Ah, fijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet straks naar Amsterdam..er is nu een storing tussen Utrecht en Amsterdam
11 uur. Wisselstoring. Ben benieuwd..Als ik ook maar iets vertraging heb kom ik te laatquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, fijn![]()
Hoe laat moet je weg? Soms worden die storingen nog wel snel verholpen....
Ja, via Hilversum sowieso een stuk of vier in het uur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet even niet waar je vandaan komt, maar is reizen via Hilversum misschien een optie?
Volgens mij vertrekken er vanaf Hilversum CS regelmatig treinen naar A'dam, en vanuit Utrecht rijdt de trein naar Hilversum vrijwel altijd.
Doe je zelf, neem ik aan?quote:
Ooh, kan dat? ja weet ik veel. Ik wist dat zemelen hielpenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Waarom neem je dan niet iets anders met vezels? Muesli (echt, geen crueslispul) of desnoods lijnzaad?
Kewl, halen dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Muis006 het volgende:
Gebroken lijnzaad proef je niet eensje voelt alleen dat het in je yoghurt zit.
Kan je gewoon bij de Tuinen kopenquote:
Checkquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de Tuinen kopen
Wel gebroken nemen, heel lijnzaad verteer je niet en komt er zo weer aan de andere kant uit.
Jah. Maar nu ben ik stront (hihi) misselijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef Partingglass het volgende:
Lijnzaad? Voor het verbeteren van de stoelgang ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |