Kruupenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Geinig is dat
Zag ik nou net Laysa voorbij dartelen?

Ik ben zo verheugdquote:

Was je weg kind?quote:

Huuuquote:

In bed en de poetsies liggen elk op hun eigenste bankquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huuu
Nu weer veilig op den bank met de poessies?

Oh, bad idea.quote:

Ja nou maar onder de drie gr en mn temp metertje bleef maar knipperen en de weg was nat want regen en toen boehoehoehoe was het gelukkig niet gladquote:Op woensdag 20 november 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Gelukkig had je een boze buitenwereld zonder snil!

Ja dat 'op het randje van glad' is ook niks...quote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nou maar onder de drie gr en mn temp metertje bleef maar knipperen en de weg was nat want regen en toen boehoehoehoe was het gelukkig niet glad

Ahem...euhm...ergens centraal gelegen en verdekt opgesteldquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Gevoelstemperatuur hier -4 zegt het lokale weerstation.
Ik ga mijn muts maar ff zoeken voor de hondenwandeling zo

Nee niet echtquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat 'op het randje van glad' is ook niks...

Liever overduidelijk glad, zodat iedereen er rekening mee houdt, dan dat net wel - net nietquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nou maar onder de drie gr en mn temp metertje bleef maar knipperen en de weg was nat want regen en toen boehoehoehoe was het gelukkig niet glad

quote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ahem...euhm...ergens centraal gelegen en verdekt opgesteld

Mental imagequote:Op woensdag 20 november 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]

IK BEDOEL MIJN MUTS MET BLOEMEN!
Al maakt dat het wellicht niet meteen beter...

Werkt Leontien in jullie Kruitvat?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:56 schreef Laysa het volgende:
Ik heb overigens de perfecte handschoenen...die heeft mijn schoonmoeder bij de kruitvat gekocht van leontien...hardloophandschoenen.eel dun maar warm

quote:Op woensdag 20 november 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]

Gekkiequote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moet zeggen dat het hier ook wel richting fris gaat, met de verwarming uit en het raam wagenwijd open.
Niet fris genoeg om een trui aan te doen, maar toch.

Wordt Rozjee een Erewief?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn niet voor niets de Wilde Wieven

Rare jongen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moet zeggen dat het hier ook wel richting fris gaat, met de verwarming uit en het raam wagenwijd open.
Niet fris genoeg om een trui aan te doen, maar toch.

Ik duim voor je!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo es een verdieping hoger kijken of m'n bedje er nog staat en zo ja, dan duik ik er lekker in

quote:
Wat kan ik zeggen, ben goed geïsoleerd van mezelf.quote:

Jaaaaa gaat goed met je nieuwe huisje he?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]

Ik zit lekker in mn nieuwe huisje
Beetje jammer dat ik het oude huis nog moet leeghalen

ga eens maaien danquote:Op woensdag 20 november 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]

volgens mij was hij hetquote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het zou me niets verbazen als het van haar was
Ze heeft ook met pistolen lopen zwaaien ooit bij Baas B dus ach...

Oh ook dat verbaast me niet echtquote:

Maar dan krijg ik het straks nog warm.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:04 schreef Greys het volgende:
Trusten Laysa en Ing en bijna-trusten-Cat!
Roozjee, trek een trui aan of doe het raam dicht

I would never!quote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ook dat verbaast me niet echt
Ik las dat ie er over had zitten janken op de radio?

Haha ja idioten. Meubels die hier staan komen niet uit oude huis nee;) Daar stond oude troep in wat ik allemaal weg doe of verkoop. Die 2 banken die je op de foto zag komen van marktplaats, 85 euroquote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa gaat goed met je nieuwe huisje he?
Hondjes zagen er ook blij uit op de foto's haha!
Wat moet er allemaal nog uit je oude huis dan, komen die meubels die in de nieuwe staan niet uit het oude huis? Of bedoel je al je kastinhouden enzo?
 vloerkleed en tafeltjes gekocht, eettafel en stoelen van mijn ouders gekregen..hadden nog leuke staan. Moet nog ff tv meubel, gordijnen en accessoires, beetje gezellig maken.
  vloerkleed en tafeltjes gekocht, eettafel en stoelen van mijn ouders gekregen..hadden nog leuke staan. Moet nog ff tv meubel, gordijnen en accessoires, beetje gezellig maken.

Nee nee, aangeblikte broken rodkaquote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef tombolafan het volgende:
Jullie herinnering is ook slecht volgens mij, korsakovjes
Het was toch aangebroken rode wodka wat jullie verhaspelden tot aangerode broken wodka?

Gezicht is prima, haar niet.quote:

Hier, korsakovje, je zegt het zelf in 2012quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef tombolafan het volgende:
Jullie herinnering is ook slecht volgens mij, korsakovjes
Het was toch aangebroken rode wodka wat jullie verhaspelden tot aangerode broken wodka?

Behalve dat jij gewoon netjes wodka zegt danquote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh balen
En ik heb geen aangeblikte broken wodka

mn powersquote:Op donderdag 21 november 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, korsakovje, je zegt het zelf in 2012
[..]
Behalve dat jij gewoon netjes wodka zegt dan

quote:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |