Wat denk je dat ik net heb gedaan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, kun je je nu eindelijk uitleven met je scheermesje![]()
![]()
Voorzichtig beginnen met oefenen nu?
Wond ziet er haske rustig uit iddquote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef indaha het volgende:
De wond ziet er wel rustig uit, moet je nu de vacoped gebruiken?
foto?quote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Statusupdate; twee ontstoken wonden.
Nee, heb het net verbonden. Er zit een grijswittige pus overheenquote:
T-Mobile is via het netwerk van KPN toch? Ik weet dat KPN netwerkproblemen heeft... Sowieso mobiel internet problemen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef Qwea het volgende:
iemand hier t-mobile?
Krijg 9vd 10x geen verbidjng met bellen
Geeen idee, ik weet alleen dat ik prima internet heb, maar 9 vd 10x niet kan bellenquote:Op maandag 16 april 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, heb het net verbonden. Er zit een grijswittige pus overheen.
[..]
T-Mobile is via het netwerk van KPN toch? Ik weet dat KPN netwerkproblemen heeft... Sowieso mobiel internet problemen.
Dan weet ik niet waar het aan ligtquote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeen idee, ik weet alleen dat ik prima internet heb, maar 9 vd 10x niet kan bellen
sterkte!!!!!quote:Op maandag 16 april 2012 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Tomboooo![]()
Zo, ik ga naar de tandarts, es kijken hoe fijn het voelt als er een pen je wortelkanaal ingedraaid wordt![]()
Laterrrz
Ja heb ik. En nul problemen met bellen, vandaag niet (al paar keer gebeld) en laatste tijd ook niet eigenlijk. Bijna nooit.quote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef Qwea het volgende:
iemand hier t-mobile?
Krijg 9vd 10x geen verbidjng met bellen
Hmm. Afijn, ligt het aan m'n aaifoonquote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heb ik. En nul problemen met bellen, vandaag niet (al paar keer gebeld) en laatste tijd ook niet eigenlijk. Bijna nooit.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Oognip het volgende:
Stage gehaald!!!ik ben zo blij
Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Oognip het volgende:
Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Hij is fijnquote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Statusupdate; twee ontstoken wonden.
Dat vond ik toen ook het rotst idd, dat stalen (?) dunne ding dat ze om je kies frottenquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd Oognip![]()
![]()
Tandarts viel mee; het allervervelendste was dat bandje wat ze om je kies draaien en wat dan zo lekker in je tandvlees port
Nou he?quote:
Ik was ook al even geneigd tot een tukje, maar moet straks weer terug naar het werk (ik moet nog even wennen aan ochtend en avond werken...quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef tombolafan het volgende:
Pffff ik ben moe en ik heb trek in sushi...
En de kindjes slapen nu dus ik ga zo ff liggen denk ik
Huuu, dat ding iddquote:Op maandag 16 april 2012 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook het rotst idd, dat stalen (?) dunne ding dat ze om je kies frotten
Verder voelde ik er niets/weinig van, dat was toen met wortelkanaalbehandeling waarbij ze dus van die raggertjes in je kanaal () frotten.
Verslavend spul, die sushiquote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef tombolafan het volgende:
Pffff ik ben moe en ik heb trek in sushi...
En de kindjes slapen nu dus ik ga zo ff liggen denk ik
Rode wodka door de flesquote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef tombolafan het volgende:
Goffer er wordt er een wakker
Hahahaha Ing ik had het gewoon geprobeerd hoor
Oh balenquote:Op maandag 16 april 2012 16:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rode wodka door de fles![]()
En nee, want ik had voordat hij begon de offerte getekend
Rodka moet je hebben, dies beter dan de wodkaquote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh balen
En ik heb geen aangeblikte broken wodka
Oh god ja....quote:Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Of heb je nog zin in een aardappelkoekje![]()
quote:
Nee, gewoon m'n eigen tandartsquote:Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ing, zat je nou bij die Polen of bij de andere praktijk?
Van hartequote:
Joh, échtquote:Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Aaahquote:Op maandag 16 april 2012 18:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Brrr tandarts, ik moet woensdag ook
tevens hoi
en Nipje, gefeliciteerd, ook al had ik dat al in sms gezegdik zat echt even te stuiteren op de bank omdat ik zo blij voor je was
Ik wou je eigenlijk trakteren op een ijsje vanavond maar dat wil je vast niet met je dieet?quote:
Dat is lief van jequote:Op maandag 16 april 2012 18:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik wou je eigenlijk trakteren op een ijsje vanavond maar dat wil je vast niet met je dieet?
of heb je genoeg gestuiterd dat het wel kan?
Een andere keer deze week dan misschienquote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is lief van jeMaar ik sla af
Mijn darmen zijn ook behoorlijk van streek dus zit al lekker in m'n pyjama
Komt wel goedquote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Een andere keer deze week dan misschienof iets drinken in de stad, maar iig vieren dat je toch je stage gehaald hebt vind ik wel verdiend
En balen dat je darmen van streek zijn meis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als je dm's verwijderd, heb je geen prullenbak zeker waar je ze weer uit kan vissen alvorens ze echt weg zijn?
quote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef indaha het volgende:
Oognip gefeliciteerd
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Komt wel goed
Een andere keer deze week is prima, vrijdag bijv
Uh, ik leefquote:
Ook zoiets jaquote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Uh, ik leeflaten we het daar maar op houden op het moment.
met jou?
Succesquote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ook zoiets jaDonderdag operatie, daarna hopelijk beter.
Ja, gewrichtsvliesontsteking, die wordt weggehaald en ze gaan waarschijnlijk ook een stuk bot wegfrezen (vergroeiing).quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Succeswaar word je aan geopereerd?
Je heup?
Klinkt heftig, sterkte alvastquote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, gewrichtsvliesontsteking, die wordt weggehaald en ze gaan waarschijnlijk ook een stuk bot wegfrezen (vergroeiing).
Ik hoop echt dat ze je van (een flink deel) van de pijn gaan afhelpen zeg. Zou toch wat wezen! Ik ga duimen in elk gevalquote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja, gewrichtsvliesontsteking, die wordt weggehaald en ze gaan waarschijnlijk ook een stuk bot wegfrezen (vergroeiing).
Wat zielig voor jequote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Een andere keer deze week dan misschienof iets drinken in de stad, maar iig vieren dat je toch je stage gehaald hebt vind ik wel verdiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze je van (een flink deel) van de pijn gaan afhelpen zeg. Zou toch wat wezen! Ik ga duimen in elk geval
[..]
Wat zielig voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom maar hier dan ga ik wel een ijsje voor je kopen
♥ scars make us who we are ♥
Ja doe es Eliesquote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]kom maar hier dan ga ik wel een ijsje voor je kopen
quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze je van (een flink deel) van de pijn gaan afhelpen zeg. Zou toch wat wezen! Ik ga duimen in elk geval
[..]
Wat zielig voor je*stuurt Elies wat bekers Ben & Jerry's*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat ik er ben, is de ijssalon dichtquote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Mama_Mia het volgende:
kom maar hier dan ga ik wel een ijsje voor je kopen
Ja, en dan een raket krijgen, omdat de ijssalon dicht isquote:
Ja ...!!!quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
*stuurt Elies wat bekers Ben & Jerry's*
Dan kom je logeren en neem ik je morgen hoogstpersoonlijk mee naar de ijssalonquote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben, is de ijssalon dicht
[..]
Ja, en dan een raket krijgen, omdat de ijssalon dicht is
[..]
Ja ...!!!
quote:
Dank jullie welquote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef ElisaB het volgende:
Jij kent m_m duidelijk niet goed genoegquote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben, is de ijssalon dicht
[..]
Ja, en dan een raket krijgen, omdat de ijssalon dicht is
[..]
Ja ...!!!
Ik wou nog zeggen, vraag Oognip maar naar mijn ijssalonquote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij kent m_m duidelijk niet goed genoegm_m heeft een eigen ijssalon in huis
quote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan ga ik bij m_m op visite en neem ik Ean mee die mag binnenkort ook wel wat ijs
Dan kun je meteen bij mij op visite en krijg je een lekkere appel als toetjequote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan ga ik bij m_m op visite en neem ik Ean mee die mag binnenkort ook wel wat ijs
Ok, dan mag je kittens komen aaien?quote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Nah een appel is ook niet echt een lokkertje die eet ik elke dag al.
Oognip zelf is natuurlijk het lokkertje hequote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Nah een appel is ook niet echt een lokkertje die eet ik elke dag al.
Wat lievquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan kom je logeren en neem ik je morgen hoogstpersoonlijk mee naar de ijssalon
En ik heb ook nog andere ijsjes dan raketjes
quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat liev
Maar je hebt een deal (zij het voor iets later in het jaar): ik kom graag een keer een ijsje met je eten
quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zooooo, eerste avonddienst zit er op, was leuk
Fijn zoquote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zooooo, eerste avonddienst zit er op, was leuk
Ik wilde het net komen melden.quote:
Jaquote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Was het heel anders dan een vroege dienst?
Ik neem de uitdaging graag aanquote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef Mama_Mia het volgende:
gezellig! Mag je zien of jij als kattenfluisteraar Rhana nog kan aaien
Ik hoop zo dat je mij een keer mag bellenquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Ja
Want nu belden we particulieren. Heel lieve toffe aardige meewerkende particulieren![]()
Dealquote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem de uitdaging graag aan
(zal pleisters meenemen)
Het zou de eerste zijn die ik niet kan aaien en de derde die me akelig verwondt. Het zal me benieuwen! Het goede nieuws is: ik ben uitstekend ingeentquote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef Mama_Mia het volgende:
Deal
(ben benieuwdmaar ik zal met liefde je vinger bepleisteren als het nodig is
)
Dat is dan alvast mooi meegenomenquote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou de eerste zijn die ik niet kan aaien en de derde die me akelig verwondt. Het zal me benieuwen! Het goede nieuws is: ik ben uitstekend ingeent
We zullen het meemakenquote:Op maandag 16 april 2012 22:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat is dan alvast mooi meegenomenik ben wel benieuwd hoe ze op je reageert!
Dan mag je eerst hier komen, geldt het ijsje als goedmakertje achterafquote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zullen het meemaken
Gizmo van Bamba was de eerste, de tante van Keesje de tweede. Rhana mag met liefde de derde zijn hoor
Ja dat hoop ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je mij een keer mag bellen
Morgenochtend wordt de zwerfkater hier in de tuin gevangen (om te ont-ballen). Die zat vanmiddag ook al zo vernietigend naar me te kijken ineensquote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan mag je eerst hier komen, geldt het ijsje als goedmakertje achteraf
Rhana zit nu al naar me te kijken alsof ze het weetlekker kreng van me
Ik zou je direct herkennen (hoop ik)quote:
Ja ziequote:Op maandag 16 april 2012 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Morgenochtend wordt de zwerfkater hier in de tuin gevangen (om te ont-ballen). Die zat vanmiddag ook al zo vernietigend naar me te kijken ineens
Indaha man is ook heel indrukwekkend, zeker voor zo'n beestjequote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja zie![]()
Indaha heeft dr nauwelijks gezien, maar dat was omdat Indaha-man erbij was, dan kruipt ze direct onder het bed. Ach ja, we zien wellijkt me iig gezellig
Ow, onder bed kruipen! Dat doe ik ook altijd als ik ergens nieuw komquote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja zie![]()
Indaha heeft dr nauwelijks gezien, maar dat was omdat Indaha-man erbij was, dan kruipt ze direct onder het bed. Ach ja, we zien wellijkt me iig gezellig
Inderdaadquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Indaha man is ook heel indrukwekkend, zeker voor zo'n beestje![]()
Elies, Cat heeft nog een Dot die je nog uit moet proberen
goed dat je het zegt, dan zal ik zorgen dat het daar schoon isquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, onder bed kruipen! Dat doe ik ook altijd als ik ergens nieuw kom
Ik moet binnenkort écht naar Limburg en dan kom ik zowat bij Cat door de achtertuin rijden... Hopen dat het een beetje uitkomt kwa thuiszijnquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Takaiki het volgende:
Indaha man is ook heel indrukwekkend, zeker voor zo'n beestje![]()
Elies, Cat heeft nog een Dot die je nog uit moet proberen
quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Mama_Mia het volgende:
goed dat je het zegt, dan zal ik zorgen dat het daar schoon is
Ja joh als jij daar nou blij van wordtquote:
Die zot zou het nog doen ook geloof ikquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja joh als jij daar nou blij van wordtik wil ook wel een paar speeltjes er neer leggen, kan je lekker met Rhana mee spelen
Ik voel me nu al thuis en ik ben er nog geeneensquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja joh als jij daar nou blij van wordtik wil ook wel een paar speeltjes er neer leggen, kan je lekker met Rhana mee spelen
Zegquote:
Kijk, daar doen we het voorquote:Op maandag 16 april 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel me nu al thuis en ik ben er nog geeneens
[..]
Zeg
Jaquote:
Je komt op bezoek? Wat gezellig!quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort écht naar Limburg en dan kom ik zowat bij Cat door de achtertuin rijden... Hopen dat het een beetje uitkomt kwa thuiszijn
Moest even terug lezen want ik was benieuwd wat,het geworden was.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Oognip het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:42 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Moest even terug lezen want ik was benieuwd wat,het geworden was.
Jedemenge doezend! Super sjiek, van harte!
Ah, fijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet straks naar Amsterdam..er is nu een storing tussen Utrecht en Amsterdam
11 uur. Wisselstoring. Ben benieuwd..Als ik ook maar iets vertraging heb kom ik te laatquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, fijn![]()
Hoe laat moet je weg? Soms worden die storingen nog wel snel verholpen....
Ja, via Hilversum sowieso een stuk of vier in het uur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet even niet waar je vandaan komt, maar is reizen via Hilversum misschien een optie?
Volgens mij vertrekken er vanaf Hilversum CS regelmatig treinen naar A'dam, en vanuit Utrecht rijdt de trein naar Hilversum vrijwel altijd.
Doe je zelf, neem ik aan?quote:
Ooh, kan dat? ja weet ik veel. Ik wist dat zemelen hielpenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Waarom neem je dan niet iets anders met vezels? Muesli (echt, geen crueslispul) of desnoods lijnzaad?
Kewl, halen dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Muis006 het volgende:
Gebroken lijnzaad proef je niet eensje voelt alleen dat het in je yoghurt zit.
Kan je gewoon bij de Tuinen kopenquote:
Checkquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de Tuinen kopen
Wel gebroken nemen, heel lijnzaad verteer je niet en komt er zo weer aan de andere kant uit.
Jah. Maar nu ben ik stront (hihi) misselijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef Partingglass het volgende:
Lijnzaad? Voor het verbeteren van de stoelgang ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Halloooo.
Mag ik ook in het bloedprikkerslijstje
1 buisje maar? Faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Halloooo.
Mag ik ook in het bloedprikkerslijstje
Alle beetjes tellen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Het stormde hier alleen maar, regende het maar, dat leek me dan wel weer lekker op m'n chagrijnige hoofdquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Hardlopen in storm en regenDapper van je!
Q, heb je die vlaai zelf gemaakt?
Krijg je vanavond drie mensen op bezoek?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Zo, werkdagje van 11 uur gehad. Ochtend werken bij baas2 en daarna een middagje thuiswerken voor Baas1. En dat beviel best wel. Rustig zaken zitten doornemen terwijl er een kat op schoot ligt en de anderen langskomen om te kroelen.![]()
Ow, en duimen jullie evne mee? Met dank aan de promo activiteiten van ons allerEliesje
hoor ik met een beetje geluk vanavond dat drie kittens een potentiële baas hebben bij drie fokkers.
![]()
De duimen draaienquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Zo, werkdagje van 11 uur gehad. Ochtend werken bij baas2 en daarna een middagje thuiswerken voor Baas1. En dat beviel best wel. Rustig zaken zitten doornemen terwijl er een kat op schoot ligt en de anderen langskomen om te kroelen.![]()
Ow, en duimen jullie evne mee? Met dank aan de promo activiteiten van ons allerEliesje
hoor ik met een beetje geluk vanavond dat drie kittens een potentiële baas hebben bij drie fokkers.
![]()
True datquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou goed toch anders had die ook geen werk
Whoooo there!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Krijg je vanavond drie mensen op bezoek?
Whoooo zeg je als in whoohooquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whoooo there!![]()
Ik krijg vanavond een setje fokkers op bezoek voor Dana en hopelijk PMs van twee andere setjes dat ze ieder naar een kitten willen komen kijken.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whoooo zeg je als in whoohoo
Whoooa zeg je als in hold your horses (oa)
/muggenzifter
quote:
Das ook leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whoooo there!![]()
Ik krijg vanavond een setje fokkers op bezoek voor Dana en hopelijk PMs van twee andere setjes dat ze ieder naar een kitten willen komen kijken.
Mijn pleegkittens zijn anders ook haske leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al ooit gezegd dat als ik ooit een kat wil dat ik er dan eentje van Cat wil.
Ja hallo! Mag het na zo'n 23 uur werken in 33 uur?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whoooo zeg je als in whoohoo
Whoooa zeg je als in hold your horses (oa)
/muggenzifter
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al ooit gezegd dat als ik ooit een kat wil dat ik er dan eentje van Cat wil.
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hallo! Mag het na zo'n 23 uur werken in 33 uur?![]()
En toch doe ik ut.quote:
Word.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hey
ben je nou nog wel wezen hardlopen?
uhu. Ennu ben ik misselijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Hardlopen in storm en regenDapper van je!
Q, heb je die vlaai zelf gemaakt?
Das niet gek, het is toch heel spannend zo'n operatie.quote:
Nee, dat is waar. Maar er hangt veel vanaf en omdat het niet duidelijk is wat ze precies tegenkomen weet ik ook nog niks over revalidatie en herstel en zo. En ik wil zo graag weer gewoon kunnen lopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef Oognip het volgende:
Das niet gek, het is toch heel spannend zo'n operatie.
Maar je moet maar zo denken; je kan alleen maar minder pijn krijgen na de operatie, erger dan dit kan het niet worden
Ja? Ik ken het liedje erachter en dat is heel mooi, dus ik kan er niet objectief over oordelen. Ik vind er wel een mooie boodschap achter zittenquote:
Ik wil het wel voor je vertalen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
Mijn Engels is niet zo goedmaar wat ik er van begrijp vind ik het mooi
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar je moet maar zo denken; je kan alleen maar minder pijn krijgen na de operatie, erger dan dit kan het niet worden
Rentquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Bamba het volgende:
Mag ik jullie eerlijke mening? Ik heb een tekst van een liedje wat ik op de binnenkant van de kaart wil zetten, maar ben benieuwd wat een ander van de tekst vind..
Tekst is
There's only us
There's only this
Forget regret
Or life is yours to miss
No other road
No other way
No day but today
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vriend heeft het voor me vertaald
Mooooi!
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
![]()
Het komt uit de musical/film Rent. Ik vind het zo'n mooie musical
Ja, dat dacht je totdat je ze wat zenuwen raken en het daarna nog 3 operaties kost. Vervolgens een paar zenuw-blokkades voordat het enigszins te doen is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen heel youtube aan het afstruinen idd. Zolang Adam Pascal Roger speelt is het goed voor mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Op youtube staat ook een live on broadway versie, die is ook echt mooi. Met andere cast dan de film.
Primaquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Nou, dat is dus helemaal bullshit. Niet om je moed te laten zinken hoor Rewimo, want ik weet zeker dat het goed komt
maar wat je zegt is kul, oognip.
True, maar beter denk je : ook al duurt het revalideren 6 maanden, het wachten zal het waard zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar er hangt veel vanaf en omdat het niet duidelijk is wat ze precies tegenkomen weet ik ook nog niks over revalidatie en herstel en zo. En ik wil zo graag weer gewoon kunnen lopen.
Klopt. Mijn arts vertelde me dat de kans groot is dat het terug komt en het kan ook op andere plaatsen komen. Ik had ergens gelezen dat ze Kenacort kunnen achterlaten in het lichaam bij de ontsteking. Dat zou werken, zeggen ze.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Er is ook maar weinig te vinden over synovitis/synovectomie, vooral in de heup komt het blijkbaar niet veel voor. En ik kan niet veel vinden over het herstel, alleen dat het vaak weer terugkomt.
Klopt. Maar ik ga er wel vanuit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:40 schreef Oognip het volgende:
Q, wat jij zegt is trouwens ook kul, dat je zeker weet dat het goed komt want dat weet je niet
Been therequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat dacht je totdat je ze wat zenuwen raken en het daarna nog 3 operaties kost. Vervolgens een paar zenuw-blokkades voordat het enigszins te doen is.
En ik ga er vanuit dat de pijn minder wordt na de operatiequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga er wel vanuit.
Is overigens een totaal andere discussie dan te beweren dat het na een operatie niet erger kan worden en alleen maar beter
Het maakt ook niet uit hoe lang het duurt, ik vind het alleen vervelend dat ik nu nog niks weet daarover. Maar dat kan nu eenmaal niet anders, omdat de arts zelf nog niet precies weet wat hij tegen gaat komen (klinkt bekend, of niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:40 schreef Qwea het volgende:
True, maar beter denk je : ook al duurt het revalideren 6 maanden, het wachten zal het waard zijn
Klopt. Mijn arts vertelde me dat de kans groot is dat het terug komt en het kan ook op andere plaatsen komen. Ik had ergens gelezen dat ze Kenacort kunnen achterlaten in het lichaam bij de ontsteking. Dat zou werken, zeggen ze.
Klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit hoe lang het duurt, ik vind het alleen vervelend dat ik nu nog niks weet daarover. Maar dat kan nu eenmaal niet anders, omdat de arts zelf nog niet precies weet wat hij tegen gaat komen (klinkt bekend, of niet?) en pas na de operatie weet hij dus wat ik wel of niet mag en kan.
Ik maak je niet belachelijk, dat doe je zelf al een beetje. Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
En ik ga er vanuit dat de pijn minder wordt na de operatie
Zullen we ophouden elkaar belachelijk te maken over de manier waarop we iemand gerust proberen te stellen?
Dan had je het gehadquote:
Fijn hè, om altijd het laatste woord te willen hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maak je niet belachelijk, dat doe je zelf al een beetje. Ja sorry hoorMaar heb je ooit zelf een operatie gehad? Dan weet je ook dat de klachten daarna erger kunnen worden.
Maar goed, deze discussie is ook te kansloos, dus ik kap ermee.
Geen idee, ik hoop het wel. Ik moet er toch nog even goed op hameren dat pillen bij mij slechter werken dan bij anderen door mijn darmomlegging. Dat vergeten ze nog weleens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:47 schreef Qwea het volgende:
Dan had je het gehadHebben ze een beetje goeie pijn shit daar in dld?
Ik hoef niet het laatste woord te hebben hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn hè, om altijd het laatste woord te willen hebben
Als degene die ik probeer gerust te stellen er nou zelf over valt ok... Maar dat doet ze niet dus blijkbaar snapt zij wat ik bedoel en daar ging het om
Kun je niet vragen om injecties dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het wel. Ik moet er toch nog even goed op hameren dat pillen bij mij slechter werken dan bij anderen door mijn darmomlegging. Dat vergeten ze nog weleens.
Wat jij zegt klopte tenminste, jij weet zeker dat de operatie goed komt, knap van jequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef niet het laatste woord te hebben hoorJij blijkbaar.
Tof dat Rewimo snapt wat je bedoelt, het is feitelijk onjuist wat je verkondigd. Geeft niet, kan gebeuren. Maar doe dan niet zo aangebrand als iemand je erop wijst
Nutteloze discussie dit, want je bent te dom om het te snappen. Ik ben er klaar mee en ik ga het niet eens proberenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat jij zegt klopte tenminste, jij weet zeker dat de operatie goed komt, knap van je
Over dom gesprokenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nutteloze discussie dit, want je bent te dom om het te snappen. Ik ben er klaar mee en ik ga het niet eens proberen
Zal wel kunnen, ga ik wel vragen inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Qwea het volgende:
Kun je niet vragen om injecties dan?
Dat doe ik altijdScheelt slikken en werkt veel sneller want het komt sneller aan/in je bloed/aderen/whatever.
Heb je al uitslag?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb ik toch mooi het laatste woord nu!
Heb ik zalf voor gekregen. Boel vettig houden en niet teveel aan mijn zak krabben anders geneest het niet.quote:
dipidolor ftwquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zal wel kunnen, ga ik wel vragen inderdaad
Ik word niet ongesteld. Spiraal ftwquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Dames zijn ongesteld?
Ferrari, ik heb 5 mini's voor je als je ze wil
Van ketamine krijg je helemaal geen hallucinaties. Nooit ervan gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
dipidolor ftw
En mocht je ketamine krijgen : Have fun met je hallucinaties
quote:
Jullie gaan teveel met elkaar omquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik zalf voor gekregen. Boel vettig houden en niet teveel aan mijn zak krabben anders geneest het niet.
mental image blockquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik zalf voor gekregen. Boel vettig houden en niet teveel aan mijn zak krabben anders geneest het niet.
Hihiquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan teveel met elkaar om![]()
Je kan flink trippen op keta hoor. Vrouw naast me had ook keta gehad. Die was flink aan het ijlen. Ik heb er enkel van gekotstquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van ketamine krijg je helemaal geen hallucinaties. Nooit ervan gehad.
Zakrattenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*computer uit doet en in hoekje gaat zitten huilen*quote:
Ik kreeg het als onderdeel van een cocktail aan pijnstillers.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan flink trippen op keta hoor. Vrouw naast me had ook keta gehad. Die was flink aan het ijlen. Ik heb er enkel van gekotst
Ik kreeg het icm dipidolor en paracetamol.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg het als onderdeel van een cocktail aan pijnstillers.
Ja, je dacht dat je de enige was?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik zal nog es belangstelling tonen, krijg er beelden van
Ik denk dat ie al het haar er al heeft gekrabt, en dan rode, etterende bulten erbijquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, je dacht dat je de enige was?
Ik zie een behaarde zak voor me met rooie uitslag
Vandaag chaotisch werkdagje gehad, dus slapen gaat het probleem niet worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
Slaap ze Q![]()
Altijd fijn zo aan het eind van de dag Ing
En daar lig jij dan naastquote:
Ik ga ook lekker slapen zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag chaotisch werkdagje gehad, dus slapen gaat het probleem niet worden.
Denk dat ik comateus ga meuren vannacht
Dat had ik toen bijna gehad. Maar daar hebben ze de I.C. dan weer voor en een zuster die je wakker houdt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg het icm dipidolor en paracetamol.
Geen goeie combiIk durfde niet te slapen omdat ik bang was dat ik erin bleef. Ze bleef die keta en dipi ook maar spuiten
Hij heeft geen etterende bulten hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daar lig jij dan naast![]()
En jouw slipperdepipjes gaan in dezelfde wasmasjien
Ingquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daar lig jij dan naast![]()
En jouw slipperdepipjes gaan in dezelfde wasmasjien
Alles..quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft geen etterende bulten hoor![]()
En bij 90 gr. gaat alles wel dood
Dan heeft DK straks stringetjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft geen etterende bulten hoor![]()
En bij 90 gr. gaat alles wel dood
Dank je welquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef indaha het volgende:
Wat een discussie weer,niemand weet hoe het gaat lopen.
Ik ga in ieder geval duimen dat je na de operatie minder pijn hebt en beter vooruit kan en steek donderdag voor de zekerheid nog maar een kaarsje aan veel sterkte alvast Rewimo
Hihi, euh ik pas denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor...kom maar hier dan prop ik je in de wasmachine...Zo opgelost
Positief denken FTWquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je welWe gaan er gewoon vanuit dat het beter gaat, wat jij
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je was me voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien heeft ie die nu al en heeft hij daarom uitslag.
Eerst maar 1 stap tegelijk: de operatie...Daarna is koffie dik kijken...maar we denken aan jequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je was me voor![]()
![]()
![]()
Ik lach hardop, hoe sneu
Een lekker strak hipstertje valt mee hoor....of een corrigerend slipje van de Hemaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een boxer onder een rokje dat zie je toch meteen.
Prima. Hij heeft ons al aardig afgerichtquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop het voor je.
Hoe is het met Onslow?
Heul nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Haha Ing draagt Bridget Jones-onderbroeken.
een onzichtbare sloggie...altijd een goed excuus om in je blote reet te lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lekker strak hipstertje valt mee hoor....of een corrigerend slipje van de Hema
Nou snap ik het; het zijn smetplekkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Long John's heb ik altijd. Geen idee hoe die in het Nederlands heten.
Sloggi was hot toen ik in den brugklas zatquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
een onzichtbare sloggie...altijd een goed excuus om in je blote reet te lopen
Lekker broeienquote:
Ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nee nu heb ik geen zin meer door de broeiplekken
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me er wat bij voorstellen![]()
Mss kun je het verkoelen door er ff ijsblokjes in een washandje tegen aan te wrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |