Ja, je dacht dat je de enige was?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik zal nog es belangstelling tonen, krijg er beelden van
Ik denk dat ie al het haar er al heeft gekrabt, en dan rode, etterende bulten erbijquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, je dacht dat je de enige was?
Ik zie een behaarde zak voor me met rooie uitslag
Vandaag chaotisch werkdagje gehad, dus slapen gaat het probleem niet worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
Slaap ze Q![]()
Altijd fijn zo aan het eind van de dag Ing
En daar lig jij dan naastquote:
Ik ga ook lekker slapen zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag chaotisch werkdagje gehad, dus slapen gaat het probleem niet worden.
Denk dat ik comateus ga meuren vannacht
Dat had ik toen bijna gehad. Maar daar hebben ze de I.C. dan weer voor en een zuster die je wakker houdt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg het icm dipidolor en paracetamol.
Geen goeie combiIk durfde niet te slapen omdat ik bang was dat ik erin bleef. Ze bleef die keta en dipi ook maar spuiten
Hij heeft geen etterende bulten hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daar lig jij dan naast![]()
En jouw slipperdepipjes gaan in dezelfde wasmasjien
Ingquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daar lig jij dan naast![]()
En jouw slipperdepipjes gaan in dezelfde wasmasjien
Alles..quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft geen etterende bulten hoor![]()
En bij 90 gr. gaat alles wel dood
Dan heeft DK straks stringetjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft geen etterende bulten hoor![]()
En bij 90 gr. gaat alles wel dood
Dank je welquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef indaha het volgende:
Wat een discussie weer,niemand weet hoe het gaat lopen.
Ik ga in ieder geval duimen dat je na de operatie minder pijn hebt en beter vooruit kan en steek donderdag voor de zekerheid nog maar een kaarsje aan veel sterkte alvast Rewimo
Hihi, euh ik pas denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor...kom maar hier dan prop ik je in de wasmachine...Zo opgelost
Positief denken FTWquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je welWe gaan er gewoon vanuit dat het beter gaat, wat jij
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je welWe gaan er gewoon vanuit dat het beter gaat, wat jij
Je was me voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien heeft ie die nu al en heeft hij daarom uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |