zoeken.fok.nlquote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe de F vind je zoiets zo snel terug?

Heb je nog wel even de tijd om het oude huis leeg te halen?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja idioten. Meubels die hier staan komen niet uit oude huis nee;) Daar stond oude troep in wat ik allemaal weg doe of verkoop. Die 2 banken die je op de foto zag komen van marktplaats, 85 eurovloerkleed en tafeltjes gekocht, eettafel en stoelen van mijn ouders gekregen..hadden nog leuke staan. Moet nog ff tv meubel, gordijnen en accessoires, beetje gezellig maken.

quote:Op donderdag 21 november 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
zoeken.fok.nl
en dan 'aangeblikte' intypen
Zoveel posts zijn er niet met dát woord er in haha.

Wij kunnen praten, jij en ik.quote:

.
 .

quote:Op donderdag 21 november 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog wel even de tijd om het oude huis leeg te halen?
En de gordijnen die je nu voor je nieuwe ramen hebt zou ik houden joh!

Ja die zijn hip he!
  Ja die zijn hip he! 

En eigenlijk is het niet nodig, want loopt bijna nooit iemand langs daar. Alleen de 2 huizen naast mij kunnen er langs, maar dat doen ze alleen als de container aan de weg moet. Maar goed, zal maar net iemand langs lopen als je in je blote kont rondhuppelt.quote:

Het is niet mannelijk.quote:
Oh, fuck. Hoe heet die film waar die honden me aan doen denken.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja die zijn hip he!
Voor de andere mensen..mijn tijdelijke gordijnen
[ afbeelding ]
Heb nog tot half december.. dus dat komt wel goed! Wil het alleen wel binnen 2 weken leeg hebben, geen zin om steeds heen en weer te rijden.

Dit isquote:Op donderdag 21 november 2013 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Normaal zien die honden er zo uit..niet zo eng toch;p
[ afbeelding ]

Hoe ze er ook allemaal uitzien alsof ze midden in iets gestopt zijn om jou zo aan te staren, met die lichtgevende ogen.
  Hoe ze er ook allemaal uitzien alsof ze midden in iets gestopt zijn om jou zo aan te staren, met die lichtgevende ogen.   

quote:Op donderdag 21 november 2013 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is
Die andere foto is echtHoe ze er ook allemaal uitzien alsof ze midden in iets gestopt zijn om jou zo aan te staren, met die lichtgevende ogen.
 Die grote is geen fan van de flits, die wilde er vandoor gaan.. en die andere zijn gewoon nieuwsgierige apen.
  Die grote is geen fan van de flits, die wilde er vandoor gaan.. en die andere zijn gewoon nieuwsgierige apen.

En ze hebben ook nog eens allemaal verschillende kleur alienogen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
Ja ik zie wel wat Roger bedoelt
Door die ogen idd is het een freaky foto haha.
Roozjee, liedje geluisterd?
Of ben ik nu te veeleisende ende bazig?

Oh, wacht, ik doe hem wel even tussendoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:

Lekker relaxed, beetje 60s-achtig.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef Greys het volgende:

Welterustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n bed stond er nog
Inclusief een paar poessies
Trusten

The Tommyknockers misschien, van Stephen King?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, fuck. Hoe heet die film waar die honden me aan doen denken.

Trustenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Trusten! Ik ga een rondje met la Biet en dan ook tukken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |