Las op NeoGAF dat de game prima loopt met de patchquote:Op woensdag 20 november 2013 14:33 schreef MorganGrimes het volgende:
Ik kon gister al Assassin's Creed 4 ophalen bij de Game Mania. Nog niet gedaan, want heeft weinig nut zonder PS4.
Assassin's Creed IV-patch PlayStation 4 nu uit
Iemand enig idee of AC4 nog steeds met 30 fps loopt nu die een 1080p patch heeft gehad?
Oké Nice! Had op meerdere websites het bericht gelezen, maar het werd me niet helemaal duidelijk of door de resolutie upgrade de framerate gelijk zou blijven.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef VulpX het volgende:
[..]
Las op NeoGAF dat de game prima loopt met de patch
Ben benieuwd of Bol ook nog de optie geeft om de order om te zetten naar een Killzone bundel, zou ik eventueel wel willen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef ManianMan het volgende:
www.techmania.nl/3272/bar(...)ampaign=Headliner.nl
ik heb MAAAAAIIIILLLquote:Op woensdag 20 november 2013 13:48 schreef ManianMan het volgende:
Degene die bij Bart Smit besteld hebben krijgen nu mail
5 dagen sowieso nietquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Rijssi het volgende:
Zojuist bij Wehkamp besteld. Ik hoeverre is de verwachtte levertijd van 5-10 werkdagen betrouwbaar
Niet, is een fictieve datumquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Rijssi het volgende:
Zojuist bij Wehkamp besteld. Ik hoeverre is de verwachtte levertijd van 5-10 werkdagen betrouwbaar
Ik ben naar de plaatselijke Intertoys geweest. Zij hadden nog één Playstation 4 Killzone bundel die nog niet gereserveerd was.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef RRuben het volgende:
Waar verkopen ze de Killzone bundle nog dan op de dag van release? Of is dat er niet meer?ben dom weet ik haha
Oh ja, die moet ik eigenlijk ook wel halen...quote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef over_hedge het volgende:
bf4 kost 34 euro bij de saturn. Dan nog 10 euro upgraden en je hebt voor 44 bf4 op de ps4
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef ManianMan het volgende:
Prins William krijgt PS4 van Sony. Iets met mensen boven de wet, bah bah.
jelly?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef ManianMan het volgende:
Prins William krijgt PS4 van Sony. Iets met mensen boven de wet, bah bah.
en kate weet het al: dat wordt een tijd niet meer neuken.quote:
Misschien heeft ze hem van Amazon. Dan is er nog hoop.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
en kate weet het al: dat wordt een tijd niet meer neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |