Ik ben mn dierenpaspoortjes ook altijd kwijt (Kitty is trouwens zo oud, die heeft nog gewoon een 'inentingenboekje'quote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Elke avond zitten wij hier Voyager te kijken(op de bank,...onze eettafel staat te verstoffen
).
We zijn nu bezig in seizoen 4 geloof ik, met Seven of Nine.
(Ik heb altijd wel wat losse afleveringen gezien thuis, maar nooit echt compleet een serie gevolgd.)
En jeez....heb ik zo'n klein huis, ben ik alsnog alles kwijt. ERGENS moeten toch die DA dierenpaspoortjes liggen.....
ik ben niet van de mannenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan Spartacus (serie) aan iedereen aanradenWat een mannen
De vorige keer vroegen ze er ook heel niet naar hoor, maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet waar ik die dingen opgeborgen heb. Ik ben gewoon de personificatie van Chaosquote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben mn dierenpaspoortjes ook altijd kwijt (Kitty is trouwens zo oud, die heeft nog gewoon een 'inentingenboekje') maar de dierenarts vindt het nooit erg als ik het niet bij me heb.
Dat maakt niet uit, ook genoeg vrouwelijk schoonquote:
Ik neem het sowieso mee als ze geënt worden, kan hij meteen het stickertje plakken en een krabbel zetten. Voor andere zaken heb je het inderdaad zelden nodig.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben mn dierenpaspoortjes ook altijd kwijt (Kitty is trouwens zo oud, die heeft nog gewoon een 'inentingenboekje') maar de dierenarts vindt het nooit erg als ik het niet bij me heb.
Nee oke, dat herken ik welquote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De vorige keer vroegen ze er ook heel niet naar hoor, maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet waar ik die dingen opgeborgen heb. Ik ben gewoon de personificatie van Chaos.
Ja, ik kreeg laatst het flesje mee om het er zelf in te plakkenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem het sowieso mee als ze geënt worden, kan hij meteen het stickertje plakken en een krabbel zetten. Voor andere zaken heb je het inderdaad zelden nodig.
Ja dat bedoel ik. Ik dacht ook dat ik wist waar mijn diploma lag..... nu hoop ik dat het gewoon bij mijn ouders thuis ligt in de kastquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee oke, dat herken ik wel
Ik heb 1 plek waar onze én de dierenpaspoorten liggen. Tot ik een dierenpaspoort nodig heb, dan is het weg
Het is handig als je een keer naar een andere DA gaat. Of wil gaan opvangen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg laatst het flesje mee om het er zelf in te plakken
Maar ze zei dat het niet erg was als ik dat niet deed. Het staat toch allemaal in de computer.
Ja oke. Dat is op mij allemaal niet van toepassingquote:Op donderdag 21 november 2013 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is handig als je een keer naar een andere DA gaat. Of wil gaan opvangen.Huisbeesten moeten van ons een recente enting hebben en dat controleren we adhv hun paspoort.
De eerste aflevering is vreselijk, qua special effects en ook acteerprestaties. Daar moest ik even doorheenquote:
Je logeerkamer voor het tweede weekend in juli iigquote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vanmorgen nog mijn kast opgeruimd!Lees, spullen verplaatst.
Maar de indeling is nu veel logischer, nu ik spul wat ik nauwelijks gebruik naar de logeerkamer heb verplaatst. En dan moet die ooit ook nog opgeruimd worden.![]()
Verder het vogelhuisje gevuld met vetbol en zonnebloempitjes voor de vogeltjesKutbeesten laten zich niet zien.
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je logeerkamer voor het tweede weekend in juli iig
Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je logeerkamer voor het tweede weekend in juli iig
Je hebt nooit onbekende slapers, dus dat hok wordt nooit opgeruimdquote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.Nu liggen er drie rendierhoofden op bed.
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je hebt nooit onbekende slapers, dus dat hok wordt nooit opgeruimd
Blijven ze iig rustig liggen, verstrikt in de geweien.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, bekend bezoek klimt er maar overheen.Nu liggen er drie rendierhoofden op bed.
Ik heb voorlopig andere dingen te doenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:48 schreef Toekito het volgende:
Takke als je je vervelen zal kan je Cat toch ff helpen.
En sowieso kun je beter een hoofd op je bed vinden dan onder de dekens.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijven ze iig rustig liggen, verstrikt in de geweien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |