Komt wel goedquote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Een andere keer deze week dan misschienof iets drinken in de stad, maar iig vieren dat je toch je stage gehaald hebt vind ik wel verdiend
En balen dat je darmen van streek zijn meis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als je dm's verwijderd, heb je geen prullenbak zeker waar je ze weer uit kan vissen alvorens ze echt weg zijn?
quote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef indaha het volgende:
Oognip gefeliciteerd
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Komt wel goed
Een andere keer deze week is prima, vrijdag bijv
Uh, ik leefquote:
Ook zoiets jaquote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Uh, ik leeflaten we het daar maar op houden op het moment.
met jou?
Succesquote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ook zoiets jaDonderdag operatie, daarna hopelijk beter.
Ja, gewrichtsvliesontsteking, die wordt weggehaald en ze gaan waarschijnlijk ook een stuk bot wegfrezen (vergroeiing).quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Succeswaar word je aan geopereerd?
Je heup?
Klinkt heftig, sterkte alvastquote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, gewrichtsvliesontsteking, die wordt weggehaald en ze gaan waarschijnlijk ook een stuk bot wegfrezen (vergroeiing).
Ik hoop echt dat ze je van (een flink deel) van de pijn gaan afhelpen zeg. Zou toch wat wezen! Ik ga duimen in elk gevalquote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja, gewrichtsvliesontsteking, die wordt weggehaald en ze gaan waarschijnlijk ook een stuk bot wegfrezen (vergroeiing).
Wat zielig voor jequote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Een andere keer deze week dan misschienof iets drinken in de stad, maar iig vieren dat je toch je stage gehaald hebt vind ik wel verdiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze je van (een flink deel) van de pijn gaan afhelpen zeg. Zou toch wat wezen! Ik ga duimen in elk geval
[..]
Wat zielig voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom maar hier dan ga ik wel een ijsje voor je kopen
♥ scars make us who we are ♥
Ja doe es Eliesquote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]kom maar hier dan ga ik wel een ijsje voor je kopen
quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze je van (een flink deel) van de pijn gaan afhelpen zeg. Zou toch wat wezen! Ik ga duimen in elk geval
[..]
Wat zielig voor je*stuurt Elies wat bekers Ben & Jerry's*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat ik er ben, is de ijssalon dichtquote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Mama_Mia het volgende:
kom maar hier dan ga ik wel een ijsje voor je kopen
Ja, en dan een raket krijgen, omdat de ijssalon dicht isquote:
Ja ...!!!quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
*stuurt Elies wat bekers Ben & Jerry's*
Dan kom je logeren en neem ik je morgen hoogstpersoonlijk mee naar de ijssalonquote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben, is de ijssalon dicht
[..]
Ja, en dan een raket krijgen, omdat de ijssalon dicht is
[..]
Ja ...!!!
quote:
Dank jullie welquote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef ElisaB het volgende:
Jij kent m_m duidelijk niet goed genoegquote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben, is de ijssalon dicht
[..]
Ja, en dan een raket krijgen, omdat de ijssalon dicht is
[..]
Ja ...!!!
Ik wou nog zeggen, vraag Oognip maar naar mijn ijssalonquote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij kent m_m duidelijk niet goed genoegm_m heeft een eigen ijssalon in huis
quote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan ga ik bij m_m op visite en neem ik Ean mee die mag binnenkort ook wel wat ijs
Dan kun je meteen bij mij op visite en krijg je een lekkere appel als toetjequote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan ga ik bij m_m op visite en neem ik Ean mee die mag binnenkort ook wel wat ijs
Ok, dan mag je kittens komen aaien?quote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Nah een appel is ook niet echt een lokkertje die eet ik elke dag al.
Oognip zelf is natuurlijk het lokkertje hequote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Nah een appel is ook niet echt een lokkertje die eet ik elke dag al.
Wat lievquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan kom je logeren en neem ik je morgen hoogstpersoonlijk mee naar de ijssalon
En ik heb ook nog andere ijsjes dan raketjes
quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat liev
Maar je hebt een deal (zij het voor iets later in het jaar): ik kom graag een keer een ijsje met je eten
quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zooooo, eerste avonddienst zit er op, was leuk
Fijn zoquote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zooooo, eerste avonddienst zit er op, was leuk
Ik wilde het net komen melden.quote:
Jaquote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Was het heel anders dan een vroege dienst?
Ik neem de uitdaging graag aanquote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef Mama_Mia het volgende:
gezellig! Mag je zien of jij als kattenfluisteraar Rhana nog kan aaien
Ik hoop zo dat je mij een keer mag bellenquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Ja
Want nu belden we particulieren. Heel lieve toffe aardige meewerkende particulieren![]()
Dealquote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem de uitdaging graag aan
(zal pleisters meenemen)
Het zou de eerste zijn die ik niet kan aaien en de derde die me akelig verwondt. Het zal me benieuwen! Het goede nieuws is: ik ben uitstekend ingeentquote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef Mama_Mia het volgende:
Deal
(ben benieuwdmaar ik zal met liefde je vinger bepleisteren als het nodig is
)
Dat is dan alvast mooi meegenomenquote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou de eerste zijn die ik niet kan aaien en de derde die me akelig verwondt. Het zal me benieuwen! Het goede nieuws is: ik ben uitstekend ingeent
We zullen het meemakenquote:Op maandag 16 april 2012 22:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat is dan alvast mooi meegenomenik ben wel benieuwd hoe ze op je reageert!
Dan mag je eerst hier komen, geldt het ijsje als goedmakertje achterafquote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zullen het meemaken
Gizmo van Bamba was de eerste, de tante van Keesje de tweede. Rhana mag met liefde de derde zijn hoor
Ja dat hoop ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je mij een keer mag bellen
Morgenochtend wordt de zwerfkater hier in de tuin gevangen (om te ont-ballen). Die zat vanmiddag ook al zo vernietigend naar me te kijken ineensquote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan mag je eerst hier komen, geldt het ijsje als goedmakertje achteraf
Rhana zit nu al naar me te kijken alsof ze het weetlekker kreng van me
Ik zou je direct herkennen (hoop ik)quote:
Ja ziequote:Op maandag 16 april 2012 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Morgenochtend wordt de zwerfkater hier in de tuin gevangen (om te ont-ballen). Die zat vanmiddag ook al zo vernietigend naar me te kijken ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |