Indaha man is ook heel indrukwekkend, zeker voor zo'n beestjequote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja zie![]()
Indaha heeft dr nauwelijks gezien, maar dat was omdat Indaha-man erbij was, dan kruipt ze direct onder het bed. Ach ja, we zien wellijkt me iig gezellig
Ow, onder bed kruipen! Dat doe ik ook altijd als ik ergens nieuw komquote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja zie![]()
Indaha heeft dr nauwelijks gezien, maar dat was omdat Indaha-man erbij was, dan kruipt ze direct onder het bed. Ach ja, we zien wellijkt me iig gezellig
Inderdaadquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Indaha man is ook heel indrukwekkend, zeker voor zo'n beestje![]()
Elies, Cat heeft nog een Dot die je nog uit moet proberen
goed dat je het zegt, dan zal ik zorgen dat het daar schoon isquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, onder bed kruipen! Dat doe ik ook altijd als ik ergens nieuw kom
Ik moet binnenkort écht naar Limburg en dan kom ik zowat bij Cat door de achtertuin rijden... Hopen dat het een beetje uitkomt kwa thuiszijnquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Takaiki het volgende:
Indaha man is ook heel indrukwekkend, zeker voor zo'n beestje![]()
Elies, Cat heeft nog een Dot die je nog uit moet proberen
quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Mama_Mia het volgende:
goed dat je het zegt, dan zal ik zorgen dat het daar schoon is
Ja joh als jij daar nou blij van wordtquote:
Die zot zou het nog doen ook geloof ikquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja joh als jij daar nou blij van wordtik wil ook wel een paar speeltjes er neer leggen, kan je lekker met Rhana mee spelen
Ik voel me nu al thuis en ik ben er nog geeneensquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja joh als jij daar nou blij van wordtik wil ook wel een paar speeltjes er neer leggen, kan je lekker met Rhana mee spelen
Zegquote:
Kijk, daar doen we het voorquote:Op maandag 16 april 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel me nu al thuis en ik ben er nog geeneens
[..]
Zeg
Jaquote:
Je komt op bezoek? Wat gezellig!quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort écht naar Limburg en dan kom ik zowat bij Cat door de achtertuin rijden... Hopen dat het een beetje uitkomt kwa thuiszijn
Moest even terug lezen want ik was benieuwd wat,het geworden was.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Oognip het volgende:
Stage gehaald!!!ik ben zo blij
Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Thanksquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:42 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Moest even terug lezen want ik was benieuwd wat,het geworden was.
Jedemenge doezend! Super sjiek, van harte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |