Wat denk je dat ik net heb gedaan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, kun je je nu eindelijk uitleven met je scheermesje![]()
![]()
Voorzichtig beginnen met oefenen nu?
Wond ziet er haske rustig uit iddquote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef indaha het volgende:
De wond ziet er wel rustig uit, moet je nu de vacoped gebruiken?
foto?quote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Statusupdate; twee ontstoken wonden.
Nee, heb het net verbonden. Er zit een grijswittige pus overheenquote:
T-Mobile is via het netwerk van KPN toch? Ik weet dat KPN netwerkproblemen heeft... Sowieso mobiel internet problemen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef Qwea het volgende:
iemand hier t-mobile?
Krijg 9vd 10x geen verbidjng met bellen
Geeen idee, ik weet alleen dat ik prima internet heb, maar 9 vd 10x niet kan bellenquote:Op maandag 16 april 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, heb het net verbonden. Er zit een grijswittige pus overheen.
[..]
T-Mobile is via het netwerk van KPN toch? Ik weet dat KPN netwerkproblemen heeft... Sowieso mobiel internet problemen.
Dan weet ik niet waar het aan ligtquote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeen idee, ik weet alleen dat ik prima internet heb, maar 9 vd 10x niet kan bellen
sterkte!!!!!quote:Op maandag 16 april 2012 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Tomboooo![]()
Zo, ik ga naar de tandarts, es kijken hoe fijn het voelt als er een pen je wortelkanaal ingedraaid wordt![]()
Laterrrz
Ja heb ik. En nul problemen met bellen, vandaag niet (al paar keer gebeld) en laatste tijd ook niet eigenlijk. Bijna nooit.quote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef Qwea het volgende:
iemand hier t-mobile?
Krijg 9vd 10x geen verbidjng met bellen
Hmm. Afijn, ligt het aan m'n aaifoonquote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heb ik. En nul problemen met bellen, vandaag niet (al paar keer gebeld) en laatste tijd ook niet eigenlijk. Bijna nooit.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Oognip het volgende:
Stage gehaald!!!ik ben zo blij
Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Oognip het volgende:
Stage gehaald!!!ik ben zo blij
Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Hij is fijnquote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Statusupdate; twee ontstoken wonden.
Dat vond ik toen ook het rotst idd, dat stalen (?) dunne ding dat ze om je kies frottenquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd Oognip![]()
![]()
Tandarts viel mee; het allervervelendste was dat bandje wat ze om je kies draaien en wat dan zo lekker in je tandvlees port
Nou he?quote:
Ik was ook al even geneigd tot een tukje, maar moet straks weer terug naar het werk (ik moet nog even wennen aan ochtend en avond werken...quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef tombolafan het volgende:
Pffff ik ben moe en ik heb trek in sushi...
En de kindjes slapen nu dus ik ga zo ff liggen denk ik
Huuu, dat ding iddquote:Op maandag 16 april 2012 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook het rotst idd, dat stalen (?) dunne ding dat ze om je kies frotten
Verder voelde ik er niets/weinig van, dat was toen met wortelkanaalbehandeling waarbij ze dus van die raggertjes in je kanaal () frotten.
Verslavend spul, die sushiquote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef tombolafan het volgende:
Pffff ik ben moe en ik heb trek in sushi...
En de kindjes slapen nu dus ik ga zo ff liggen denk ik
Rode wodka door de flesquote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef tombolafan het volgende:
Goffer er wordt er een wakker
Hahahaha Ing ik had het gewoon geprobeerd hoor
Oh balenquote:Op maandag 16 april 2012 16:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rode wodka door de fles![]()
En nee, want ik had voordat hij begon de offerte getekend
Rodka moet je hebben, dies beter dan de wodkaquote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh balen
En ik heb geen aangeblikte broken wodka
Oh god ja....quote:Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Of heb je nog zin in een aardappelkoekje![]()
quote:
Nee, gewoon m'n eigen tandartsquote:Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ing, zat je nou bij die Polen of bij de andere praktijk?
Van hartequote:
Joh, échtquote:Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Aaahquote:Op maandag 16 april 2012 18:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Brrr tandarts, ik moet woensdag ook
tevens hoi
en Nipje, gefeliciteerd, ook al had ik dat al in sms gezegdik zat echt even te stuiteren op de bank omdat ik zo blij voor je was
Ik wou je eigenlijk trakteren op een ijsje vanavond maar dat wil je vast niet met je dieet?quote:
Dat is lief van jequote:Op maandag 16 april 2012 18:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik wou je eigenlijk trakteren op een ijsje vanavond maar dat wil je vast niet met je dieet?
of heb je genoeg gestuiterd dat het wel kan?
Een andere keer deze week dan misschienquote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is lief van jeMaar ik sla af
Mijn darmen zijn ook behoorlijk van streek dus zit al lekker in m'n pyjama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |