* 8GB GDDR5 RAM. Tot nu toe gaven alle geruchten aan dat de PS4 4GB van de supersnelle (en relatief dure) GDDR5 RAM zou bevatten, maar dat blijkt dus 8GB te zijn geworden.
* De PS4 Eye-camera kan je via gezichtsherkenning op het systeem inloggen. De Eye bevat vier microfoons en lijkt ongeveer hetzelfde als Kinect te doen.
* De Dualshock 4 heeft een 'light bar' aan de bovenkant die verschillende kleuren kan tonen. De kleuren kunnen informatie weergeven, zo kan het bijvoorbeeld rood worden als je personage aan de rand van de dood is.
* De PS4 komt met een meegeleverde headset. De relatieve stilte bij PlayStation online-games is dus straks voorbij.
* Start en select zitten nu onder een 'options'-knop.
* De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB.
* PlayStation-app wordt tweede scherm tijdens spelen
* PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
* PlayStation 4 eind dit jaar verkrijgbaar
* Playstation 4 ondersteunt nieuwe Unreal Engine 4 en nieuwe Havok physics-engine

![1370918689.jpeg]()
Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
Na 3 cod potjes heb ik geen nek meer over, met al dat heen en weer draaien.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Voor diegenen die alvast het begin van Killzone: Shadow Fall willen zien
HOLY CRAP wat een graphics. Echt niet normaal hoe goed dit eruitziet.
En dit is nog maar het begin van de PS4. Waaaauuww.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Dutchguy het volgende:[..]
Gelukkig is er nog geen nieuw deel van The Last of Us, anders had ik mijn voornemen om nog niet een PS4 te halen meteen moeten laten vallen.
Wat bedoel je nou?
Je vind de graphics kut? Ofzo?

Edit
Hmm je vind het best vet eruitzien, maar je wilt wat meer titels ter beschikking hebben?
Ziet er wel mooi uit ja Killzone, gameplay van de mp zal wel weer matig zijn tho. En gameplay>graphics

quote:
Op maandag 18 november 2013 17:50 schreef wolfrolf het volgende:[..]
Wat bedoel je nou?
Je vind de graphics kut? Ofzo?

Edit
Hmm je vind het best vet eruitzien, maar je wilt wat meer titels ter beschikking hebben?
4/10 begrijpend lezen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
LDS
El-Dee-Es
quote:
Op maandag 18 november 2013 07:50 schreef RRuben het volgende:[..]
3de lading is tussen kerst en oud en nieuw, 2 lading is al begin-midden december, zei medewerker van de mediamarkt tegen mij
Aaah okee, laten we het hopen. Heb nu in ieder geval bij een flink aantal winkels een vrijblijvende pre-order staan, dus ben benieuwd
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
quote:
Multiplayer is overrated
Singleplayer games
quote:
Je snapt het echt niet hè?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
quote:
Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Dutchguy het volgende:[..]
Gelukkig is er nog geen nieuw deel van The Last of Us, anders had ik mijn voornemen om nog niet een PS4 te halen meteen moeten laten vallen.
Ik vind het eerlijk gezegd wel prettig dat er geen must have launchtitels zijn. Dan jeukt het tenminste niet zo en kan ik de tijd nemen om te kijken welke van de 2 consoles nu het beste bij me past.
PS4 controller werkt ook gewoon op een PC.
Roces18
Chef de party
quote:
volgens mij moet je ook een anderekabel gebruiken voor usa -> europa, en voorgarantie moet jedan ook in usa zijn, dus heeft weinig zin. srry mijn gvd toetsenbord werkt voor geen kut.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Nu ik Ratchet & Clank Nexus speel en de visuals van killzone shadow fall heb gezien hoop ik echt dat Insomniac nog een next gen R&C wil maken

Op de PS3 is het al bloedmooi, laat staan op de PS4
Rossdale
#MaximumAttack
quote:
Dat is incl games. Je betaald dus 100 euro meer ofzo. Nog steeds idioot, daar niet van
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:
ik heb mn creditcard getrokken en besteld
als een baas
Bij Wehkamp staat nu de levertijd op 5-10 werkdagen.
dat zou wehkamp direct bij 90% van hun producten moeten neerzetten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
HondaVtec
keep walking
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 10:15 schreef byah het volgende:[..]
haha die advertentie staat er al bijna een week op

eerst nog voor ¤925,- zelfs, hoop dat hij em niet kwijtraakt
ik heb zkr geboden op die ps4
alleen dan voor 250
nu maar rusig afwachten wat die persoon zegt met zijn ¤875,-
Nissan GT-R AMS Alpha Omega !
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Bestellen ? Ja hoor, overal!
Maar dan kan je wel nog even wachten waarschijnlijk tot ie daadwerkelijk geleverd wordt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:Voor diegenen die alvast het begin van Killzone: Shadow Fall willen zien
HOLY CRAP wat een graphics. Echt niet normaal hoe goed dit eruitziet.
En dit is nog maar het begin van de PS4. Waaaauuww.
Sweet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik vond deze tijdens E3 wel indrukwekkend.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 19-11-2013 19:22:15 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Misschien eens bij bol.com kijken als de bundels daar staan. Kan ik mijn 20.000 airmiles eens nuttig gebruiken
Built for Speed
quote:
Daarom ook altijd op budgaming kijken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Nice, ik had nog dik 21.000 Airmiles.
Effe een extra controllertje voor nop erbij #yolo #swag (Via BOL.com)
200 airmiles = ¤1
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef chibibo het volgende:[..]
Om eerlijk te zijn ben ik niet erg onder de indruk. De omgevingen zien er goed uit, maar zodra de karakters beginnen te bewegen of te praten, ziet het er zo onnatuurlijk uit dat ik het idee heb dat ik naar de Muppetshow aan het kijken ben.
Nou, ik heb dat op een Playstation console juist nog nooit zo gedetailleerd eruit vinden zien die gezicht animaties. (Nee, ook niet in TLOU imho)
Ik zit nu al te soppen bij de gedachte hoe belachelijk bruut Uncharted 4 in elk geval grafisch gaat worden
quote:
Ik vind het inderdaad wel relaxed
quote:
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AH
1 airmile per 2 euro bij AH
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:[..]
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AH
1 airmile per 2 euro bij AH

Tankpas + 4000KM in de maand rijden en bij de Shell tanken doet ook wonderen voor je Airmiles saldo.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:

! Dat meen je?
quote:
Ik vind het aanbod erg tof van je! Maar ik ga me maar niet in dat soort mogelijk als fraude beschouwde dingen begeven. Ben ik dalijk ineens al mijn miles kwijt ofzo
Ik zag me al zwemmen in een pakhuis vol airmiles verdomme
quote:
Met de PS4
Is een nieuwe game.
Had een paar maanden terug Battlefield 4 gereserveerd voor 65, maar het gaat dus 70 euro kosten bij GM. Nu net bij yourgamezone voor 57,50 besteld zonder verzendkosten. Morgen ff langs gamemania om m'n geld terug te vragen. Scheelt toch weer 12,50.
quote:

Denk alleen niet dat die kan spelen. ziet er niet naar uit dat die stroom heeft.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
We reached out to Sony today to find out more about the reports of defective PlayStation 4 units. As we mentioned last week, Sony estimates hardware failures at 0.4 percent.
“There have been several issues reported, which leads us to believe there isn’t a singular problem that could impact a broader percentage of PS4 units,” a Sony representative tells Game Informer. “We also understand that some units were reportedly damaged during shipping. The number of affected PS4 systems is less than 1%, which represents a very small percentage of total units shipped to date and is within the expected range for a new product introduction. We understand the frustration of consumers that have had a problem and are working with them and our retail partners to help troubleshoot issues and ensure affected units are exchanged”
We inquired about repair and replacement times for those consumers that choose to approach Sony directly rather than attempt a fix through a retailer. The representative gave us some good news. “SCEA is exchanging units with new replacements for those who call our support line,” he says. “The exchanges are immediate with expedited shipping.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
Heb net een unboxing video gekeken. De PS4 lijkt te zweven in de doos. En daarbij waar is het stootvaste bubbeltjes plastic? Geen wonder dat er DOA's zijn.