hadden nog leuke staan. Moet nog ff tv meubel, gordijnen en accessoires, beetje gezellig maken.
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
zoeken.fok.nl
en dan 'aangeblikte' intypen![]()
Zoveel posts zijn er niet met dát woord er in haha.
Wij kunnen praten, jij en ik.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog wel even de tijd om het oude huis leeg te halen?
En de gordijnen die je nu voor je nieuwe ramen hebt zou ik houden joh!
En eigenlijk is het niet nodig, want loopt bijna nooit iemand langs daar. Alleen de 2 huizen naast mij kunnen er langs, maar dat doen ze alleen als de container aan de weg moet. Maar goed, zal maar net iemand langs lopen als je in je blote kont rondhuppelt.quote:
Het is niet mannelijk.quote:
Oh, fuck. Hoe heet die film waar die honden me aan doen denken.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
Ja die zijn hip he!
Voor de andere mensen..mijn tijdelijke gordijnen![]()
[ afbeelding ]
Heb nog tot half december.. dus dat komt wel goed! Wil het alleen wel binnen 2 weken leeg hebben, geen zin om steeds heen en weer te rijden.
Dit isquote:Op donderdag 21 november 2013 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Normaal zien die honden er zo uit..niet zo eng toch;p
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is![]()
Die andere foto is echtHoe ze er ook allemaal uitzien alsof ze midden in iets gestopt zijn om jou zo aan te staren, met die lichtgevende ogen.
En ze hebben ook nog eens allemaal verschillende kleur alienogen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
Ja ik zie wel wat Roger bedoelt
Door die ogen idd is het een freaky foto haha.
Roozjee, liedje geluisterd?
Of ben ik nu te veeleisende ende bazig?
Oh, wacht, ik doe hem wel even tussendoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
Lekker relaxed, beetje 60s-achtig.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
Welterustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n bed stond er nog
Inclusief een paar poessies
Trusten
The Tommyknockers misschien, van Stephen King?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, fuck. Hoe heet die film waar die honden me aan doen denken.
Trustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Trusten! Ik ga een rondje met la Biet en dan ook tukken
Die heb ik niet gezien, alleen gelezen.quote:
Loop ze en welterustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Trusten! Ik ga een rondje met la Biet en dan ook tukken
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Welterusten muis.![]()
---
Foei! Depri dingen horen in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hebben wij zaterdag gezien, vond hem wel leuk jaquote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens 'Alles is familie' zitten kijken. Had er nul van verwacht, maar wat een leuke film![]()
Waar is Diaz?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Normaal zien die honden er zo uit..niet zo eng toch;p
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die woont hier al niet meer sinds begin februari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou hem dus sowieso niet worden natuurlijk, als ik al vertalingen nodig had![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die vertaaldiensten aanbiedt (business to business).
Stuurt een mail met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou hem dus sowieso niet worden natuurlijk, als ik al vertalingen nodig had![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die vertaaldiensten aanbiedt (business to business).
Stuurt een mail met:Misschien kan je er ook terecht voor bondage lessenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou hem dus sowieso niet worden natuurlijk, als ik al vertalingen nodig had![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
In het kader van bezuinigen in het huishouden hebben wij afgelopen week de vriezer leeg gegeten
Haha, ik zou er bijna even naar bellen om het na te vragenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien kan je er ook terecht voor bondage lessen
Die heb ik vorig jaar ook op DVD helemaal gekekenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, vijverpomp uit de tuin gehaald (koud water is kkkkkkoud!).
Complete serie van Star Trek Voyager besteld en Medisch Centrum West (jeugdsentiment) en in afwachting daarvan nu mijn serie DS9 afkijken.
![]()
Good days!
Dokter Jan!quote:Op donderdag 21 november 2013 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar ook op DVD helemaal gekeken
metMarc
Elke avond zitten wij hier Voyager te kijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, vijverpomp uit de tuin gehaald (koud water is kkkkkkoud!).
Complete serie van Star Trek Voyager besteld en Medisch Centrum West (jeugdsentiment) en in afwachting daarvan nu mijn serie DS9 afkijken.
![]()
Good days!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |