Ja over een paar jaar, maar NU jongeh!quote:Op maandag 18 november 2013 11:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Denk dat je daar misschien nog versteld van zult staan. Over een paar jaar gaat het nog mooier wordenAan het interieur is bijvoorbeeld al wel het eea te verbeteren.
Maar man, het ziet er nu al heerlijk uit!
Hell yeah!!!quote:Op maandag 18 november 2013 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja over een paar jaar, maar NU jongeh!
Sure. Lange nagels, dubbele foto's, whatever. Ondertussen blijven er meldingen binnenkomen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
We kunnen wel de sticks de schuld gaan geven, maar ik vind het niet eens zo gek dat het scheurt met zulke lange nagels. Bovendien heb ik deze foto geloof ik eens eerder gezien..
quote:Op maandag 18 november 2013 11:41 schreef Handheld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel controllers gaan jullie kopen?
quote:Op maandag 18 november 2013 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure. Lange nagels, dubbele foto's, whatever. Ondertussen blijven er meldingen binnenkomen.
[ afbeelding ]
Heeft waarschijnlijk iets te maken met saboterende Foxconn werkersquote:Op maandag 18 november 2013 11:41 schreef Handheld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel controllers gaan jullie kopen?
quote:Op maandag 18 november 2013 11:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
beter een gescheurde stick dan een gescheurde condoom jwz
Does that make it okay?quote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef StateOfMind het volgende:
Dat probleem was al een tijdje bekend (een of twee weken geleden meen ik). Dus ook bij Sony.
Lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Playstation 4 voor ¤320 gekocht. Voordeel als je een bijbaan hebt bij de Saturn, 20% korting op alle waren.
Die wolken en die lichtinval. Te gek!quote:Op maandag 18 november 2013 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier nog een filmpje:
https://www.facebook.com/(...)54578&type=2&theater
Waarom niet de bundel versie met camera en extra controller en killzone? Dan is het helemaal goedkoopquote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Playstation 4 voor ¤320 gekocht. Voordeel als je een bijbaan hebt bij de Saturn, 20% korting op alle waren.
Heb het niet zo op Killzone en een extra controller gebruik ik toch nooit. Game altijd online.quote:Op maandag 18 november 2013 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom niet de bundel versie met camera en extra controller en killzone? Dan is het helemaal goedkoop
Dat niet, maar de volgende lichting zal dit niet meer hebben. En ik neem aan dat degenen met dit probleem ook een oplossing wordt geboden.quote:
Had ik als ik de kans had die als nog genomen. Als je de camera, controller en killzone verkoopt haal je meer winst dan die 80 die het extra zou kosten.quote:Op maandag 18 november 2013 11:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb het niet zo op Killzone en een extra controller gebruik ik toch nooit. Game altijd online.
Nu ik het zo bekijk en ik beide gezamenlijk voor minimaal ¤100,- euro kan verkopen, waardoor de console na aftrek nog maar ¤259,- euro is ga ik zo even kijken of ik het nog kan omwisselenquote:Op maandag 18 november 2013 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had ik als ik de kans had die als nog genomen. Als je de camera, controller en killzone verkoopt haal je meer winst dan die 80 die het extra zou kosten.
Zou ik zeker doen. En dan de extra controller camera en killzone dicht in de verpakking laten. Dan 10 euro goedkoper dan nieuw prijs of zo en je maakt dik winst.quote:Op maandag 18 november 2013 12:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu ik het zo bekijk en ik beide gezamenlijk voor minimaal ¤100,- euro kan verkopen, waardoor de console na aftrek nog maar ¤259,- euro is ga ik zo even kijken of ik het nog kan omwisselen. Inderdaad een betere deal, wist niet eens dat het beschikbaar was voor maar ¤449,- euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |