Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Roos maakt het lijstje tochquote:Op woensdag 20 november 2013 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Kom d'r maar in met je lijstje, Indaha
Liefquote:Op woensdag 20 november 2013 21:20 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens bizar hoe vaak meneerroos en ik hetzelfde denken of hetzelfde idee hebben
Ik liep al tijden met een idee in mijn hoofd hem te verrassen met een schoencadeautje.. en wat had ie vandaag voor de gaskachel gezet? Een schoen van mij met een pakje erin![]()
We kunnen allemaal een lijstje makenquote:
Wat liefquote:Op woensdag 20 november 2013 21:20 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens bizar hoe vaak meneerroos en ik hetzelfde denken of hetzelfde idee hebben
Ik liep al tijden met een idee in mijn hoofd hem te verrassen met een schoencadeautje.. en wat had ie vandaag voor de gaskachel gezet? Een schoen van mij met een pakje erin![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:20 schreef roos85 het volgende:
11 januari shabuquote:Op woensdag 20 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen maken, de laptop moet uit van de baas
Ja Rewimo wist ik ook niet, maar die kan zichzelf gemakkelijk toevoegen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:28 schreef indaha het volgende:
Rewimo moet ook nog erop, maar weet niet bij welke en Oognip moet eigenlijk bij de komers maar dat zien we maar even door de vingers![]()
Kom jij niet Puala ?
O ja dat klopt , nou jij hebt nog even tijd om te bedenken of je kuntquote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja Rewimo wist ik ook niet, maar die kan zichzelf gemakkelijk toevoegen.
Nipje moest toch kijken naar haar geld of las ik dat echt verkeerd?![]()
Ik moet even kijken of ik het zie zitten en of ik kan. Kano gaat die dat een tocht fietsen en ik weet niet wat hij verder wilt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:26 schreef Puala het volgende:
[..]
11 januari shabu
Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
-
Misschieners:
- Oognip
- Greys
- Candaasje
- Muis en MrMuis
Zo even 123 opgezocht
Ja echt en vooral dat ze er zelf ook zo van kan genieten. Ze spint echt zo keihard danquote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef Oognip het volgende:
Ahw lief! Leuk is dat dan he, een kat die ineens op schoot wil
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil mee hoor, Amersfoort is best te doen voor mij
Ik heb laatst gedroomd over MrMuis! En hij was, heel, heel boos op me. Zeg maar gerust WOEST! Geen idee ook waarom.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja echt en vooral dat ze er zelf ook zo van kan genieten. Ze spint echt zo keihard dan
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb laatst gedroomd over MrMuis! En hij was, heel, heel boos op me. Zeg maar gerust WOEST! Geen idee ook waarom.
Stom he?![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb laatst gedroomd over MrMuis! En hij was, heel, heel boos op me. Zeg maar gerust WOEST! Geen idee ook waarom.
Stom he?![]()
Omgquote:Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]! En het is nog wel zo'n schatje
Ik heb over kano gedroomd vannacht![]()
dat we op een bankje zaten. Maar ik slaap slecht dus goed excuus
Daar kan je zo van genieten he?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Luna doet dat ook 2x per jaar heel per ongeluk
Misschien was mr muis daarom wel zo boos, maar vergiste hij zich in de droom waar hij in moest.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb over kano gedroomd vannacht![]()
dat we op een bankje zaten. Maar ik slaap slecht dus goed excuus
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Ja juist daarom was ik er helemaal van geschrokken, zo out of characterquote:Op woensdag 20 november 2013 21:40 schreef indaha het volgende:
[..], Mr Muis lijkt mij helemaal niet zo'n bozig persoon , dat is idd een gekke droom
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien was mr muis daarom wel zo boos, maar vergiste hij zich in de droom waar hij in moest.
ja lekkerrrquote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Puala het volgende:
Iemand hier ervaring met dolce gusto cups? Ik zoek advies wat te bestellen als niet-koffiedrinker
AH tnx.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:26 schreef Puala het volgende:
[..]
11 januari shabu
Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
-
Misschieners:
- Oognip
- Greys
- Candaasje
-
Zo even 123 opgezocht
hahahahahahaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien was mr muis daarom wel zo boos, maar vergiste hij zich in de droom waar hij in moest.
Welke smaakjes zijn lekker? Welke moet ik bestellen voor het bezoek?quote:
De cappuccino is prima te doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Puala het volgende:
Iemand hier ervaring met dolce gusto cups? Ik zoek advies wat te bestellen als niet-koffiedrinker
Jaaaaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Ah we hebben t over dromen over fokkers? Ik droomde laatst dat oognip zwanger was![]()
11 januar kan ik niet, dan ben ik druk
Hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hebt een dolce gusto voor het bezoek?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke smaakjes zijn lekker? Welke moet ik bestellen voor het bezoek?
3,95 per 16 valt wel mee toch? Ik vind die glazen met koffie zo gaafIk zou er bijna koffie voor gaan drinken.
Nee, als schoen cadeautjequote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt een dolce gusto voor het bezoek?
Wij hebben Dolce Gusto.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Puala het volgende:
latte machiato is lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke smaakjes zijn lekker? Welke moet ik bestellen voor het bezoek?
3,95 per 16 valt wel mee toch? Ik vind die glazen met koffie zo gaafIk zou er bijna koffie voor gaan drinken.
Ik een nespressoquote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt een dolce gusto voor het bezoek?
Ik vind dat wel heeeeel lief hoor, als 't alleen voor het bezoek isquote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik een nespresso![]()
Drink zelf weinig koffie,dus vind een nespresso een uitkomst.
Whehe wat een nachtmerriequote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Ah we hebben t over dromen over fokkers? Ik droomde laatst dat oognip zwanger was![]()
Dat is pas een mooi schoencadeautjequote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, als schoen cadeautje
Maar ik zoek smaakjes om te testen en dat als bezoek komt ze evt. ook nog wat kunnen kiezen (zo vaak is dat toch niet).
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb jaren lang een camping apparaatje voor pads gehad wat ik weer weg kon zetten als het bezoek weg was en ik kwam nu een aanbieding tegen die ik eigenlijk niet kon laten lopenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heeeeel lief hoor, als 't alleen voor het bezoek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |