Wel games maar geen consoles te koop.. welk helder licht verzint zoiets?quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Hong Kong komt die PS4 pas officieel halverwege December ofzo uit, maar er liggen nu al een beetje de eerste games in de winkel, voor rond de 40 euro.
Ik hoop dus dat ik nog even FIFA 14 en misschien nog 1-2 andere games op kan pikken, voor ik terug naar NL ga...
Marketing, je gaat impulsief maar games kopen omdat je naar de launch uit kijkt. Dan lijkt het nu iig niet zoveel geld. Maar idd, domquote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Wel games maar geen consoles te koop.. welk helder licht verzint zoiets?
In Nederland worden door bart smit bv ook al ps4 games geleverd. Het zijn gewoon een bron van inkomsten, anders ligt het er ook maar.quote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Wel games maar geen consoles te koop.. welk helder licht verzint zoiets?
Het verkoopt ook nog? Knap.quote:Op zondag 17 november 2013 23:17 schreef portie het volgende:
[..]
In Nederland worden door bart smit bv ook al ps4 games geleverd. Het zijn gewoon een bron van inkomsten, anders ligt het er ook maar.
quote:Op zondag 17 november 2013 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er duiken ook meer foto's op van gescheurde sticks
[ afbeelding ]
3de lading is tussen kerst en oud en nieuw, 2 lading is al begin-midden december, zei medewerker van de mediamarkt tegen mijquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef LDS het volgende:
Ik begin me overigens lichtjes zorgen te maken over de ps4, wetende dat ik net een dag te laat was met reserveren voor de tweede lading bij GM, zeker met nieuws als 2de lading pas tussen kerst en oud en nieuw en het feit dat sites melden dat de tweede lading bij andere winkels ook uitverkocht is. Ben benieuwd hoe t allemaal loopt. Slechte zaak van Sony om zo weinig info te geven over extra/tweede leveringen.
Bij heel veel winkels liggen al gamesquote:
40 euro ja?quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Hong Kong komt die PS4 pas officieel halverwege December ofzo uit, maar er liggen nu al een beetje de eerste games in de winkel, voor rond de 40 euro.
Ik hoop dus dat ik nog even FIFA 14 en misschien nog 1-2 andere games op kan pikken, voor ik terug naar NL ga...
of je het nou nu of over 2 weken koopt. Als je nu toch al toevallig in een winkel centrum bent scheelt het weer tijd.quote:
Hmmm, ik heb nog 10 mensen nodig om "A Heist For The Ages" uit te voeren. Iemand interesse?quote:Op maandag 18 november 2013 08:58 schreef speknek het volgende:
Voor iedereen die niet al in Februari had gepreorderd, er is nog hoop:
http://www.somethingawful.com/news/playstation-line-launch/
Schaamluisquote:Op maandag 18 november 2013 10:33 schreef Bolters het volgende:
Bij mij begint het nu toch wel écht behoorlijk te kriebelen hoor.
Welke winkel en hoe kan dat ineens?quote:Op maandag 18 november 2013 10:34 schreef FiliusDeorum het volgende:
Eerst zat ik bij day one en nu weten ze het weer niet zeker vuile flikkers
Intertoys. Ze zeiden toen ja je zit zeker bij de eerste lading. Van de week wisten ze het weer niet zeker en hoe veel ze er binnen zouden krijgen. Dus ik zei je wanneer wel dan, ja dan moet je een dag van te voren bellen..quote:Op maandag 18 november 2013 10:35 schreef Bolters het volgende:
[..]
Welke winkel en hoe kan dat ineens?
WTF. En wanneer had je je PS4 besteld dan?quote:Op maandag 18 november 2013 10:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Intertoys. Ze zeiden toen ja je zit zeker bij de eerste lading. Van de week wisten ze het weer niet zeker en hoe veel ze er binnen zouden krijgen. Dus ik zei je wanneer wel dan, ja dan moet je een dag van te voren bellen..
Die delay was blijkbaar echt nodig, veel mooier dan dit wordt het niet qua racers!quote:
Denk dat je daar misschien nog versteld van zult staan. Over een paar jaar gaat het nog mooier wordenquote:Op maandag 18 november 2013 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die delay was blijkbaar echt nodig, veel mooier dan dit wordt het niet qua racers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |