Piepschuim was er zo niet te zien alleen een karig kartonnen ontwerp en plastic zak waar de PS4 vast en ingestoken is.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:39 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat zit er nooit in, de console wordt meestal vastgezet met piepschuim o.i.d.
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Piepschuim was er zo niet te zien alleen een karig kartonnen ontwerp en plastic zak waar de PS4 vast en ingestoken is.
Klopt, dat herinner ik me ook nog!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.
http://www.bol.com/nl/m/s(...)ie-pagina/index.htmlquote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmiles
Als je moet kiezen welke betaalmethode je wilt gebruiken, kan je klikken op een linkje dat zegt "Airmiles inwisselen"quote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmiles
Ik vind het dan wel een karig bots ontwerp maar goed zal wel aan mij liggen dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.
Thnx, Wolfrolf ook!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/m/s(...)ie-pagina/index.html
En een sms-je gehad van MyCom trouwens, verwachting is dat het pakket dat voor de week van 12 december stond naar voren gehaald kan worden omdat ze meer geleverd krijgen.
Daarom heb ik hem geannuleerd om toch maar bij Mycom eentje te bemachtigen. 21-12-2013 is de verwachte leveringsdatum en misschien komt ie ook nog eerder.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:30 schreef RedemptioN het volgende:
Mediamarkt online weet nog steeds niet wat ze nu willen doen...zucht
mja ik wil hem dan met extra controller en camera, die staat er helaas niet bijquote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem geannuleerd om toch maar bij Mycom eentje te bemachtigen. 21-12-2013 is de verwachte leveringsdatum en misschien komt ie ook nog eerder.
Hoi Teun,quote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem geannuleerd om toch maar bij Mycom eentje te bemachtigen. 21-12-2013 is de verwachte leveringsdatum en misschien komt ie ook nog eerder.
Voor mijn part moet ik tot 2014 wachten. Carnaval is er ook nogquote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Hoi Teun,
Het is een fictieve datum. Het is dus nog niet zeker of MyCom in december kan leveren.
Vriendelijke groet,
Joop
MyCom
Carnaval vieren of op een ps4 spelen. Makkelijke keus. Want Carnavalquote:Op woensdag 20 november 2013 12:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Voor mijn part moet ik tot 2014 wachten. Carnaval is er ook nog
Goh achja ieder zijn dingquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Carnaval vieren of op een ps4 spelen. Makkelijke keus. Want Carnaval![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Carnaval vieren of op een ps4 spelen. Makkelijke keus. Want Carnaval![]()
Nou dan liever die 3 dagen playstationen dan carnaval.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
365 dagen van het jaar om te playstationen. 3 dagen in het jaar om te Carnavallen... hmmmm, waar zou de logica zitten?
Idd, ieder z'n meugquote:Op woensdag 20 november 2013 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan liever die 3 dagen playstationen dan carnaval.Alles liever dan carnaval. Maarja iedereen zijn ding.
Best klant,quote:Op woensdag 20 november 2013 13:48 schreef ManianMan het volgende:
Degene die bij Bart Smit besteld hebben krijgen nu mail
quote:Beste klant,
Binnenkort komt de PlayStation 4 uit en jij kunt deze als één van de eersten bestellen! Omdat je vóór 23 augustus bij Bart Smit een PS4 hebt gereserveerd zit je bij de eerste levering van deze nieuwe spelcomputer. Je ontvangt binnenkort een e-mail met daarin een speciale link waarmee je jouw PS4 kunt bestellen op onze site. Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan! De spelcomputer ontvang je op de dag van release: 29 november.
Met vriendelijke groet,
Team bartsmit.com
Geen ideequote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
wtf moet je hem weer bestellen ofzo?
Ja, je reserveert bij BS een bestelling ipv het product.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
wtf moet je hem weer bestellen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |