Eerst maar 1 stap tegelijk: de operatie...Daarna is koffie dik kijken...maar we denken aan jequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je welWe gaan er gewoon vanuit dat het beter gaat, wat jij
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je was me voor![]()
![]()
![]()
Ik lach hardop, hoe sneu
Een lekker strak hipstertje valt mee hoor....of een corrigerend slipje van de Hemaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een boxer onder een rokje dat zie je toch meteen.
Prima. Hij heeft ons al aardig afgerichtquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop het voor je.
Hoe is het met Onslow?
Heul nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Haha Ing draagt Bridget Jones-onderbroeken.
een onzichtbare sloggie...altijd een goed excuus om in je blote reet te lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lekker strak hipstertje valt mee hoor....of een corrigerend slipje van de Hema
Nou snap ik het; het zijn smetplekkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Long John's heb ik altijd. Geen idee hoe die in het Nederlands heten.
Sloggi was hot toen ik in den brugklas zatquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
een onzichtbare sloggie...altijd een goed excuus om in je blote reet te lopen
Lekker broeienquote:
Ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nee nu heb ik geen zin meer door de broeiplekken
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me er wat bij voorstellen![]()
Mss kun je het verkoelen door er ff ijsblokjes in een washandje tegen aan te wrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |