Eh, hangt ook een beetje van het hoofd af...quote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En sowieso kun je beter een hoofd op je bed vinden dan onder de dekens.

True thatquote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, hangt ook een beetje van het hoofd af...

en wat dat hoofd onder de dekens doetquote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, hangt ook een beetje van het hoofd af...

Precies.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
en wat dat hoofd onder de dekens doet

Whut? Spaar jij ook al lijken in je bed?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.Nu liggen er drie rendierhoofden op bed.

Iets met een gewei lijkt me dan sowieso niet fijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
en wat dat hoofd onder de dekens doet

klinkt kinkyquote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets met een gewei lijkt me dan sowieso niet fijn.

sterkte alvast Toekjequote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Toekito het volgende:
Damnnnn ze hebben bij mijn oom (56) huidkanker ontdekt. Ze hebben gisteren gelijk stuk uit zn neus gehaald en gaan dat analyseren...
Er kan echt geen jaar voorbij gaat dat niemand om me heen wat grootst mankeert.

Bahquote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Toekito het volgende:
Damnnnn ze hebben bij mijn oom (56) huidkanker ontdekt. Ze hebben gisteren gelijk stuk uit zn neus gehaald en gaan dat analyseren...
 Wat een ontzettend klote nieuws
 Wat een ontzettend klote nieuws 

Damn, sterkte, ook aan oom.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Toekito het volgende:

thnxquote:Op donderdag 21 november 2013 13:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
BahWat een ontzettend klote nieuws
Sterkte

Dat duurt nog even dusquote:Op donderdag 21 november 2013 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx
Het ergste is dat we nu tot 10 december op uitslagen moeten wachten. Die plek, niet alles is nu weg, groeit naar binnen schijnt. Dus moet sowieso nog een operatie gepland worden.
 Is het qua operatie de uitslag afwachten of komt die sowieso?
  Is het qua operatie de uitslag afwachten of komt die sowieso?

wat ik begreep sowieso in januari mits er aanleiding blijkt te zijn. Dan moet het eerder.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat duurt nog even dusIs het qua operatie de uitslag afwachten of komt die sowieso?

Moet nog lang duren dan, terwijl ze zeker zijn dat er nog wat zit.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat ik begreep sowieso in januari mits er aanleiding blijkt te zijn. Dan moet het eerder.

quote:Op donderdag 21 november 2013 13:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet nog lang duren dan, terwijl ze zeker zijn dat er nog wat zit.

tsja drukte zeggen ze in het Erasmus.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet nog lang duren dan, terwijl ze zeker zijn dat er nog wat zit.

Sterkte Toekquote:Op donderdag 21 november 2013 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx
Het ergste is dat we nu tot 10 december op uitslagen moeten wachten. Die plek, niet alles is nu weg, groeit naar binnen schijnt. Dus moet sowieso nog een operatie gepland worden.
 het wachten is het ergste altijd
 het wachten is het ergste altijd   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |