SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Het lijkt mij wel een erg coole techniek waar zeker wat inzit. Vooral met shooters lijkt dit me erg vet. Jou niet dan?quote:Op maandag 18 november 2013 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony had interesse in de techniek, maar vergeet niet dat ze zelf ook een headset hebbenIk zie het gebeuren dat ze een licentie vragen en hun eigen draai er aan geven. ZIt je daar met je oculus. Die overigens nog niet te koop is, alleen een devkit.
Na 3 cod potjes heb ik geen nek meer over, met al dat heen en weer draaien.quote:Op maandag 18 november 2013 16:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een erg coole techniek waar zeker wat inzit. Vooral met shooters lijkt dit me erg vet. Jou niet dan?
Ik heb het ding al enkele malen op kop gehad. Ik werd misselijk van een oculusport van quake. Maar de Eve Online demo was erg vet. Maar ik koop het nog niet, ik heb geen pc en ik ga geen apparaat aanschaffen waarvan ik niet weet of die in die hoedanigheid op een ps4 ondersteund gaat wordenquote:Op maandag 18 november 2013 16:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een erg coole techniek waar zeker wat inzit. Vooral met shooters lijkt dit me erg vet. Jou niet dan?
Ja en het lijkt mij dat je er hoofdpijn van krijgt.quote:Op maandag 18 november 2013 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Na 3 cod potjes heb ik geen nek meer over, met al dat heen en weer draaien.
Ja het is natuurlijk wel zo fijn dat je het niet hoeft te gebruiken, maar het mag. Nee dat snap ik!quote:Op maandag 18 november 2013 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het ding al enkele malen op kop gehad. Ik werd misselijk van een oculusport van quake. Maar de Eve Online demo was erg vet. Maar ik koop het nog niet, ik heb geen pc en ik ga geen apparaat aanschaffen waarvan ik niet weet of die in die hoedanigheid op een ps4 ondersteund gaat worden
Bronquote:Op maandag 18 november 2013 16:55 schreef Bolters het volgende:
Ik hoor jullie allemaal over prijzen van 60+ euro voor de PS4-games. Maar ik weet vrij zeker dat je in winkels als de MM je games gewoon voor een eurootje of 50 kunt gaan scoren
Maar het 3 halen 2 betalen principe met de ps3 upgradeable games ben je natuurlijk goedkoper uit. Ik haal ze liever ook bij de MM. De MM heeft met de launch vast wel een leuke aanbieding. Anders met kerst.quote:Op maandag 18 november 2013 16:55 schreef Bolters het volgende:
Ik hoor jullie allemaal over prijzen van 60+ euro voor de PS4-games. Maar ik weet vrij zeker dat je in winkels als de MM je games gewoon voor een eurootje of 50 kunt gaan scoren
Exact!quote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar het 3 halen 2 betalen principe met de ps3 upgradeable games ben je natuurlijk goedkoper uit. Ik haal ze liever ook bij de MM. De MM heeft met de launch vast wel een leuke aanbieding. Anders met kerst.
quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef eight het volgende:
Het FP team heeft het niet zo op de PS 4 zo te zien.
Bij elk zuchtje kritiek zijn ze er als de kippen bij![]()
'Sony laat gebruikers zelf problemen oplossen'
'PlayStation 4 gesaboteerd'
Vroege vogels melden problemen PlayStation 4
'Problemen voor PlayStation 4-controller'
Wauwquote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Voor diegenen die alvast het begin van Killzone: Shadow Fall willen zien
HOLY CRAP wat een graphics. Echt niet normaal hoe goed dit eruitziet.
En dit is nog maar het begin van de PS4. Waaaauuww.
quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef eight het volgende:
Het FP team heeft het niet zo op de PS 4 zo te zien.
Bij elk zuchtje kritiek zijn ze er als de kippen bij![]()
'Sony laat gebruikers zelf problemen oplossen'
'PlayStation 4 gesaboteerd'
Vroege vogels melden problemen PlayStation 4
'Problemen voor PlayStation 4-controller'
Gelukkig is er nog geen nieuw deel van The Last of Us, anders had ik mijn voornemen om nog niet een PS4 te halen meteen moeten laten vallen.quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Wat bedoel je nou?quote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog geen nieuw deel van The Last of Us, anders had ik mijn voornemen om nog niet een PS4 te halen meteen moeten laten vallen.
4/10 begrijpend lezenquote:Op maandag 18 november 2013 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou?
Je vind de graphics kut? Ofzo?
Edit
Hmm je vind het best vet eruitzien, maar je wilt wat meer titels ter beschikking hebben?
Precies dat is voor mij ook de reden om die games nooit aan te schaffen. Klote multiplayerquote:Op maandag 18 november 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
Ziet er wel mooi uit ja Killzone, gameplay van de mp zal wel weer matig zijn tho. En gameplay>graphics
[..]
4/10 begrijpend lezen
Aaah okee, laten we het hopen. Heb nu in ieder geval bij een flink aantal winkels een vrijblijvende pre-order staan, dus ben benieuwdquote:Op maandag 18 november 2013 07:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
3de lading is tussen kerst en oud en nieuw, 2 lading is al begin-midden december, zei medewerker van de mediamarkt tegen mij
Multiplayer is overratedquote:Op maandag 18 november 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
Ziet er wel mooi uit ja Killzone, gameplay van de mp zal wel weer matig zijn tho. En gameplay>graphics
[..]
4/10 begrijpend lezen
Je snapt het echt niet hè?quote:
Ik vind het eerlijk gezegd wel prettig dat er geen must have launchtitels zijn. Dan jeukt het tenminste niet zo en kan ik de tijd nemen om te kijken welke van de 2 consoles nu het beste bij me past.quote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog geen nieuw deel van The Last of Us, anders had ik mijn voornemen om nog niet een PS4 te halen meteen moeten laten vallen.
De PS4-controller kan dus op de PS3?quote:Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag in Tsuen Wan de PS4 controller opgepikt voor ongeveer 32 euro![]()
Kan hem alleen nog niet uittesten, want je moet hem aansluiten met een micro-USB kabeltje (naar de PS3), en die hebben we niet.
Ja deze kan op de ps3 aangesloten worden, alleen kun je niet alle functies gebruiken waaronder het touchpad.quote:Op maandag 18 november 2013 19:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
De PS4-controller kan dus op de PS3?
Oké, wel handig wat mij betreft!quote:Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja deze kan op de ps3 aangesloten worden, alleen kun je niet alle functies gebruiken waaronder het touchpad.
'PS4-controller werkt ook met PlayStation 3' | games - http://www.gamer.nl/nieuw(...)ok-met-playstation-3quote:
jawel, omdat het kan, early adoptor <3quote:Op maandag 18 november 2013 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Sowieso geen reden om een console dag 1 te halen.
Er zijn er altijd bijquote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Welke gek zal hem kopen
Als je geld genoeg hebt, oke. Maar die 1,5 week eerder de ps4 hebben is nooit 300 euro waardquote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Welke gek zal hem kopen
volgens mij moet je ook een anderekabel gebruiken voor usa -> europa, en voorgarantie moet jedan ook in usa zijn, dus heeft weinig zin. srry mijn gvd toetsenbord werkt voor geen kut.quote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Welke gek zal hem kopen
Rustig aan meidquote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
volgens mij moet je ook een anderekabel gebruiken voor usa -> europa, en voorgarantie moet jedan ook in usa zijn, dus heeft weinig zin. srry mijn gvd toetsenbord werkt voor geen kut.
Ratchet en Clank is echt <3quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Nu ik Ratchet & Clank Nexus speel en de visuals van killzone shadow fall heb gezien hoop ik echt dat Insomniac nog een next gen R&C wil maken
Op de PS3 is het al bloedmooi, laat staan op de PS4
Dat is incl games. Je betaald dus 100 euro meer ofzo. Nog steeds idioot, daar niet vanquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef RRuben het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt, oke. Maar die 1,5 week eerder de ps4 hebben is nooit 300 euro waard
Voor zover ik weet zijn die adapters tegenwoordig universeel. Garantie kan inderdaad wel een probleem gaan vormen ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
volgens mij moet je ook een anderekabel gebruiken voor usa -> europa, en voorgarantie moet jedan ook in usa zijn, dus heeft weinig zin. srry mijn gvd toetsenbord werkt voor geen kut.
Heb toch echt het idee dat het exclusief games/controller is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is incl games. Je betaald dus 100 euro meer ofzo. Nog steeds idioot, daar niet van
Dan ben je echt debiel.quote:Prijs voor de PS4 staat vast op ¤875-, lager bieden heeft geen zin. Spel of controller kost ¤50,-.
ik heb mn creditcard getrokken en besteldquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Je krijgt er wel een gratis t-shirt bij, dat dan weer wel.
haha die advertentie staat er al bijna een week opquote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Welke gek zal hem kopen
ik heb zkr geboden op die ps4quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:15 schreef byah het volgende:
[..]
haha die advertentie staat er al bijna een week opeerst nog voor ¤925,- zelfs, hoop dat hij em niet kwijtraakt
Ik heb net 700 euro geboden inclusief de games.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:26 schreef HondaVtec het volgende:
[..]
ik heb zkr geboden op die ps4![]()
alleen dan voor 250
nu maar rusig afwachten wat die persoon zegt met zijn ¤875,-
Bestellen ? Ja hoor, overal!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef Lemsterr het volgende:
Is deze machine nergens meer te bestellen?
Sweetquote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Is dat je huiswerk ja?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
/r/PS4 November 2013: Demographics & Gaming Survey
Om eerlijk te zijn ben ik niet erg onder de indruk. De omgevingen zien er goed uit, maar zodra de karakters beginnen te bewegen of te praten, ziet het er zo onnatuurlijk uit dat ik het idee heb dat ik naar de Muppetshow aan het kijken ben.quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Van 20.000 airmiles kun je in ieder geval iets leuks kopen ;-)quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Misschien eens bij bol.com kijken als de bundels daar staan. Kan ik mijn 20.000 airmiles eens nuttig gebruiken
Daarom ook altijd op budgaming kijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
Toch maar even mijn games gecancelt bij bol.com en besteld bij amazon.co.uk. Betaal nu 56 euro voor FIFA 14 ipv. de 65 euro bij bol.com
Leuk jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Nice, ik had nog dik 21.000 Airmiles.
Effe een extra controllertje voor nop erbij #yolo #swag (Via BOL.com)
200 airmiles = ¤1
Nou, ik heb dat op een Playstation console juist nog nooit zo gedetailleerd eruit vinden zien die gezicht animaties. (Nee, ook niet in TLOU imho)quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik niet erg onder de indruk. De omgevingen zien er goed uit, maar zodra de karakters beginnen te bewegen of te praten, ziet het er zo onnatuurlijk uit dat ik het idee heb dat ik naar de Muppetshow aan het kijken ben.
Het is inderdaad mooi voor jou. Ik ben heus niet jaloers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel relaxed
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AHquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is inderdaad mooi voor jou. Ik ben heus niet jaloers.
Ik doe nooit de boodschappen. Sorry bovenstaande reactie was grappig bedoeldquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AH
1 airmile per 2 euro bij AH
Heuj AH daar werk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AH
Tankpas + 4000KM in de maand rijden en bij de Shell tanken doet ook wonderen voor je Airmiles saldo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
Heuj AH daar werk ikkan wel even wat extra airmiles op je kaart zetten als ik sneaky ben :p
Ik vind het aanbod erg tof van je! Maar ik ga me maar niet in dat soort mogelijk als fraude beschouwde dingen begeven. Ben ik dalijk ineens al mijn miles kwijt ofzoquote:
Haha geloofde je me nou echt??!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het aanbod erg tof van je! Maar ik ga me maar niet in dat soort mogelijk als fraude beschouwde dingen begeven. Ben ik dalijk ineens al mijn miles kwijt ofzo
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag me al zwemmen in een pakhuis vol airmiles verdomme
Ik liet mijn fantasie eens gaan dacht dat je met de oculus rift het pakhuis in liep om dan een enorme val te maken tussen de nulletjes en eentjes.quote:
Is inderdaad toch weer mooi meegenomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef Dagger87 het volgende:
Had een paar maanden terug Battlefield 4 gereserveerd voor 65, maar het gaat dus 70 euro kosten bij GM. Nu net bij yourgamezone voor 57,50 besteld zonder verzendkosten. Morgen ff langs gamemania om m'n geld terug te vragen. Scheelt toch weer 12,50.
quote:
quote:
quote:We reached out to Sony today to find out more about the reports of defective PlayStation 4 units. As we mentioned last week, Sony estimates hardware failures at 0.4 percent.
“There have been several issues reported, which leads us to believe there isn’t a singular problem that could impact a broader percentage of PS4 units,” a Sony representative tells Game Informer. “We also understand that some units were reportedly damaged during shipping. The number of affected PS4 systems is less than 1%, which represents a very small percentage of total units shipped to date and is within the expected range for a new product introduction. We understand the frustration of consumers that have had a problem and are working with them and our retail partners to help troubleshoot issues and ensure affected units are exchanged”
We inquired about repair and replacement times for those consumers that choose to approach Sony directly rather than attempt a fix through a retailer. The representative gave us some good news. “SCEA is exchanging units with new replacements for those who call our support line,” he says. “The exchanges are immediate with expedited shipping.”
Daar stonden de PS3 games ook op in het begin. Zal nog wel iets goedkoper worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:05 schreef RRuben het volgende:
Worden alle nieuwe PS4 games 60-70 euro? Is best veel namelijk
Dat zit er nooit in, de console wordt meestal vastgezet met piepschuim o.i.d.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:07 schreef ManianMan het volgende:
Heb net een unboxing video gekeken. De PS4 lijkt te zweven in de doos. En daarbij waar is het stootvaste bubbeltjes plastic? Geen wonder dat er DOA's zijn.
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmilesquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Nice, ik had nog dik 21.000 Airmiles.
Effe een extra controllertje voor nop erbij #yolo #swag (Via BOL.com)
200 airmiles = ¤1
Piepschuim was er zo niet te zien alleen een karig kartonnen ontwerp en plastic zak waar de PS4 vast en ingestoken is.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:39 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat zit er nooit in, de console wordt meestal vastgezet met piepschuim o.i.d.
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Piepschuim was er zo niet te zien alleen een karig kartonnen ontwerp en plastic zak waar de PS4 vast en ingestoken is.
Klopt, dat herinner ik me ook nog!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.
http://www.bol.com/nl/m/s(...)ie-pagina/index.htmlquote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmiles
Als je moet kiezen welke betaalmethode je wilt gebruiken, kan je klikken op een linkje dat zegt "Airmiles inwisselen"quote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmiles
Ik vind het dan wel een karig bots ontwerp maar goed zal wel aan mij liggen dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.
Thnx, Wolfrolf ook!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/m/s(...)ie-pagina/index.html
En een sms-je gehad van MyCom trouwens, verwachting is dat het pakket dat voor de week van 12 december stond naar voren gehaald kan worden omdat ze meer geleverd krijgen.
Daarom heb ik hem geannuleerd om toch maar bij Mycom eentje te bemachtigen. 21-12-2013 is de verwachte leveringsdatum en misschien komt ie ook nog eerder.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:30 schreef RedemptioN het volgende:
Mediamarkt online weet nog steeds niet wat ze nu willen doen...zucht
mja ik wil hem dan met extra controller en camera, die staat er helaas niet bijquote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem geannuleerd om toch maar bij Mycom eentje te bemachtigen. 21-12-2013 is de verwachte leveringsdatum en misschien komt ie ook nog eerder.
Hoi Teun,quote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem geannuleerd om toch maar bij Mycom eentje te bemachtigen. 21-12-2013 is de verwachte leveringsdatum en misschien komt ie ook nog eerder.
Voor mijn part moet ik tot 2014 wachten. Carnaval is er ook nogquote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Hoi Teun,
Het is een fictieve datum. Het is dus nog niet zeker of MyCom in december kan leveren.
Vriendelijke groet,
Joop
MyCom
Carnaval vieren of op een ps4 spelen. Makkelijke keus. Want Carnavalquote:Op woensdag 20 november 2013 12:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Voor mijn part moet ik tot 2014 wachten. Carnaval is er ook nog
Goh achja ieder zijn dingquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Carnaval vieren of op een ps4 spelen. Makkelijke keus. Want Carnaval![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Carnaval vieren of op een ps4 spelen. Makkelijke keus. Want Carnaval![]()
Nou dan liever die 3 dagen playstationen dan carnaval.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
365 dagen van het jaar om te playstationen. 3 dagen in het jaar om te Carnavallen... hmmmm, waar zou de logica zitten?
Idd, ieder z'n meugquote:Op woensdag 20 november 2013 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan liever die 3 dagen playstationen dan carnaval.Alles liever dan carnaval. Maarja iedereen zijn ding.
Best klant,quote:Op woensdag 20 november 2013 13:48 schreef ManianMan het volgende:
Degene die bij Bart Smit besteld hebben krijgen nu mail
quote:Beste klant,
Binnenkort komt de PlayStation 4 uit en jij kunt deze als één van de eersten bestellen! Omdat je vóór 23 augustus bij Bart Smit een PS4 hebt gereserveerd zit je bij de eerste levering van deze nieuwe spelcomputer. Je ontvangt binnenkort een e-mail met daarin een speciale link waarmee je jouw PS4 kunt bestellen op onze site. Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan! De spelcomputer ontvang je op de dag van release: 29 november.
Met vriendelijke groet,
Team bartsmit.com
Geen ideequote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
wtf moet je hem weer bestellen ofzo?
Ja, je reserveert bij BS een bestelling ipv het product.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
wtf moet je hem weer bestellen ofzo?
Las op NeoGAF dat de game prima loopt met de patchquote:Op woensdag 20 november 2013 14:33 schreef MorganGrimes het volgende:
Ik kon gister al Assassin's Creed 4 ophalen bij de Game Mania. Nog niet gedaan, want heeft weinig nut zonder PS4.
Assassin's Creed IV-patch PlayStation 4 nu uit
Iemand enig idee of AC4 nog steeds met 30 fps loopt nu die een 1080p patch heeft gehad?
Oké Nice! Had op meerdere websites het bericht gelezen, maar het werd me niet helemaal duidelijk of door de resolutie upgrade de framerate gelijk zou blijven.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef VulpX het volgende:
[..]
Las op NeoGAF dat de game prima loopt met de patch
Ben benieuwd of Bol ook nog de optie geeft om de order om te zetten naar een Killzone bundel, zou ik eventueel wel willen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef ManianMan het volgende:
www.techmania.nl/3272/bar(...)ampaign=Headliner.nl
ik heb MAAAAAIIIILLLquote:Op woensdag 20 november 2013 13:48 schreef ManianMan het volgende:
Degene die bij Bart Smit besteld hebben krijgen nu mail
5 dagen sowieso nietquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Rijssi het volgende:
Zojuist bij Wehkamp besteld. Ik hoeverre is de verwachtte levertijd van 5-10 werkdagen betrouwbaar
Niet, is een fictieve datumquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Rijssi het volgende:
Zojuist bij Wehkamp besteld. Ik hoeverre is de verwachtte levertijd van 5-10 werkdagen betrouwbaar
Ik ben naar de plaatselijke Intertoys geweest. Zij hadden nog één Playstation 4 Killzone bundel die nog niet gereserveerd was.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef RRuben het volgende:
Waar verkopen ze de Killzone bundle nog dan op de dag van release? Of is dat er niet meer?ben dom weet ik haha
Oh ja, die moet ik eigenlijk ook wel halen...quote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef over_hedge het volgende:
bf4 kost 34 euro bij de saturn. Dan nog 10 euro upgraden en je hebt voor 44 bf4 op de ps4
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef ManianMan het volgende:
Prins William krijgt PS4 van Sony. Iets met mensen boven de wet, bah bah.
jelly?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef ManianMan het volgende:
Prins William krijgt PS4 van Sony. Iets met mensen boven de wet, bah bah.
en kate weet het al: dat wordt een tijd niet meer neuken.quote:
Misschien heeft ze hem van Amazon. Dan is er nog hoop.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
en kate weet het al: dat wordt een tijd niet meer neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |