We gaan er allemaal aan *panic*quote:
Klopt; vanuit de Nederlandse pers hoor je ook eigenlijk nauwelijks tot geen klachten. Terwijl die er al (uitgebreid) mee gespeeld hebben en apparaat hebben staan. Dus komt vast wel goed.quote:Op maandag 18 november 2013 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan *panic*
Logisch dat je alleen de klachten op het internet leest, de rest gamet zonder te mauwen
De NL-pers heeft nog geen PS4.quote:Op maandag 18 november 2013 12:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
Klopt; vanuit de Nederlandse pers hoor je ook eigenlijk nauwelijks tot geen klachten. Terwijl die er al (uitgebreid) mee gespeeld hebben en apparaat hebben staan. Dus komt vast wel goed.
Apart, ze geven hier aan (filmpje van vandaag), dat ze bij PlayStation zijn geweest om met de ps4 (eindelijk) aan de gang te gaan. Dat was donderdag. Daar zijn we van FOK! niet naar toe gegaan, omdat we die afdeling hebben gereserveerd voor de handson voor users. Dus een rare gewaarwording als ze dat als eindelijk bestempelen en dat ding al op kantoor hebben staan.quote:Op maandag 18 november 2013 12:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
InsideGamer heeft al een aantal filmpjes online gehad met het apparaat op kantoor
quote:Op maandag 18 november 2013 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apart, ze geven hier aan (filmpje van vandaag), dat ze bij PlayStation zijn geweest om met de ps4 (eindelijk) aan de gang te gaan. Dat was donderdag. Daar zijn we van FOK! niet naar toe gegaan, omdat we die afdeling hebben gereserveerd voor de handson voor users. Dus een rare gewaarwording als ze dat als eindelijk bestempelen en dat ding al op kantoor hebben staan.
Sony gaat deze week pas verdelen, zo simpel is het.
Ik van alles, maar ook uit alle windstreken. al heb ik persoonlijjk dan al vaak handson gehad op een E3 of gamescom, maar toch, ik kan gewoonweg niet alles spelen op zo'n beurs. En qua reviewgames doe ik weinig, iets met een baan en weinig tijd.quote:Op maandag 18 november 2013 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik check alleen Eurogamer nog eigenlijk voor reviews.
De Britse versie.
Oké!quote:Op maandag 18 november 2013 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apart, ze geven hier aan (filmpje van vandaag), dat ze bij PlayStation zijn geweest om met de ps4 (eindelijk) aan de gang te gaan. Dat was donderdag. Daar zijn we van FOK! niet naar toe gegaan, omdat we die afdeling hebben gereserveerd voor de handson voor users. Dus een rare gewaarwording als ze dat als eindelijk bestempelen en dat ding al op kantoor hebben staan.
Sony gaat deze week pas verdelen, zo simpel is het.
Dus kortom, vanaf deze week gaat de media in NL ook echt los. Eens kijken of er dikke shit met die consoles is, of dat het een kwestie is van "ik heb een probleem, snel naar het internet en zeggen dat alle consoles er last van hebben"quote:
Ik zou de controller houden, ik heb toen bij de release van de 360 ook 2 controllers erbij gehad en wissel ze steeds af maar nu zijn ze onderhand wel op beide.quote:Op maandag 18 november 2013 12:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu ik het zo bekijk en ik beide gezamenlijk voor minimaal ¤100,- euro kan verkopen, waardoor de console na aftrek nog maar ¤259,- euro is ga ik zo even kijken of ik het nog kan omwisselen. Inderdaad een betere deal, wist niet eens dat het beschikbaar was voor maar ¤449,- euro.
Dit ja, plus t is handig als een keer iemand langs komt dat je alsnog samen kunt gamenquote:Op maandag 18 november 2013 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou de controller houden, ik heb toen bij de release van de 360 ook 2 controllers erbij gehad en wissel ze steeds af maar nu zijn ze onderhand wel op beide.
Dan ben ik er wel benieuwd naar. We horen het vast wel via jou ookquote:Op maandag 18 november 2013 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus kortom, vanaf deze week gaat de media in NL ook echt los. Eens kijken of er dikke shit met die consoles is, of dat het een kwestie is van "ik heb een probleem, snel naar het internet en zeggen dat alle consoles er last van hebben"
Vooruitziende blik van Sony voor wat betreft de kapotte thumbsticks.quote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef ManianMan het volgende:
Wat ik me afvraag waarom de killzone bundel een extra controller heeft, terwijl het spel met een controller te spelen is.
Er is ook een bundel zonder extra controller.quote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef ManianMan het volgende:
Wat ik me afvraag waarom de killzone bundel een extra controller heeft, terwijl het spel met een controller te spelen is.
Ik zou ook wel een extra controller willen hoor. Ga die ook nog wel los aanschaffen gok ikquote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef ManianMan het volgende:
Met 1 miljoen verkochte units vind ik het aantal klachten juist meevallen, zeker voor launch.quote:
Welke sites zijn dat?quote:Op maandag 18 november 2013 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik van alles, maar ook uit alle windstreken. al heb ik persoonlijjk dan al vaak handson gehad op een E3 of gamescom, maar toch, ik kan gewoonweg niet alles spelen op zo'n beurs. En qua reviewgames doe ik weinig, iets met een baan en weinig tijd.
Slechte trollquote:Op maandag 18 november 2013 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blijkbaar heeft Sony zelf ook door dat het niet goed gaat. Op de officiële fora worden guides en richtlijnen geplaatst om je te helpen als je problemen hebt.
http://community.us.plays(...)Issues/td-p/42154071
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |