Wel games maar geen consoles te koop.. welk helder licht verzint zoiets?quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Hong Kong komt die PS4 pas officieel halverwege December ofzo uit, maar er liggen nu al een beetje de eerste games in de winkel, voor rond de 40 euro.
Ik hoop dus dat ik nog even FIFA 14 en misschien nog 1-2 andere games op kan pikken, voor ik terug naar NL ga...
Marketing, je gaat impulsief maar games kopen omdat je naar de launch uit kijkt. Dan lijkt het nu iig niet zoveel geld. Maar idd, domquote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Wel games maar geen consoles te koop.. welk helder licht verzint zoiets?
In Nederland worden door bart smit bv ook al ps4 games geleverd. Het zijn gewoon een bron van inkomsten, anders ligt het er ook maar.quote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Wel games maar geen consoles te koop.. welk helder licht verzint zoiets?
Het verkoopt ook nog? Knap.quote:Op zondag 17 november 2013 23:17 schreef portie het volgende:
[..]
In Nederland worden door bart smit bv ook al ps4 games geleverd. Het zijn gewoon een bron van inkomsten, anders ligt het er ook maar.
quote:Op zondag 17 november 2013 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er duiken ook meer foto's op van gescheurde sticks
[ afbeelding ]
3de lading is tussen kerst en oud en nieuw, 2 lading is al begin-midden december, zei medewerker van de mediamarkt tegen mijquote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef LDS het volgende:
Ik begin me overigens lichtjes zorgen te maken over de ps4, wetende dat ik net een dag te laat was met reserveren voor de tweede lading bij GM, zeker met nieuws als 2de lading pas tussen kerst en oud en nieuw en het feit dat sites melden dat de tweede lading bij andere winkels ook uitverkocht is. Ben benieuwd hoe t allemaal loopt. Slechte zaak van Sony om zo weinig info te geven over extra/tweede leveringen.
Bij heel veel winkels liggen al gamesquote:
40 euro ja?quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Hong Kong komt die PS4 pas officieel halverwege December ofzo uit, maar er liggen nu al een beetje de eerste games in de winkel, voor rond de 40 euro.
Ik hoop dus dat ik nog even FIFA 14 en misschien nog 1-2 andere games op kan pikken, voor ik terug naar NL ga...
of je het nou nu of over 2 weken koopt. Als je nu toch al toevallig in een winkel centrum bent scheelt het weer tijd.quote:
Hmmm, ik heb nog 10 mensen nodig om "A Heist For The Ages" uit te voeren. Iemand interesse?quote:Op maandag 18 november 2013 08:58 schreef speknek het volgende:
Voor iedereen die niet al in Februari had gepreorderd, er is nog hoop:
http://www.somethingawful.com/news/playstation-line-launch/
Schaamluisquote:Op maandag 18 november 2013 10:33 schreef Bolters het volgende:
Bij mij begint het nu toch wel écht behoorlijk te kriebelen hoor.
Welke winkel en hoe kan dat ineens?quote:Op maandag 18 november 2013 10:34 schreef FiliusDeorum het volgende:
Eerst zat ik bij day one en nu weten ze het weer niet zeker vuile flikkers
Intertoys. Ze zeiden toen ja je zit zeker bij de eerste lading. Van de week wisten ze het weer niet zeker en hoe veel ze er binnen zouden krijgen. Dus ik zei je wanneer wel dan, ja dan moet je een dag van te voren bellen..quote:Op maandag 18 november 2013 10:35 schreef Bolters het volgende:
[..]
Welke winkel en hoe kan dat ineens?
WTF. En wanneer had je je PS4 besteld dan?quote:Op maandag 18 november 2013 10:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Intertoys. Ze zeiden toen ja je zit zeker bij de eerste lading. Van de week wisten ze het weer niet zeker en hoe veel ze er binnen zouden krijgen. Dus ik zei je wanneer wel dan, ja dan moet je een dag van te voren bellen..
Die delay was blijkbaar echt nodig, veel mooier dan dit wordt het niet qua racers!quote:
Denk dat je daar misschien nog versteld van zult staan. Over een paar jaar gaat het nog mooier wordenquote:Op maandag 18 november 2013 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die delay was blijkbaar echt nodig, veel mooier dan dit wordt het niet qua racers!
Ja over een paar jaar, maar NU jongeh!quote:Op maandag 18 november 2013 11:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Denk dat je daar misschien nog versteld van zult staan. Over een paar jaar gaat het nog mooier wordenAan het interieur is bijvoorbeeld al wel het eea te verbeteren.
Maar man, het ziet er nu al heerlijk uit!
Hell yeah!!!quote:Op maandag 18 november 2013 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja over een paar jaar, maar NU jongeh!
Sure. Lange nagels, dubbele foto's, whatever. Ondertussen blijven er meldingen binnenkomen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
We kunnen wel de sticks de schuld gaan geven, maar ik vind het niet eens zo gek dat het scheurt met zulke lange nagels. Bovendien heb ik deze foto geloof ik eens eerder gezien..
quote:Op maandag 18 november 2013 11:41 schreef Handheld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel controllers gaan jullie kopen?
quote:Op maandag 18 november 2013 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure. Lange nagels, dubbele foto's, whatever. Ondertussen blijven er meldingen binnenkomen.
[ afbeelding ]
Heeft waarschijnlijk iets te maken met saboterende Foxconn werkersquote:Op maandag 18 november 2013 11:41 schreef Handheld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel controllers gaan jullie kopen?
quote:Op maandag 18 november 2013 11:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
beter een gescheurde stick dan een gescheurde condoom jwz
Does that make it okay?quote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef StateOfMind het volgende:
Dat probleem was al een tijdje bekend (een of twee weken geleden meen ik). Dus ook bij Sony.
Lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Playstation 4 voor ¤320 gekocht. Voordeel als je een bijbaan hebt bij de Saturn, 20% korting op alle waren.
Die wolken en die lichtinval. Te gek!quote:Op maandag 18 november 2013 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier nog een filmpje:
https://www.facebook.com/(...)54578&type=2&theater
Waarom niet de bundel versie met camera en extra controller en killzone? Dan is het helemaal goedkoopquote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Playstation 4 voor ¤320 gekocht. Voordeel als je een bijbaan hebt bij de Saturn, 20% korting op alle waren.
Heb het niet zo op Killzone en een extra controller gebruik ik toch nooit. Game altijd online.quote:Op maandag 18 november 2013 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom niet de bundel versie met camera en extra controller en killzone? Dan is het helemaal goedkoop
Dat niet, maar de volgende lichting zal dit niet meer hebben. En ik neem aan dat degenen met dit probleem ook een oplossing wordt geboden.quote:
Had ik als ik de kans had die als nog genomen. Als je de camera, controller en killzone verkoopt haal je meer winst dan die 80 die het extra zou kosten.quote:Op maandag 18 november 2013 11:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb het niet zo op Killzone en een extra controller gebruik ik toch nooit. Game altijd online.
Nu ik het zo bekijk en ik beide gezamenlijk voor minimaal ¤100,- euro kan verkopen, waardoor de console na aftrek nog maar ¤259,- euro is ga ik zo even kijken of ik het nog kan omwisselenquote:Op maandag 18 november 2013 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had ik als ik de kans had die als nog genomen. Als je de camera, controller en killzone verkoopt haal je meer winst dan die 80 die het extra zou kosten.
Zou ik zeker doen. En dan de extra controller camera en killzone dicht in de verpakking laten. Dan 10 euro goedkoper dan nieuw prijs of zo en je maakt dik winst.quote:Op maandag 18 november 2013 12:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu ik het zo bekijk en ik beide gezamenlijk voor minimaal ¤100,- euro kan verkopen, waardoor de console na aftrek nog maar ¤259,- euro is ga ik zo even kijken of ik het nog kan omwisselen. Inderdaad een betere deal, wist niet eens dat het beschikbaar was voor maar ¤449,- euro.
We gaan er allemaal aan *panic*quote:
Klopt; vanuit de Nederlandse pers hoor je ook eigenlijk nauwelijks tot geen klachten. Terwijl die er al (uitgebreid) mee gespeeld hebben en apparaat hebben staan. Dus komt vast wel goed.quote:Op maandag 18 november 2013 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan *panic*
Logisch dat je alleen de klachten op het internet leest, de rest gamet zonder te mauwen
De NL-pers heeft nog geen PS4.quote:Op maandag 18 november 2013 12:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
Klopt; vanuit de Nederlandse pers hoor je ook eigenlijk nauwelijks tot geen klachten. Terwijl die er al (uitgebreid) mee gespeeld hebben en apparaat hebben staan. Dus komt vast wel goed.
Apart, ze geven hier aan (filmpje van vandaag), dat ze bij PlayStation zijn geweest om met de ps4 (eindelijk) aan de gang te gaan. Dat was donderdag. Daar zijn we van FOK! niet naar toe gegaan, omdat we die afdeling hebben gereserveerd voor de handson voor users. Dus een rare gewaarwording als ze dat als eindelijk bestempelen en dat ding al op kantoor hebben staan.quote:Op maandag 18 november 2013 12:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
InsideGamer heeft al een aantal filmpjes online gehad met het apparaat op kantoor
quote:Op maandag 18 november 2013 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apart, ze geven hier aan (filmpje van vandaag), dat ze bij PlayStation zijn geweest om met de ps4 (eindelijk) aan de gang te gaan. Dat was donderdag. Daar zijn we van FOK! niet naar toe gegaan, omdat we die afdeling hebben gereserveerd voor de handson voor users. Dus een rare gewaarwording als ze dat als eindelijk bestempelen en dat ding al op kantoor hebben staan.
Sony gaat deze week pas verdelen, zo simpel is het.
Ik van alles, maar ook uit alle windstreken. al heb ik persoonlijjk dan al vaak handson gehad op een E3 of gamescom, maar toch, ik kan gewoonweg niet alles spelen op zo'n beurs. En qua reviewgames doe ik weinig, iets met een baan en weinig tijd.quote:Op maandag 18 november 2013 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik check alleen Eurogamer nog eigenlijk voor reviews.
De Britse versie.
Oké!quote:Op maandag 18 november 2013 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apart, ze geven hier aan (filmpje van vandaag), dat ze bij PlayStation zijn geweest om met de ps4 (eindelijk) aan de gang te gaan. Dat was donderdag. Daar zijn we van FOK! niet naar toe gegaan, omdat we die afdeling hebben gereserveerd voor de handson voor users. Dus een rare gewaarwording als ze dat als eindelijk bestempelen en dat ding al op kantoor hebben staan.
Sony gaat deze week pas verdelen, zo simpel is het.
Dus kortom, vanaf deze week gaat de media in NL ook echt los. Eens kijken of er dikke shit met die consoles is, of dat het een kwestie is van "ik heb een probleem, snel naar het internet en zeggen dat alle consoles er last van hebben"quote:
Ik zou de controller houden, ik heb toen bij de release van de 360 ook 2 controllers erbij gehad en wissel ze steeds af maar nu zijn ze onderhand wel op beide.quote:Op maandag 18 november 2013 12:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu ik het zo bekijk en ik beide gezamenlijk voor minimaal ¤100,- euro kan verkopen, waardoor de console na aftrek nog maar ¤259,- euro is ga ik zo even kijken of ik het nog kan omwisselen. Inderdaad een betere deal, wist niet eens dat het beschikbaar was voor maar ¤449,- euro.
Dit ja, plus t is handig als een keer iemand langs komt dat je alsnog samen kunt gamenquote:Op maandag 18 november 2013 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou de controller houden, ik heb toen bij de release van de 360 ook 2 controllers erbij gehad en wissel ze steeds af maar nu zijn ze onderhand wel op beide.
Dan ben ik er wel benieuwd naar. We horen het vast wel via jou ookquote:Op maandag 18 november 2013 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus kortom, vanaf deze week gaat de media in NL ook echt los. Eens kijken of er dikke shit met die consoles is, of dat het een kwestie is van "ik heb een probleem, snel naar het internet en zeggen dat alle consoles er last van hebben"
Vooruitziende blik van Sony voor wat betreft de kapotte thumbsticks.quote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef ManianMan het volgende:
Wat ik me afvraag waarom de killzone bundel een extra controller heeft, terwijl het spel met een controller te spelen is.
Er is ook een bundel zonder extra controller.quote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef ManianMan het volgende:
Wat ik me afvraag waarom de killzone bundel een extra controller heeft, terwijl het spel met een controller te spelen is.
Ik zou ook wel een extra controller willen hoor. Ga die ook nog wel los aanschaffen gok ikquote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef ManianMan het volgende:
Met 1 miljoen verkochte units vind ik het aantal klachten juist meevallen, zeker voor launch.quote:
Welke sites zijn dat?quote:Op maandag 18 november 2013 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik van alles, maar ook uit alle windstreken. al heb ik persoonlijjk dan al vaak handson gehad op een E3 of gamescom, maar toch, ik kan gewoonweg niet alles spelen op zo'n beurs. En qua reviewgames doe ik weinig, iets met een baan en weinig tijd.
Slechte trollquote:Op maandag 18 november 2013 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blijkbaar heeft Sony zelf ook door dat het niet goed gaat. Op de officiële fora worden guides en richtlijnen geplaatst om je te helpen als je problemen hebt.
http://community.us.plays(...)Issues/td-p/42154071
Qua games kun je nu alleen een bundel met Killzone aanschaffen. Over een nieuwe LBP is nog niks bekend. Fifa en BF4 worden op dit moment nog niet gebundeld. (y)quote:Op maandag 18 november 2013 14:59 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ga overstappen op de PS4, puur omdat vrienden van mij die hebben en helaas geen Xbox. Heeft iemand een idee of er wat bekend is over de nieuwe LBP? En de PS4 bundels?Ik zit nog te twijfelen of ik Fifa of BF4 erbij neem.
Helaas staat dit er dus ook bij: ''Dit zou dus ook betekenen dat je de PS4-games, mits die deze week te koop zijn bij Saturn, voor een prikkie kunt halen.''quote:Op maandag 18 november 2013 14:57 schreef ManianMan het volgende:
Er loopt een aanbieding bij Saturn voor alle games behalve pre-order games. 3 halen 2 betalen.
Als wij al bundels krijgenquote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind Killzone echt niet boeiend en de camera doet me ook niets (anders kan ik net zo goed een One met kinect kopen), dus ik ga voor de basic bundel. Tenzij er nieuwe bundels met andere games worden aangekondigd voor de kerst.
PS4 + BF4 bundel ofzo zou perfect zijn voor mij
Ik was al aan t watertanden voor Fifa 14 Cod ghosts en assasins creed/nfs rivals... toen kreeg ik te horen dat het niet voor pre-order games gold. Wel zuur om deze aanbieding net 1 week van te voren aan te bieden.quote:Op maandag 18 november 2013 15:12 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Helaas staat dit er dus ook bij: ''Dit zou dus ook betekenen dat je de PS4-games, mits die deze week te koop zijn bij Saturn, voor een prikkie kunt halen.''
Dat houd dus in dat COD Ghosts het enige ''top'' spel is wat aan die aanbieding voldoet.![]()
Jammer, als het voor alle PS4 spellen gold had ik als de bliksem FIFA, BF4 en AC4 besteld, maarja.
nu kunnen ze het nog aanbieden voor sinterklaas...anders denkt iedereen ook kassaquote:Op maandag 18 november 2013 15:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik was al aan t watertanden voor Fifa 14 Cod ghosts en assasins creed/nfs rivals... toen kreeg ik te horen dat het niet voor pre-order games gold. Wel zuur om deze aanbieding net 1 week van te voren aan te bieden.
Oke dankje voor je antwoord, ik kijk er naar uit!quote:Op maandag 18 november 2013 15:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Qua games kun je nu alleen een bundel met Killzone aanschaffen. Over een nieuwe LBP is nog niks bekend. Fifa en BF4 worden op dit moment nog niet gebundeld. (y)
No problem, graag gedaan. Ik ook!quote:Op maandag 18 november 2013 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke dankje voor je antwoord, ik kijk er naar uit!
Welke games koop jij aan het begin?quote:Op maandag 18 november 2013 15:45 schreef Bolters het volgende:
[..]
No problem, graag gedaan. Ik ook!
Ik ga zelf mijn PS3-versie van CoD: Ghosts omzetten naar de PS4-versie (10 euro digitaal). Daarnaast ruil ik mijn PS3-versie van FIFA 14 om voor een PS4-versie (20 euro, niet digitaal). En dan koop ik er nog NBA 2K14 bij. Dan zit ik de komende maanden goed en heb ik eigenlijk geen andere games nodig.quote:Op maandag 18 november 2013 15:46 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Welke games koop jij aan het begin?
Ah oke interessant!quote:Op maandag 18 november 2013 15:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga zelf mijn PS3-versie van CoD: Ghosts omzetten naar de PS4-versie (10 euro digitaal). Daarnaast ruil ik mijn PS3-versie van FIFA 14 om voor een PS4-versie (20 euro, niet digitaal). En dan koop ik er nog NBA 2K14 bij. Dan zit ik de komende maanden goed en heb ik eigenlijk geen andere games nodig.
Heb ook erg veel zin in Resogun, die je direct bij launch krijgt wanneer je een PS+ abonnement hebt.
Daarnaast hoorde ik ook dat er een free to play flightsim wordt gelauncht. Maar daar hoor ik vrij weinig over en geen idee of dit nog echt zo is
Upgraden naar de PS4 versie voor 10$ dan ben je nog goedkoper uit dan dat je ze koopt voor ±60¤.quote:
War Thunder, 29 nov release.quote:Op maandag 18 november 2013 15:48 schreef Bolters het volgende:
Daarnaast hoorde ik ook dat er een free to play flightsim wordt gelauncht. Maar daar hoor ik vrij weinig over en geen idee of dit nog echt zo is
Euro, niet dollar. Maar dat is wel een goede tip ja.quote:Op maandag 18 november 2013 15:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Upgraden naar de PS4 versie voor 10$ dan ben je nog goedkoper uit dan dat je ze koopt voor ±60¤.
Maar ik ga er vanuit dat je ze wel ergens anders voor minder dan 60 kunt vindenquote:Op maandag 18 november 2013 15:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Upgraden naar de PS4 versie voor 10$ dan ben je nog goedkoper uit dan dat je ze koopt voor ±60¤.
Die zeker bij launch ff binnentrekken!quote:Op maandag 18 november 2013 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
War Thunder, 29 nov release.
Tuurlijk maar niet iedereen wilt een game importeren.quote:Op maandag 18 november 2013 15:56 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar ik ga er vanuit dat je ze wel ergens anders voor minder dan 60 kunt vinden
Ja ik zit te twijfelen tussen BF4, FIFA en Killzone! FIFA speel ik waarschijnlijk vaker, maar ik heb FIFA 13 al...quote:
hoe zie je dat precies voor je ?quote:Op maandag 18 november 2013 16:07 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er nog mensen die de Oculus Rift kopen?
Waarom zou je? er is nog geen ondersteuning voor ps4?quote:Op maandag 18 november 2013 16:07 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er nog mensen die de Oculus Rift kopen?
Mmm, ik heb er niet zoveel verstand van (Dat zie jequote:Op maandag 18 november 2013 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je? er is nog geen ondersteuning voor ps4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |