Dat zou wel gek zijn voor een Sherlockquote:Op woensdag 20 november 2013 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou t was dat ik hier in t topic t las en kennelijk wist iedereen t behalve ikja ik droom over FOK!
Ik droom ook vaak realistisch, dat ik als ik wakker ben echt na moet denken of t echt was
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Welterusten muis.![]()
---
Foei! Depri dingen horen in de spoiler.awww bleghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Thnx.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje Roger, ik kan het me nog heugen ja ....time flies idd
Yah, idd.quote:
Moooooiquote:Op woensdag 20 november 2013 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heb toch niet het topic gekilled?![]()
Of zit iedereen ineens een beetje een leven te krijgen?![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dikke kus, ventquote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Thnx,
dag zit er al bijna op, maar toch, vaag hoe zoiets gaat in je hoofd.
Oh gelukkig.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
Nee hoor ik heb niet ineens een leven, ik kijk Pride and Prejudice
Thnxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze mogen ze op mijn krummaasie draaien
Ik vind het echt een geweldig album; kippenvel-albumquote:Op woensdag 20 november 2013 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat was zo'n apart, maar ongelooflijk mooi duo.
Jammer (en toch ook goed, blijft het uniek) dat het maar bij 1 album is gebleven.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldig album; kippenvel-album![]()
En nu ben ik aan het Queenen![]()
Ook zo'n juweeltjequote:
Natuurlijk, de tijd van "het" album.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook zo'n juweeltje![]()
Maar ik vind persoonlijk de 70's van Queen het meest geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |