SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Het lijkt mij wel een erg coole techniek waar zeker wat inzit. Vooral met shooters lijkt dit me erg vet. Jou niet dan?quote:Op maandag 18 november 2013 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony had interesse in de techniek, maar vergeet niet dat ze zelf ook een headset hebbenIk zie het gebeuren dat ze een licentie vragen en hun eigen draai er aan geven. ZIt je daar met je oculus. Die overigens nog niet te koop is, alleen een devkit.
Na 3 cod potjes heb ik geen nek meer over, met al dat heen en weer draaien.quote:Op maandag 18 november 2013 16:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een erg coole techniek waar zeker wat inzit. Vooral met shooters lijkt dit me erg vet. Jou niet dan?
Ik heb het ding al enkele malen op kop gehad. Ik werd misselijk van een oculusport van quake. Maar de Eve Online demo was erg vet. Maar ik koop het nog niet, ik heb geen pc en ik ga geen apparaat aanschaffen waarvan ik niet weet of die in die hoedanigheid op een ps4 ondersteund gaat wordenquote:Op maandag 18 november 2013 16:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een erg coole techniek waar zeker wat inzit. Vooral met shooters lijkt dit me erg vet. Jou niet dan?
Ja en het lijkt mij dat je er hoofdpijn van krijgt.quote:Op maandag 18 november 2013 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Na 3 cod potjes heb ik geen nek meer over, met al dat heen en weer draaien.
Ja het is natuurlijk wel zo fijn dat je het niet hoeft te gebruiken, maar het mag. Nee dat snap ik!quote:Op maandag 18 november 2013 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het ding al enkele malen op kop gehad. Ik werd misselijk van een oculusport van quake. Maar de Eve Online demo was erg vet. Maar ik koop het nog niet, ik heb geen pc en ik ga geen apparaat aanschaffen waarvan ik niet weet of die in die hoedanigheid op een ps4 ondersteund gaat worden
Bronquote:Op maandag 18 november 2013 16:55 schreef Bolters het volgende:
Ik hoor jullie allemaal over prijzen van 60+ euro voor de PS4-games. Maar ik weet vrij zeker dat je in winkels als de MM je games gewoon voor een eurootje of 50 kunt gaan scoren
Maar het 3 halen 2 betalen principe met de ps3 upgradeable games ben je natuurlijk goedkoper uit. Ik haal ze liever ook bij de MM. De MM heeft met de launch vast wel een leuke aanbieding. Anders met kerst.quote:Op maandag 18 november 2013 16:55 schreef Bolters het volgende:
Ik hoor jullie allemaal over prijzen van 60+ euro voor de PS4-games. Maar ik weet vrij zeker dat je in winkels als de MM je games gewoon voor een eurootje of 50 kunt gaan scoren
Exact!quote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar het 3 halen 2 betalen principe met de ps3 upgradeable games ben je natuurlijk goedkoper uit. Ik haal ze liever ook bij de MM. De MM heeft met de launch vast wel een leuke aanbieding. Anders met kerst.
quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef eight het volgende:
Het FP team heeft het niet zo op de PS 4 zo te zien.
Bij elk zuchtje kritiek zijn ze er als de kippen bij![]()
'Sony laat gebruikers zelf problemen oplossen'
'PlayStation 4 gesaboteerd'
Vroege vogels melden problemen PlayStation 4
'Problemen voor PlayStation 4-controller'
Wauwquote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Voor diegenen die alvast het begin van Killzone: Shadow Fall willen zien
HOLY CRAP wat een graphics. Echt niet normaal hoe goed dit eruitziet.
En dit is nog maar het begin van de PS4. Waaaauuww.
quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef eight het volgende:
Het FP team heeft het niet zo op de PS 4 zo te zien.
Bij elk zuchtje kritiek zijn ze er als de kippen bij![]()
'Sony laat gebruikers zelf problemen oplossen'
'PlayStation 4 gesaboteerd'
Vroege vogels melden problemen PlayStation 4
'Problemen voor PlayStation 4-controller'
Gelukkig is er nog geen nieuw deel van The Last of Us, anders had ik mijn voornemen om nog niet een PS4 te halen meteen moeten laten vallen.quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Wat bedoel je nou?quote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog geen nieuw deel van The Last of Us, anders had ik mijn voornemen om nog niet een PS4 te halen meteen moeten laten vallen.
4/10 begrijpend lezenquote:Op maandag 18 november 2013 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou?
Je vind de graphics kut? Ofzo?
Edit
Hmm je vind het best vet eruitzien, maar je wilt wat meer titels ter beschikking hebben?
Precies dat is voor mij ook de reden om die games nooit aan te schaffen. Klote multiplayerquote:Op maandag 18 november 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
Ziet er wel mooi uit ja Killzone, gameplay van de mp zal wel weer matig zijn tho. En gameplay>graphics
[..]
4/10 begrijpend lezen
Aaah okee, laten we het hopen. Heb nu in ieder geval bij een flink aantal winkels een vrijblijvende pre-order staan, dus ben benieuwdquote:Op maandag 18 november 2013 07:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
3de lading is tussen kerst en oud en nieuw, 2 lading is al begin-midden december, zei medewerker van de mediamarkt tegen mij
Multiplayer is overratedquote:Op maandag 18 november 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
Ziet er wel mooi uit ja Killzone, gameplay van de mp zal wel weer matig zijn tho. En gameplay>graphics
[..]
4/10 begrijpend lezen
Je snapt het echt niet hè?quote:
Ik vind het eerlijk gezegd wel prettig dat er geen must have launchtitels zijn. Dan jeukt het tenminste niet zo en kan ik de tijd nemen om te kijken welke van de 2 consoles nu het beste bij me past.quote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog geen nieuw deel van The Last of Us, anders had ik mijn voornemen om nog niet een PS4 te halen meteen moeten laten vallen.
De PS4-controller kan dus op de PS3?quote:Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag in Tsuen Wan de PS4 controller opgepikt voor ongeveer 32 euro![]()
Kan hem alleen nog niet uittesten, want je moet hem aansluiten met een micro-USB kabeltje (naar de PS3), en die hebben we niet.
Ja deze kan op de ps3 aangesloten worden, alleen kun je niet alle functies gebruiken waaronder het touchpad.quote:Op maandag 18 november 2013 19:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
De PS4-controller kan dus op de PS3?
Oké, wel handig wat mij betreft!quote:Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja deze kan op de ps3 aangesloten worden, alleen kun je niet alle functies gebruiken waaronder het touchpad.
'PS4-controller werkt ook met PlayStation 3' | games - http://www.gamer.nl/nieuw(...)ok-met-playstation-3quote:
jawel, omdat het kan, early adoptor <3quote:Op maandag 18 november 2013 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Sowieso geen reden om een console dag 1 te halen.
Er zijn er altijd bijquote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Welke gek zal hem kopen
Als je geld genoeg hebt, oke. Maar die 1,5 week eerder de ps4 hebben is nooit 300 euro waardquote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Welke gek zal hem kopen
volgens mij moet je ook een anderekabel gebruiken voor usa -> europa, en voorgarantie moet jedan ook in usa zijn, dus heeft weinig zin. srry mijn gvd toetsenbord werkt voor geen kut.quote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Welke gek zal hem kopen
Rustig aan meidquote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
volgens mij moet je ook een anderekabel gebruiken voor usa -> europa, en voorgarantie moet jedan ook in usa zijn, dus heeft weinig zin. srry mijn gvd toetsenbord werkt voor geen kut.
Ratchet en Clank is echt <3quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Nu ik Ratchet & Clank Nexus speel en de visuals van killzone shadow fall heb gezien hoop ik echt dat Insomniac nog een next gen R&C wil maken
Op de PS3 is het al bloedmooi, laat staan op de PS4
Dat is incl games. Je betaald dus 100 euro meer ofzo. Nog steeds idioot, daar niet vanquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef RRuben het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt, oke. Maar die 1,5 week eerder de ps4 hebben is nooit 300 euro waard
Voor zover ik weet zijn die adapters tegenwoordig universeel. Garantie kan inderdaad wel een probleem gaan vormen ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
volgens mij moet je ook een anderekabel gebruiken voor usa -> europa, en voorgarantie moet jedan ook in usa zijn, dus heeft weinig zin. srry mijn gvd toetsenbord werkt voor geen kut.
Heb toch echt het idee dat het exclusief games/controller is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is incl games. Je betaald dus 100 euro meer ofzo. Nog steeds idioot, daar niet van
Dan ben je echt debiel.quote:Prijs voor de PS4 staat vast op ¤875-, lager bieden heeft geen zin. Spel of controller kost ¤50,-.
ik heb mn creditcard getrokken en besteldquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Je krijgt er wel een gratis t-shirt bij, dat dan weer wel.
haha die advertentie staat er al bijna een week opquote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Welke gek zal hem kopen
ik heb zkr geboden op die ps4quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:15 schreef byah het volgende:
[..]
haha die advertentie staat er al bijna een week opeerst nog voor ¤925,- zelfs, hoop dat hij em niet kwijtraakt
Ik heb net 700 euro geboden inclusief de games.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:26 schreef HondaVtec het volgende:
[..]
ik heb zkr geboden op die ps4![]()
alleen dan voor 250
nu maar rusig afwachten wat die persoon zegt met zijn ¤875,-
Bestellen ? Ja hoor, overal!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef Lemsterr het volgende:
Is deze machine nergens meer te bestellen?
Sweetquote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Is dat je huiswerk ja?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
/r/PS4 November 2013: Demographics & Gaming Survey
Om eerlijk te zijn ben ik niet erg onder de indruk. De omgevingen zien er goed uit, maar zodra de karakters beginnen te bewegen of te praten, ziet het er zo onnatuurlijk uit dat ik het idee heb dat ik naar de Muppetshow aan het kijken ben.quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Van 20.000 airmiles kun je in ieder geval iets leuks kopen ;-)quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Misschien eens bij bol.com kijken als de bundels daar staan. Kan ik mijn 20.000 airmiles eens nuttig gebruiken
Daarom ook altijd op budgaming kijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
Toch maar even mijn games gecancelt bij bol.com en besteld bij amazon.co.uk. Betaal nu 56 euro voor FIFA 14 ipv. de 65 euro bij bol.com
Leuk jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Nice, ik had nog dik 21.000 Airmiles.
Effe een extra controllertje voor nop erbij #yolo #swag (Via BOL.com)
200 airmiles = ¤1
Nou, ik heb dat op een Playstation console juist nog nooit zo gedetailleerd eruit vinden zien die gezicht animaties. (Nee, ook niet in TLOU imho)quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik niet erg onder de indruk. De omgevingen zien er goed uit, maar zodra de karakters beginnen te bewegen of te praten, ziet het er zo onnatuurlijk uit dat ik het idee heb dat ik naar de Muppetshow aan het kijken ben.
Het is inderdaad mooi voor jou. Ik ben heus niet jaloers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel relaxed
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AHquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is inderdaad mooi voor jou. Ik ben heus niet jaloers.
Ik doe nooit de boodschappen. Sorry bovenstaande reactie was grappig bedoeldquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AH
1 airmile per 2 euro bij AH
Heuj AH daar werk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AH
Tankpas + 4000KM in de maand rijden en bij de Shell tanken doet ook wonderen voor je Airmiles saldo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
Heuj AH daar werk ikkan wel even wat extra airmiles op je kaart zetten als ik sneaky ben :p
Ik vind het aanbod erg tof van je! Maar ik ga me maar niet in dat soort mogelijk als fraude beschouwde dingen begeven. Ben ik dalijk ineens al mijn miles kwijt ofzoquote:
Haha geloofde je me nou echt??!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het aanbod erg tof van je! Maar ik ga me maar niet in dat soort mogelijk als fraude beschouwde dingen begeven. Ben ik dalijk ineens al mijn miles kwijt ofzo
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag me al zwemmen in een pakhuis vol airmiles verdomme
Ik liet mijn fantasie eens gaan dacht dat je met de oculus rift het pakhuis in liep om dan een enorme val te maken tussen de nulletjes en eentjes.quote:
Is inderdaad toch weer mooi meegenomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef Dagger87 het volgende:
Had een paar maanden terug Battlefield 4 gereserveerd voor 65, maar het gaat dus 70 euro kosten bij GM. Nu net bij yourgamezone voor 57,50 besteld zonder verzendkosten. Morgen ff langs gamemania om m'n geld terug te vragen. Scheelt toch weer 12,50.
quote:
quote:
quote:We reached out to Sony today to find out more about the reports of defective PlayStation 4 units. As we mentioned last week, Sony estimates hardware failures at 0.4 percent.
“There have been several issues reported, which leads us to believe there isn’t a singular problem that could impact a broader percentage of PS4 units,” a Sony representative tells Game Informer. “We also understand that some units were reportedly damaged during shipping. The number of affected PS4 systems is less than 1%, which represents a very small percentage of total units shipped to date and is within the expected range for a new product introduction. We understand the frustration of consumers that have had a problem and are working with them and our retail partners to help troubleshoot issues and ensure affected units are exchanged”
We inquired about repair and replacement times for those consumers that choose to approach Sony directly rather than attempt a fix through a retailer. The representative gave us some good news. “SCEA is exchanging units with new replacements for those who call our support line,” he says. “The exchanges are immediate with expedited shipping.”
Daar stonden de PS3 games ook op in het begin. Zal nog wel iets goedkoper worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:05 schreef RRuben het volgende:
Worden alle nieuwe PS4 games 60-70 euro? Is best veel namelijk
Dat zit er nooit in, de console wordt meestal vastgezet met piepschuim o.i.d.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:07 schreef ManianMan het volgende:
Heb net een unboxing video gekeken. De PS4 lijkt te zweven in de doos. En daarbij waar is het stootvaste bubbeltjes plastic? Geen wonder dat er DOA's zijn.
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmilesquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Nice, ik had nog dik 21.000 Airmiles.
Effe een extra controllertje voor nop erbij #yolo #swag (Via BOL.com)
200 airmiles = ¤1
Piepschuim was er zo niet te zien alleen een karig kartonnen ontwerp en plastic zak waar de PS4 vast en ingestoken is.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:39 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat zit er nooit in, de console wordt meestal vastgezet met piepschuim o.i.d.
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Piepschuim was er zo niet te zien alleen een karig kartonnen ontwerp en plastic zak waar de PS4 vast en ingestoken is.
Klopt, dat herinner ik me ook nog!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.
http://www.bol.com/nl/m/s(...)ie-pagina/index.htmlquote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmiles
Als je moet kiezen welke betaalmethode je wilt gebruiken, kan je klikken op een linkje dat zegt "Airmiles inwisselen"quote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmiles
Ik vind het dan wel een karig bots ontwerp maar goed zal wel aan mij liggen dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.
Thnx, Wolfrolf ook!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/m/s(...)ie-pagina/index.html
En een sms-je gehad van MyCom trouwens, verwachting is dat het pakket dat voor de week van 12 december stond naar voren gehaald kan worden omdat ze meer geleverd krijgen.
Daarom heb ik hem geannuleerd om toch maar bij Mycom eentje te bemachtigen. 21-12-2013 is de verwachte leveringsdatum en misschien komt ie ook nog eerder.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:30 schreef RedemptioN het volgende:
Mediamarkt online weet nog steeds niet wat ze nu willen doen...zucht
mja ik wil hem dan met extra controller en camera, die staat er helaas niet bijquote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem geannuleerd om toch maar bij Mycom eentje te bemachtigen. 21-12-2013 is de verwachte leveringsdatum en misschien komt ie ook nog eerder.
Hoi Teun,quote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem geannuleerd om toch maar bij Mycom eentje te bemachtigen. 21-12-2013 is de verwachte leveringsdatum en misschien komt ie ook nog eerder.
Voor mijn part moet ik tot 2014 wachten. Carnaval is er ook nogquote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Hoi Teun,
Het is een fictieve datum. Het is dus nog niet zeker of MyCom in december kan leveren.
Vriendelijke groet,
Joop
MyCom
Carnaval vieren of op een ps4 spelen. Makkelijke keus. Want Carnavalquote:Op woensdag 20 november 2013 12:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Voor mijn part moet ik tot 2014 wachten. Carnaval is er ook nog
Goh achja ieder zijn dingquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Carnaval vieren of op een ps4 spelen. Makkelijke keus. Want Carnaval![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Carnaval vieren of op een ps4 spelen. Makkelijke keus. Want Carnaval![]()
Nou dan liever die 3 dagen playstationen dan carnaval.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
365 dagen van het jaar om te playstationen. 3 dagen in het jaar om te Carnavallen... hmmmm, waar zou de logica zitten?
Idd, ieder z'n meugquote:Op woensdag 20 november 2013 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan liever die 3 dagen playstationen dan carnaval.Alles liever dan carnaval. Maarja iedereen zijn ding.
Best klant,quote:Op woensdag 20 november 2013 13:48 schreef ManianMan het volgende:
Degene die bij Bart Smit besteld hebben krijgen nu mail
quote:Beste klant,
Binnenkort komt de PlayStation 4 uit en jij kunt deze als één van de eersten bestellen! Omdat je vóór 23 augustus bij Bart Smit een PS4 hebt gereserveerd zit je bij de eerste levering van deze nieuwe spelcomputer. Je ontvangt binnenkort een e-mail met daarin een speciale link waarmee je jouw PS4 kunt bestellen op onze site. Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan! De spelcomputer ontvang je op de dag van release: 29 november.
Met vriendelijke groet,
Team bartsmit.com
Geen ideequote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
wtf moet je hem weer bestellen ofzo?
Ja, je reserveert bij BS een bestelling ipv het product.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
wtf moet je hem weer bestellen ofzo?
Las op NeoGAF dat de game prima loopt met de patchquote:Op woensdag 20 november 2013 14:33 schreef MorganGrimes het volgende:
Ik kon gister al Assassin's Creed 4 ophalen bij de Game Mania. Nog niet gedaan, want heeft weinig nut zonder PS4.
Assassin's Creed IV-patch PlayStation 4 nu uit
Iemand enig idee of AC4 nog steeds met 30 fps loopt nu die een 1080p patch heeft gehad?
Oké Nice! Had op meerdere websites het bericht gelezen, maar het werd me niet helemaal duidelijk of door de resolutie upgrade de framerate gelijk zou blijven.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef VulpX het volgende:
[..]
Las op NeoGAF dat de game prima loopt met de patch
Ben benieuwd of Bol ook nog de optie geeft om de order om te zetten naar een Killzone bundel, zou ik eventueel wel willen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef ManianMan het volgende:
www.techmania.nl/3272/bar(...)ampaign=Headliner.nl
ik heb MAAAAAIIIILLLquote:Op woensdag 20 november 2013 13:48 schreef ManianMan het volgende:
Degene die bij Bart Smit besteld hebben krijgen nu mail
5 dagen sowieso nietquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Rijssi het volgende:
Zojuist bij Wehkamp besteld. Ik hoeverre is de verwachtte levertijd van 5-10 werkdagen betrouwbaar
Niet, is een fictieve datumquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Rijssi het volgende:
Zojuist bij Wehkamp besteld. Ik hoeverre is de verwachtte levertijd van 5-10 werkdagen betrouwbaar
Ik ben naar de plaatselijke Intertoys geweest. Zij hadden nog één Playstation 4 Killzone bundel die nog niet gereserveerd was.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef RRuben het volgende:
Waar verkopen ze de Killzone bundle nog dan op de dag van release? Of is dat er niet meer?ben dom weet ik haha
Oh ja, die moet ik eigenlijk ook wel halen...quote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef over_hedge het volgende:
bf4 kost 34 euro bij de saturn. Dan nog 10 euro upgraden en je hebt voor 44 bf4 op de ps4
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef ManianMan het volgende:
Prins William krijgt PS4 van Sony. Iets met mensen boven de wet, bah bah.
jelly?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef ManianMan het volgende:
Prins William krijgt PS4 van Sony. Iets met mensen boven de wet, bah bah.
en kate weet het al: dat wordt een tijd niet meer neuken.quote:
Misschien heeft ze hem van Amazon. Dan is er nog hoop.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
en kate weet het al: dat wordt een tijd niet meer neuken.
http://www.eurogamer.net/(...)cod-ghosts-ps4-patchquote:So just what is going on? Well, a close look at our captures reveals that Call of Duty: Ghosts actually runs at higher frame-rates than 60fps on a fairly frequent basis, despite the video output being limited to 60Hz. In scenes where we experienced judder and perceived frame-rate loss, what we are actually seeing is the appearance of skipped and incomplete frames - an effect that is arguably far more noticeable than a few prolonged drops down to 50fps or so seen the 360 version of the game.
Moet ik ook maar even snel langs gaan, niet zo zeer voor KZ maar dan heb ik de ps4 wel eerder en wou toch nog een shooterquote:Op woensdag 20 november 2013 17:29 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik ben naar de plaatselijke Intertoys geweest. Zij hadden nog één Playstation 4 Killzone bundel die nog niet gereserveerd was.
Morgen weet ik het voor jequote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Bolters het volgende:
Mensen al wat van GameMania gehoord?
En iemand enig idee of deze BF4 (http://www.saturn.nl/mcs/(...)6916.html?langId=-11) te upgraden is naar de PS4-versie? Zie het namelijk niet op het doosje staan, dat er zo'n code in zit
Ook online besteld? Want dat is echt geen geld johquote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Morgen weet ik het voor jewant heb hem gekocht.
En wat van game mania? Ik ben 2 weken terug gebeld door game mania of ik mijn ps4 om wilde zetten naar een bundel.
Dan waren de bundels gewoon op. Als je voor 24-6 (geloof ik) besteld hebt krijg je gewoon je ps4 volgende week vrijdag.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ook online besteld? Want dat is echt geen geld johAls je die kan omzetten, koop ik hem direct.
Nou ja, ik heb dus niks van GameMania gehoord over omzetten. Heb alleen 50 euro aanbetaald omdat ik bij eerste lichting zat. Maar daarna nooit meer wat gehoord. Hoop niet dat ze straks ineens te kort heb en dat ik dan alsnog naast net vis
Jep, 15-6 gekocht. Maar vond het zo vreemd dat ik niks meer heb gehoord.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan waren de bundels gewoon op. Als je voor 24-6 (geloof ik) besteld hebt krijg je gewoon je ps4 volgende week vrijdag.
En ja online. Ik ga er wel vanuit dat ik hem kan upgraden. zo niet dan tweede hands weer verkopen
Ze zijn gewoon een lijst afgegaan, tegen de tijd dat ze bij jou waren, waren de bundels gewoon op.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, 15-6 gekocht. Maar vond het zo vreemd dat ik niks meer heb gehoord.
Oké, laat het me morgen vooral even weten! Want wanneer het upgraden mogelijk is, koop ik hem ook!
Maar geen enkel risico dus dat ze straks niet meer aan de eerste lichting kunnen voldoen?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon een lijst afgegaan, tegen de tijd dat ze bij jou waren, waren de bundels gewoon op.Dus dan hoeven ze je ook niet meer te bellen. Ik was de 1 er laatste die nog een bundel had.
Bundels gaat per filiaal denk ik. Maar ik heb hem 11-6 besteld.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:31 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar geen enkel risico dus dat ze straks niet meer aan de eerste lichting kunnen voldoen?
Wanneer had jij hem besteld (met het oog op de bundel)?
Okido. Nou, ben benieuwd volgende week vrijdag. Ben namelijk niet in de mogelijkheid om hem al vroeg te halen en hoop dan niet dat ze hem vergevenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bundels gaat per filiaal denk ik. Maar ik heb hem 11-6 besteld.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
BinnenNu nog 9 dagen wachten tot release van PS4
Cool! Hoe duur?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Welke winkel?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
49 euro maar heb er 24 euro voor betaald, had nog kortingsbon
Gameshop, maar ook nog meer korting gekregen want dacht dat ie totaal 60 euro was ofzo maar ken de eigenaar erg goed zeg maarquote:
Top!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gameshop, maar ook nog meer korting gekregen want dacht dat ie totaal 60 euro was ofzo maar ken de eigenaar erg goed zeg maar
Zit je dan met je gamequote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen wat ik op het schijfje leg komt in mijn neusquote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit je dan met je game
Die je nergens in kan stoppen
Wellicht kan het schijfje in je neus!
Klapperende kaken jongeuh!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen wat ik op het schijfje leg komt in mijn neus
Die poedersuiker is lekkerder op een oliebolletje hoor!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen wat ik op het schijfje leg komt in mijn neus
Overal zelfde prijs geloof ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef ManianMan het volgende:
Iemand die weet waar je ps+ goedkoop kunt scoren?
Wehkamp.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef ManianMan het volgende:
Iemand die weet waar je ps+ goedkoop kunt scoren?
Zag bij toysxl een actie alleen niet op voorraad bij de webwinkel. Misschien morgen eens langs gaan. Kan ik hem pas activeren op de dag dat ik de ps4 krijg?quote:
Ahh ok! Kan ook gewoon via je PS3. Of heb je die niet? Want anders idd wachten op de PS4. Anders zou je dagen verspelen zonder dat je een console hebt. Zou zonde zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 00:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zag bij toysxl een actie alleen niet op voorraad bij de webwinkel. Misschien morgen eens langs gaan. Kan ik hem pas activeren op de dag dat ik de ps4 krijg?
Ja die heb ik maar wil hem dan pas activeren zodat ik langer kan genieten op de ps4. Mijn broer bezit namelijk de ps3.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ahh ok! Kan ook gewoon via je PS3. Of heb je die niet? Want anders idd wachten op de PS4. Anders zou je dagen verspelen zonder dat je een console hebt. Zou zonde zijn
Dan dus gewoon even wachten inderdaad!quote:Op donderdag 21 november 2013 00:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja die heb ik maar wil hem dan pas activeren zodat ik langer kan genieten op de ps4. Mijn broer bezit namelijk de ps3.
Ik lees wel veel gezeik over de menus in 2k14, schijnen echt heel erg slecht te zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:52 schreef Bolters het volgende:
http://www.ign.com/articles/2013/11/19/nba-live-14-review NBA 2K14 dus duidelijk de betere
Oke. Dan moet ik wel zeggen dat de menu's me niet veel boeien. Als de gameplay (en graphics in mindere mate) maar in orde is.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees wel veel gezeik over de menus in 2k14, schijnen echt heel erg slecht te zijn.
De algemene opinie in de officiële thread op GAF is dat de gameplay en graphics top zijn, maar alles eromheen niet.
De menu's in NBA 2K zijn al jaren slecht. En elk jaar vraag ik aan de producer (als ie op gamescom is) of dat eens aangepakt kan worden. maar hij ziet het niet zoquote:Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees wel veel gezeik over de menus in 2k14, schijnen echt heel erg slecht te zijn.
De algemene opinie in de officiële thread op GAF is dat de gameplay en graphics top zijn, maar alles eromheen niet.
Kan je hem toch ff klappen! Gewoon pets eentje op zijn hoofd.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
De menu's in NBA 2K zijn al jaren slecht. En elk jaar vraag ik aan de producer (als ie op gamescom is) of dat eens aangepakt kan worden. maar hij ziet het niet zoOok vraag ik hem al een tijd naar een Vita-versie, sinds vorig jaar noemt ie me sony fanboy
En dan kom je thuis en hoor je bij die 0,4%quote:Op donderdag 21 november 2013 09:26 schreef Pheno het volgende:
Over een uur heb ik een ps4 in handen. En daarna weer terug naar mijn werk met dat ding. Hoe tergend is dat
waar ga je hem ophalen dan? en waar werk je?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:26 schreef Pheno het volgende:
Over een uur heb ik een ps4 in handen. En daarna weer terug naar mijn werk met dat ding. Hoe tergend is dat
Wat uiterlijk betreft niet nee, maar het schijnt dus erg moeilijk te zijn om bv. een bepaalde game-mode te vinden, het zit allemaal niet logisch in elkaar.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke. Dan moet ik wel zeggen dat de menu's me niet veel boeien. Als de gameplay (en graphics in mindere mate) maar in orde is.
Ja, dan is het inderdaad wel vervelend. Zeker wanneer je moeite moet doen om bepaalde modi te vinden. Maar het is niet een belemmering voor me waardoor ik zeg: ik laat hem liggenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat uiterlijk betreft niet nee, maar het schijnt dus erg moeilijk te zijn om bv. een bepaalde game-mode te vinden, het zit allemaal niet logisch in elkaar.
Maar goed, zolang ’t op de court maar goed speelt vind ik ’t ook best hoor!
Omgeving Amsterdam, omgeving schipholquote:Op donderdag 21 november 2013 09:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
waar ga je hem ophalen dan? en waar werk je?
^^
Dan breng ik het weer terug naar Sony en neem weer een nieuwe mee. Zo zijn ze dan welquote:Op donderdag 21 november 2013 09:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en hoor je bij die 0,4%
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam, omgeving schiphol
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
kun je er geen 2 meenemen? krijg je 399 euro!
wat is dat onderstequote:Op donderdag 21 november 2013 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ladies and gentlemen, we got him
[ afbeelding ]
Wat zou er voor de players zijn? Gezien er geen dame in past: gamesquote:
Zo'n rare vraag is het niet. Zo duidelijk is het niet - het had iets heel anders kunnen zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zou er voor de players zijn? Gezien er geen dame in past: games
het was ook een grapj0nquote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zo'n rare vraag is het niet. Zo duidelijk is het niet - het had iets heel anders kunnen zijn
Geen idee wie het wel krijgt, op de mensen die aanwezig waren naquote:Op donderdag 21 november 2013 11:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zag dezelfde foto van gkdennis en boris op twitter. Krijgt heel de pers er 1?
Huh, hoezo waren die er niet joh?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee wie het wel krijgt, op de mensen die aanwezig waren naGK, pu, tweakers, etc.
Opblaas dame?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze er wel waren, maar dat ik dus voor de rest niet weet wie het wel krijgt op de aanwezigen naquote:Op donderdag 21 november 2013 11:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Huh, hoezo waren die er niet joh?
Ik las je zin andersom. Dacht dus dat ze er niet warenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze er wel waren, maar dat ik dus voor de rest niet weet wie het wel krijgt op de aanwezigen na![]()
Ze waren er. En net zoals de rest weer vrij snel weg. maar zij mogen wel meteen gamen. Meh, ik kijk nu naar een doos en denk: is het al 5 uur?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik las je zin andersom. Dacht dus dat ze er niet waren
Hahahah, dat is wel heel verrot. Maar ach, om 5 uur kun je wel lekker los. Have fun alvast!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze waren er. En net zoals de rest weer vrij snel weg. maar zij mogen wel meteen gamen. Meh, ik kijk nu naar een doos en denk: is het al 5 uur?
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
nee, dan moet ik nopg het halve land door , vast in een file en zo. Ik zet gewoon de ps4 op mijn dak, dan begrijpt iedereen waarom ik over de vluchtstrook ga.
zijn allemaal games. Kijk unbox filmpje van whiteboy7str maar.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zijn allemaal games. Kijk unbox filmpje van whiteboy7str maar.
gamma?quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
nee, dan moet ik nopg het halve land door , vast in een file en zo. Ik zet gewoon de ps4 op mijn dak, dan begrijpt iedereen waarom ik over de vluchtstrook ga.
Ik offer mijn huis wel op, kom maar hier gamen!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
Sollicitaties mogen per pmquote:Op donderdag 21 november 2013 12:49 schreef RedemptioN het volgende:
ik stel voor prijsvraag...minimaal
ga toch ook maar eens een gamesite beginnen ^^
of hebben jullie nog ps4 pre/reviewers nodig
Hier met die PS4, en rap een beetjequote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sollicitaties mogen per pm
Grootste kans heb je denk ik bij de kleinere intertoys/bart smit zaken in het noordoosten van het land.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:46 schreef kurk_droog het volgende:
Is die Is de Killzone bundel + cam + controller nog ergens te scoren?
64 spelers in een server, 2 teams van 32 dus.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef Bolters het volgende:
Met hoeveel man kun je BF4 nu eigenlijk online spelen straks? 32 vs 32 of 64 vs 64?
Oké, top! Dan is het lekker druk denk ik (A)quote:Op donderdag 21 november 2013 15:31 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
64 spelers in een server, 2 teams van 32 dus.
Als het werkt dan tenminste.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oké, top! Dan is het lekker druk denk ik (A)
Waarom zou het niet werken?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als het werkt dan tenminste.
Ik verwacht van niet. Maar als echte stadsjongen zul jij het wel wetenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef pikinhand het volgende:
Aangezien pre-orderen typisch iets is voor boeren op het platteland die 20 km van de winkel wonen en ik in een stad woon heb ik dat dus natuurlijk niet gedaan. Ik ben van plan om zoals altijd naar de winkel te lopen, de doos te pakken en na betaling binnen 5 minuten weer thuis te zijn.
Normaal is dat altijd gelukt met games etc, terwijl de pre-order kids thuis zitten te balen omdat de postbode het pas een dag later komt brengen, maar wat is de kans met die klote ps4 ? Ik verwacht eigenlijk wel dat de winkels er pallets van hebben staan voor de normale klant.
De PS4 versie heeft ontzettend veel problemen, tot gisteren kon je niet eens Conquest met 64 man spelen las ik.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef pikinhand het volgende:
Aangezien pre-orderen typisch iets is voor boeren op het platteland die 20 km van de winkel wonen en ik in een stad woon heb ik dat dus natuurlijk niet gedaan. Ik ben van plan om zoals altijd naar de winkel te lopen, de doos te pakken en na betaling binnen 5 minuten weer thuis te zijn.
Auch, that sounds fucked upquote:Op donderdag 21 november 2013 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De PS4 versie heeft ontzettend veel problemen, tot gisteren kon je niet eens Conquest met 64 man spelen las ik.
Verder veel disconnects, lag, en corrupte save files.
DICE fucked up idd.quote:
Meeste winkels kan je niet meer reserveren, bij intertoys nu de normale versie maar ik kan die 500 euro kostende niet reserveren?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is op dit moment het handigst als je nog geen reservering hebt gemaakt? Maakt zeker geen drol uit waar je nu reserveert?
Dus niet de moeite waard om te halen? Zag net filmpjes, zag er namelijk wel echt heel vet uitquote:Op donderdag 21 november 2013 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DICE fucked up idd.
De PC en currentgen versies zijn niet veel beter geloof ik, zal ook wel een rushjob zijn geweest.
Maar even proberenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef Pheno het volgende:
Waarschijnlijk later, gezien ze eerst alle eerdere pre-orders hebben nagebeld. Maar misschien heb je mazzel bij een kleinere winkel.
DICE weet van alle problemen en er is al een patch geweest geloof ik, gewoon halen, zal wel opgelost worden uiteindelijk. Met wat geluk is er volgende week vrijdag niets meer aan de hand.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dus niet de moeite waard om te halen? Zag net filmpjes, zag er namelijk wel echt heel vet uit
Okido!quote:Op donderdag 21 november 2013 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DICE weet van alle problemen en er is al een patch geweest geloof ik, gewoon halen, zal wel opgelost worden uiteindelijk. Met wat geluk is er volgende week vrijdag niets meer aan de hand.
En, weet je al of je hem kunt upgraden?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan waren de bundels gewoon op. Als je voor 24-6 (geloof ik) besteld hebt krijg je gewoon je ps4 volgende week vrijdag.
En ja online. Ik ga er wel vanuit dat ik hem kan upgraden. zo niet dan tweede hands weer verkopen
Okquote:Op donderdag 21 november 2013 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DICE weet van alle problemen en er is al een patch geweest geloof ik, gewoon halen, zal wel opgelost worden uiteindelijk. Met wat geluk is er volgende week vrijdag niets meer aan de hand.
Voor een overzicht van de problemen :quote:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=717380&page=21quote:- People are barely able to get into games, and when they are, they'll usually get booted or disconnected within a fairly short amount of time.
- Commander mode doesn't work.
- Single player campaign saves are constantly being corrupted, forcing deletion.
- There is no party system (not really a bug...just an amazingly stupid "design decision").
- The mode that most people would have bought this game for, 64 player Conquest, does NOT work. When people are able to get into a Conquest match, it's with much less than 64 people.
- A rep from EA said that the server counts show him that everything is running fine...wtf.
Wacht ik gewoon even op de patch die dit verhelpt. Daarna haal ik hem denk ik wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor een overzicht van de problemen :
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=717380&page=21
Gaat gewoon gefixt worden met een patch waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:08 schreef tuut-chips het volgende:
Ik ben ook trouw Battlefield-speler maar ik twijfel over Battlefield 4... Aanvankelijk de game waar ik een PS4 voor ging kopen maar als het zo'n crashfest is als iedereen op Reddit/GAF/FOK! me doet geloven, laat dan maar zitten.
http://nl.playstation.com(...)-naar-de-PS4-versie/quote:Op donderdag 21 november 2013 18:03 schreef Principia het volgende:
Het komt nu wel heel dichtbij met al die live streams, spanneeeeeend.
Ben alleen nog niet over uit welke spellen ik ga kopen. Ik heb de afgelopen tien jaar als voetbalfanaat PES of FIFA gekocht, maar ik denk dat ik deze dit jaar oversla. NBA 2K14 is veel meer next-gen dan FIFA 14, wat waarschijnlijk de doorslag gaat geven bij mij.
Ik zag net wat mensen praten over upgraden van een PS3 spel, hoe werkt dat precies?
Japan <3quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef VulpX het volgende:
Trouwens, voor ons Europeanen: niet alle PS4's komen uit China, wellicht krijgen wij hier Japanse units.
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond ook maar eens kijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef RRuben het volgende:
hahaha die livestream van Gamekings was echt drama! hahaha. Die gast had geen idee wat ie moest doen en faalde hard![]()
Altijd leuk, veel plezier vast.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:47 schreef kreuk050 het volgende:
Heyyy, prijsvraag gewonnen via fok! Maandagochtend de PS4 spelen bij Sony! Ben benieuwd
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef RRuben het volgende:
hahaha die livestream van Gamekings was echt drama! hahaha. Die gast had geen idee wat ie moest doen en faalde hard![]()
En die voucher code staat op elk officieel gekochte game? Dat is wel fijn zeg!quote:Op donderdag 21 november 2013 18:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
http://nl.playstation.com(...)-naar-de-PS4-versie/
FIFA 14 is toch ook al aardig next-gen of niet? Wat ik tot nu toe heb gezien ziet er, vooral qua graphics, veelbelovend uit naar mijn mening!
nee want heb hem nog niet binnen. Zelfs nog geen verzend bericht. Kut sitequote:Op donderdag 21 november 2013 16:50 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
En, weet je al of je hem kunt upgraden?
Er staat nog niks van te zien op gamekings.nlquote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook maar eens kijken
Hij speelde killzone, alleen ik had maar een kwartiertje gekeken en toen stopte hij ermee hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een game"king"welke game?
Dat is niet best. Er staat nu ook op de site dat ie tijdelijk is uitverkocht.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee want heb hem nog niet binnen. Zelfs nog geen verzend bericht. Kut site
Bedoel de streams via twitch en ustreams.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er staat nog niks van te zien op gamekings.nl
Gaat iets niet helemaal goed. Zag vanochtend wel dat ze hem duurder gemaakt hadden. En nu is die opeens uitverkocht. En ik heb nog steeds geen bericht gehadquote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Dat is niet best. Er staat nu ook op de site dat ie tijdelijk is uitverkocht.
Dat zou kunnen betekenen dat niet alle onderdelen exact gelijk zijn aan de PS4 uit China en dus ook andere bugs/ kinderziektes dan de consoles voor de USA.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef VulpX het volgende:
Trouwens, voor ons Europeanen: niet alle PS4's komen uit China, wellicht krijgen wij hier Japanse units.
[ afbeelding ]
Geef mij de Japanse versie maar, kwalitatief meer vertrouwen inquote:Op donderdag 21 november 2013 22:21 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zou kunnen betekenen dat niet alle onderdelen exact gelijk zijn aan de PS4 uit China en dus ook andere bugs/ kinderziektes dan de consoles voor de USA.
Dit is nl. vrij gebruikelijk om te doen zodat onderdelen beter leverbaar zijn en ook vanwege risicospreiding.
Ik ook de oude Sony systemen waren ook uit Japan volgens mij.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geef mij de Japanse versie maar, kwalitatief meer vertrouwen in
Waar geven ze dat toe? Ze verspreiden alleen het risico.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind een beetje de volgende strohalm voor fanboys eerlijk gezegd. Want nu geeft men wel ineens toe dat er dus veel uitval is in Amerika?
Met kabel doorgespeeldquote:
Super om te horen, heb je nog last gehad van bugs? En welke spellen heb je gespeeld? Wat is het meest bevallen?quote:
maar hoe is de gameplay dan van killzone? beweegt het soepel, aimen enzo?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:29 schreef Pheno het volgende:
Killzone: grafisch suppa, maar ik mis soms het overzicht bij het scannen. In donkere omgevingen erg handig, in lichte omgevingen zie je alsnog geen klap. Knack: net mee begonnen, de tutorial doorlopen.
Ik heb daar nog geen next-gen gevoel bij.
Waar slaat dat nu weer op? Niemand ontkent toch dat die uitval er is?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind een beetje de volgende strohalm voor fanboys eerlijk gezegd. Want nu geeft men wel ineens toe dat er dus veel uitval is in Amerika?
Eerlijk gezegd, voel ik weinig verschil met ps3, maar goed, aimen doe je dan ook gewoon weer met het pookje. AL ben ik ontzettend lui en stuur vaker mijn drone erop af. Met een beetje tactisch plaatsen schiet ie al vrij veel af. Nu ben ik pas bij de derde missie bezig, dus wss gaat dat nog wel anders worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar hoe is de gameplay dan van killzone? beweegt het soepel, aimen enzo?
Je kunt anders ook een telefoon oplader gebruiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef Pheno het volgende:
Maar nu maar eerst even de gamepad echt opladen. Meteen kijken of ie dat doet als de ps4 uitstaat
ja bedoele cht het aimen in kz op vijanden enzo, hoe soepel dat gaat als je iemand ziet bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, voel ik weinig verschil met ps3, maar goed, aimen doe je dan ook gewoon weer met het pookje. AL ben ik ontzettend lui en stuur vaker mijn drone erop af. Met een beetje tactisch plaatsen schiet ie al vrij veel af. Nu ben ik pas bij de derde missie bezig, dus wss gaat dat nog wel anders worden.
Mijne komt pas 21 december althans dat hoop ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef Pheno het volgende:
Weekje, zo te overleven. Ik ga weer even iets anders doen en dan pitten. Een lang weekend voor de boeg en dan nog naar Sony op maandag, zodat er wat mensen ook even aan de gang kunnen met ps4. Daar gaat mijn vrije dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |