zoeken.fok.nlquote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe de F vind je zoiets zo snel terug?

Heb je nog wel even de tijd om het oude huis leeg te halen?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja idioten. Meubels die hier staan komen niet uit oude huis nee;) Daar stond oude troep in wat ik allemaal weg doe of verkoop. Die 2 banken die je op de foto zag komen van marktplaats, 85 eurovloerkleed en tafeltjes gekocht, eettafel en stoelen van mijn ouders gekregen..hadden nog leuke staan. Moet nog ff tv meubel, gordijnen en accessoires, beetje gezellig maken.

quote:Op donderdag 21 november 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
zoeken.fok.nl
en dan 'aangeblikte' intypen
Zoveel posts zijn er niet met dát woord er in haha.

Wij kunnen praten, jij en ik.quote:

.
 .

quote:Op donderdag 21 november 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog wel even de tijd om het oude huis leeg te halen?
En de gordijnen die je nu voor je nieuwe ramen hebt zou ik houden joh!

Ja die zijn hip he!
  Ja die zijn hip he! 

En eigenlijk is het niet nodig, want loopt bijna nooit iemand langs daar. Alleen de 2 huizen naast mij kunnen er langs, maar dat doen ze alleen als de container aan de weg moet. Maar goed, zal maar net iemand langs lopen als je in je blote kont rondhuppelt.quote:

Het is niet mannelijk.quote:
Oh, fuck. Hoe heet die film waar die honden me aan doen denken.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja die zijn hip he!
Voor de andere mensen..mijn tijdelijke gordijnen
[ afbeelding ]
Heb nog tot half december.. dus dat komt wel goed! Wil het alleen wel binnen 2 weken leeg hebben, geen zin om steeds heen en weer te rijden.

Dit isquote:Op donderdag 21 november 2013 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Normaal zien die honden er zo uit..niet zo eng toch;p
[ afbeelding ]

Hoe ze er ook allemaal uitzien alsof ze midden in iets gestopt zijn om jou zo aan te staren, met die lichtgevende ogen.
  Hoe ze er ook allemaal uitzien alsof ze midden in iets gestopt zijn om jou zo aan te staren, met die lichtgevende ogen.   

quote:Op donderdag 21 november 2013 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is
Die andere foto is echtHoe ze er ook allemaal uitzien alsof ze midden in iets gestopt zijn om jou zo aan te staren, met die lichtgevende ogen.
 Die grote is geen fan van de flits, die wilde er vandoor gaan.. en die andere zijn gewoon nieuwsgierige apen.
  Die grote is geen fan van de flits, die wilde er vandoor gaan.. en die andere zijn gewoon nieuwsgierige apen.

En ze hebben ook nog eens allemaal verschillende kleur alienogen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
Ja ik zie wel wat Roger bedoelt
Door die ogen idd is het een freaky foto haha.
Roozjee, liedje geluisterd?
Of ben ik nu te veeleisende ende bazig?

Oh, wacht, ik doe hem wel even tussendoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:

Lekker relaxed, beetje 60s-achtig.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:

Welterustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n bed stond er nog
Inclusief een paar poessies
Trusten

The Tommyknockers misschien, van Stephen King?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, fuck. Hoe heet die film waar die honden me aan doen denken.

Trustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Trusten! Ik ga een rondje met la Biet en dan ook tukken

Die heb ik niet gezien, alleen gelezen.quote:

Loop ze en welterustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Trusten! Ik ga een rondje met la Biet en dan ook tukken

Rewimo

Rewimo

quote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Welterusten muis.
---
Foei! Depri dingen horen in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!

Rewimo

Rewimo

Hebben wij zaterdag gezien, vond hem wel leuk jaquote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens 'Alles is familie' zitten kijken. Had er nul van verwacht, maar wat een leuke film

Waar is Diaz?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Normaal zien die honden er zo uit..niet zo eng toch;p
[ afbeelding ]

Waarom niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die woont hier al niet meer sinds begin februari.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou hem dus sowieso niet worden natuurlijk, als ik al vertalingen nodig had

quote:Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die vertaaldiensten aanbiedt (business to business).
Stuurt een mail met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou hem dus sowieso niet worden natuurlijk, als ik al vertalingen nodig had

quote:Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die vertaaldiensten aanbiedt (business to business).
Stuurt een mail met:Misschien kan je er ook terecht voor bondage lessenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou hem dus sowieso niet worden natuurlijk, als ik al vertalingen nodig had

quote:Op donderdag 21 november 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
In het kader van bezuinigen in het huishouden hebben wij afgelopen week de vriezer leeg gegeten

Haha, ik zou er bijna even naar bellen om het na te vragenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien kan je er ook terecht voor bondage lessen

).
 ). ) en in afwachting daarvan nu mijn serie DS9 afkijken.
 ) en in afwachting daarvan nu mijn serie DS9 afkijken.   

Ynske

Ynske

Die heb ik vorig jaar ook op DVD helemaal gekekenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, vijverpomp uit de tuin gehaald (koud water is kkkkkkoud!).
Complete serie van Star Trek Voyager besteld en Medisch Centrum West (jeugdsentiment) en in afwachting daarvan nu mijn serie DS9 afkijken.

Good days!

Marc
 Marc

Dokter Jan!quote:Op donderdag 21 november 2013 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar ook op DVD helemaal gekeken
metMarc

Elke avond zitten wij hier Voyager te kijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, vijverpomp uit de tuin gehaald (koud water is kkkkkkoud!).
Complete serie van Star Trek Voyager besteld en Medisch Centrum West (jeugdsentiment) en in afwachting daarvan nu mijn serie DS9 afkijken.

Good days!
 (op de bank,...onze eettafel staat te verstoffen
  (op de bank,...onze eettafel staat te verstoffen   ).
  ). .
 .  

Wat een mannen
 Wat een mannen  

Ik ben mn dierenpaspoortjes ook altijd kwijt (Kitty is trouwens zo oud, die heeft nog gewoon een 'inentingenboekje'quote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Elke avond zitten wij hier Voyager te kijken(op de bank,...onze eettafel staat te verstoffen
).
We zijn nu bezig in seizoen 4 geloof ik, met Seven of Nine.
(Ik heb altijd wel wat losse afleveringen gezien thuis, maar nooit echt compleet een serie gevolgd.)
En jeez....heb ik zo'n klein huis, ben ik alsnog alles kwijt. ERGENS moeten toch die DA dierenpaspoortjes liggen.....
 ) maar de dierenarts vindt het nooit erg als ik het niet bij me heb.
 ) maar de dierenarts vindt het nooit erg als ik het niet bij me heb.

ik ben niet van de mannenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan Spartacus (serie) aan iedereen aanradenWat een mannen

De vorige keer vroegen ze er ook heel niet naar hoor, maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet waar ik die dingen opgeborgen heb. Ik ben gewoon de personificatie van Chaosquote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben mn dierenpaspoortjes ook altijd kwijt (Kitty is trouwens zo oud, die heeft nog gewoon een 'inentingenboekje') maar de dierenarts vindt het nooit erg als ik het niet bij me heb.
 .
 .

Lees, spullen verplaatst.
 Lees, spullen verplaatst. 

Kutbeesten laten zich niet zien.
 Kutbeesten laten zich niet zien.   

Dat maakt niet uit, ook genoeg vrouwelijk schoonquote:

Ik neem het sowieso mee als ze geënt worden, kan hij meteen het stickertje plakken en een krabbel zetten. Voor andere zaken heb je het inderdaad zelden nodig.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben mn dierenpaspoortjes ook altijd kwijt (Kitty is trouwens zo oud, die heeft nog gewoon een 'inentingenboekje') maar de dierenarts vindt het nooit erg als ik het niet bij me heb.

Nee oke, dat herken ik welquote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De vorige keer vroegen ze er ook heel niet naar hoor, maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet waar ik die dingen opgeborgen heb. Ik ben gewoon de personificatie van Chaos.

Ja, ik kreeg laatst het flesje mee om het er zelf in te plakkenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem het sowieso mee als ze geënt worden, kan hij meteen het stickertje plakken en een krabbel zetten. Voor andere zaken heb je het inderdaad zelden nodig.

Ja dat bedoel ik. Ik dacht ook dat ik wist waar mijn diploma lag..... nu hoop ik dat het gewoon bij mijn ouders thuis ligt in de kastquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee oke, dat herken ik wel
Ik heb 1 plek waar onze én de dierenpaspoorten liggen. Tot ik een dierenpaspoort nodig heb, dan is het weg
 .
.

Het is handig als je een keer naar een andere DA gaat. Of wil gaan opvangen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg laatst het flesje mee om het er zelf in te plakken
Maar ze zei dat het niet erg was als ik dat niet deed. Het staat toch allemaal in de computer.
 Huisbeesten moeten van ons een recente enting hebben en dat controleren we adhv hun paspoort.
 Huisbeesten moeten van ons een recente enting hebben en dat controleren we adhv hun paspoort.

Ja oke. Dat is op mij allemaal niet van toepassingquote:Op donderdag 21 november 2013 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is handig als je een keer naar een andere DA gaat. Of wil gaan opvangen.Huisbeesten moeten van ons een recente enting hebben en dat controleren we adhv hun paspoort.

De eerste aflevering is vreselijk, qua special effects en ook acteerprestaties. Daar moest ik even doorheenquote:
 Maar het is echt een toffe serie!
 Maar het is echt een toffe serie!  

Je logeerkamer voor het tweede weekend in juli iigquote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vanmorgen nog mijn kast opgeruimd!Lees, spullen verplaatst.
Maar de indeling is nu veel logischer, nu ik spul wat ik nauwelijks gebruik naar de logeerkamer heb verplaatst. En dan moet die ooit ook nog opgeruimd worden.
Verder het vogelhuisje gevuld met vetbol en zonnebloempitjes voor de vogeltjesKutbeesten laten zich niet zien.

quote:Op donderdag 21 november 2013 12:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je logeerkamer voor het tweede weekend in juli iig
 deze dame weet.
 deze dame weet.

Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je logeerkamer voor het tweede weekend in juli iig
 Nu liggen er drie rendierhoofden op bed.
 Nu liggen er drie rendierhoofden op bed.   

Je hebt nooit onbekende slapers, dus dat hok wordt nooit opgeruimdquote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.Nu liggen er drie rendierhoofden op bed.

quote:Op donderdag 21 november 2013 12:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je hebt nooit onbekende slapers, dus dat hok wordt nooit opgeruimd

Blijven ze iig rustig liggen, verstrikt in de geweien.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.Nu liggen er drie rendierhoofden op bed.

Ik heb voorlopig andere dingen te doenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:48 schreef Toekito het volgende:
Takke als je je vervelen zal kan je Cat toch ff helpen.

En sowieso kun je beter een hoofd op je bed vinden dan onder de dekens.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijven ze iig rustig liggen, verstrikt in de geweien.

Eh, hangt ook een beetje van het hoofd af...quote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En sowieso kun je beter een hoofd op je bed vinden dan onder de dekens.

True thatquote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, hangt ook een beetje van het hoofd af...

en wat dat hoofd onder de dekens doetquote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, hangt ook een beetje van het hoofd af...

Precies.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
en wat dat hoofd onder de dekens doet

Whut? Spaar jij ook al lijken in je bed?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]

Iets met een gewei lijkt me dan sowieso niet fijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
en wat dat hoofd onder de dekens doet

klinkt kinkyquote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets met een gewei lijkt me dan sowieso niet fijn.

sterkte alvast Toekjequote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Toekito het volgende:
Damnnnn ze hebben bij mijn oom (56) huidkanker ontdekt. Ze hebben gisteren gelijk stuk uit zn neus gehaald en gaan dat analyseren...
Er kan echt geen jaar voorbij gaat dat niemand om me heen wat grootst mankeert.

Bahquote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Toekito het volgende:
Damnnnn ze hebben bij mijn oom (56) huidkanker ontdekt. Ze hebben gisteren gelijk stuk uit zn neus gehaald en gaan dat analyseren...
 Wat een ontzettend klote nieuws
 Wat een ontzettend klote nieuws 

Damn, sterkte, ook aan oom.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Toekito het volgende:

thnxquote:Op donderdag 21 november 2013 13:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
BahWat een ontzettend klote nieuws
Sterkte

Dat duurt nog even dusquote:Op donderdag 21 november 2013 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx
Het ergste is dat we nu tot 10 december op uitslagen moeten wachten. Die plek, niet alles is nu weg, groeit naar binnen schijnt. Dus moet sowieso nog een operatie gepland worden.
 Is het qua operatie de uitslag afwachten of komt die sowieso?
  Is het qua operatie de uitslag afwachten of komt die sowieso?

wat ik begreep sowieso in januari mits er aanleiding blijkt te zijn. Dan moet het eerder.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat duurt nog even dusIs het qua operatie de uitslag afwachten of komt die sowieso?

Moet nog lang duren dan, terwijl ze zeker zijn dat er nog wat zit.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat ik begreep sowieso in januari mits er aanleiding blijkt te zijn. Dan moet het eerder.

quote:Op donderdag 21 november 2013 13:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet nog lang duren dan, terwijl ze zeker zijn dat er nog wat zit.

tsja drukte zeggen ze in het Erasmus.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet nog lang duren dan, terwijl ze zeker zijn dat er nog wat zit.

Sterkte Toekquote:Op donderdag 21 november 2013 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx
Het ergste is dat we nu tot 10 december op uitslagen moeten wachten. Die plek, niet alles is nu weg, groeit naar binnen schijnt. Dus moet sowieso nog een operatie gepland worden.
 het wachten is het ergste altijd
 het wachten is het ergste altijd   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |