ik las niet alleen regen hier....blame the energydrinkquote:Op woensdag 20 november 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Roger zegt 'alleen regen hier' en jij vraagt 'sneeuwt het'.
Wat gaat hier mis?
Hij wilde waarschijnlijk jou quoten, maar is natuurlijk helemaal op mij gericht.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Roger zegt 'alleen regen hier' en jij vraagt 'sneeuwt het'.
Wat gaat hier mis?
Aren't we all!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij wilde waarschijnlijk jou quoten, maar is natuurlijk helemaal op mij gericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
We zouden zo een grappig duo zijn, met Oudejaarsconferences, theatertourtjes enzoquote:Op woensdag 20 november 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Oh, Ing was me voor, wat een verrassing![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Aren't we all!
Ik las dat je gaat scheiden van je vrouw door drank- en drugsgebruik!
Eh ja, blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist het zelf ook nog niet, maar zo gaat dat tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja! En dat de gasten dan aan het eind een aangeblikte broken wodka meekrijgenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We zouden zo een grappig duo zijn, met Oudejaarsconferences, theatertourtjes enzo
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh ja, blijkbaar.![]()
Ik wist het zelf ook nog niet, maar zo gaat dat tegenwoordig.
Nee, het zou me niets verbazen als het van haar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft ook met pistolen lopen zwaaien ooit bij Baas B dus ach...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja precies, ahum, dat kwam daar ook door idd.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het zou me niets verbazen als het van haar was![]()
Ze heeft ook met pistolen lopen zwaaien ooit bij Baas B dus ach...
Ik las Theaterfoutjes & zoquote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We zouden zo een grappig duo zijn, met Oudejaarsconferences, theatertourtjes enzo
Eens met onderstreept, not sure over dikgedrukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! En dat de gasten dan aan het eind een aangeblikte broken wodka meekrijgen
Waarschijnlijk is de helft al Boeeee-roepend chagrijnig naar huis gegaan, terwijl wij staan te hinniken om onszelf op het podiumquote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! En dat de gasten dan aan het eind een aangeblikte broken wodka meekrijgen
Good! More Wodka for us die-hards.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de helft al Boeeee-roepend chagrijnig naar huis gegaan, terwijl wij staan te hinniken om onszelf op het podium
Ik zou blijvenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de helft al Boeeee-roepend chagrijnig naar huis gegaan, terwijl wij staan te hinniken om onszelf op het podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tijdens een weekendje Ing hadden we een consumptie of anderhalf op toen we het hadden over aangeblikte broken rodka (aangebroken blikje rode wodka) en het was zo briljant dat we zonder blikken of blozen begrepen waar het over ging en het ook totaal niet gek vondenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eens met onderstreept, not sure over dikgedrukt.![]()
Verder een geweldig idee.
Ah, dat klinkt eigenlijk best als iets wat ik begrijp.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens een weekendje Ing hadden we een consumptie of anderhalf op toen we het hadden over aangeblikte broken rodka (aangebroken blikje rode wodka) en het was zo briljant dat we zonder blikken of blozen begrepen waar het over ging en het ook totaal niet gek vonden![]()
![]()
Ja, om 23:37:30quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Geinig is dat![]()
Zag ik nou net Laysa voorbij dartelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |