Ik heb net 700 euro geboden inclusief de games.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:26 schreef HondaVtec het volgende:
[..]
ik heb zkr geboden op die ps4![]()
alleen dan voor 250
nu maar rusig afwachten wat die persoon zegt met zijn ¤875,-
Bestellen ? Ja hoor, overal!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef Lemsterr het volgende:
Is deze machine nergens meer te bestellen?
Sweetquote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Voor diegenen die alvast het begin van Killzone: Shadow Fall willen zien
HOLY CRAP wat een graphics. Echt niet normaal hoe goed dit eruitziet.
En dit is nog maar het begin van de PS4. Waaaauuww.
Is dat je huiswerk ja?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
/r/PS4 November 2013: Demographics & Gaming Survey
Om eerlijk te zijn ben ik niet erg onder de indruk. De omgevingen zien er goed uit, maar zodra de karakters beginnen te bewegen of te praten, ziet het er zo onnatuurlijk uit dat ik het idee heb dat ik naar de Muppetshow aan het kijken ben.quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Voor diegenen die alvast het begin van Killzone: Shadow Fall willen zien
HOLY CRAP wat een graphics. Echt niet normaal hoe goed dit eruitziet.
En dit is nog maar het begin van de PS4. Waaaauuww.
Van 20.000 airmiles kun je in ieder geval iets leuks kopen ;-)quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Misschien eens bij bol.com kijken als de bundels daar staan. Kan ik mijn 20.000 airmiles eens nuttig gebruiken
Daarom ook altijd op budgaming kijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
Toch maar even mijn games gecancelt bij bol.com en besteld bij amazon.co.uk. Betaal nu 56 euro voor FIFA 14 ipv. de 65 euro bij bol.com
Leuk jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Nice, ik had nog dik 21.000 Airmiles.
Effe een extra controllertje voor nop erbij #yolo #swag (Via BOL.com)
200 airmiles = ¤1
Nou, ik heb dat op een Playstation console juist nog nooit zo gedetailleerd eruit vinden zien die gezicht animaties. (Nee, ook niet in TLOU imho)quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik niet erg onder de indruk. De omgevingen zien er goed uit, maar zodra de karakters beginnen te bewegen of te praten, ziet het er zo onnatuurlijk uit dat ik het idee heb dat ik naar de Muppetshow aan het kijken ben.
Het is inderdaad mooi voor jou. Ik ben heus niet jaloers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel relaxed
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AHquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is inderdaad mooi voor jou. Ik ben heus niet jaloers.
Ik doe nooit de boodschappen. Sorry bovenstaande reactie was grappig bedoeldquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AH
1 airmile per 2 euro bij AH
Heuj AH daar werk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga airmiles sparen dan en koppel je kaart aan 3428734 AH bonuskaarten en wissel die om met de bonuskaarten van nietsvermoedende familieleden die boodschappen doen bij de AH
Tankpas + 4000KM in de maand rijden en bij de Shell tanken doet ook wonderen voor je Airmiles saldo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
Heuj AH daar werk ikkan wel even wat extra airmiles op je kaart zetten als ik sneaky ben :p
Ik vind het aanbod erg tof van je! Maar ik ga me maar niet in dat soort mogelijk als fraude beschouwde dingen begeven. Ben ik dalijk ineens al mijn miles kwijt ofzoquote:
Haha geloofde je me nou echt??!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het aanbod erg tof van je! Maar ik ga me maar niet in dat soort mogelijk als fraude beschouwde dingen begeven. Ben ik dalijk ineens al mijn miles kwijt ofzo
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag me al zwemmen in een pakhuis vol airmiles verdomme
Ik liet mijn fantasie eens gaan dacht dat je met de oculus rift het pakhuis in liep om dan een enorme val te maken tussen de nulletjes en eentjes.quote:
Is inderdaad toch weer mooi meegenomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef Dagger87 het volgende:
Had een paar maanden terug Battlefield 4 gereserveerd voor 65, maar het gaat dus 70 euro kosten bij GM. Nu net bij yourgamezone voor 57,50 besteld zonder verzendkosten. Morgen ff langs gamemania om m'n geld terug te vragen. Scheelt toch weer 12,50.
quote:
quote:
quote:We reached out to Sony today to find out more about the reports of defective PlayStation 4 units. As we mentioned last week, Sony estimates hardware failures at 0.4 percent.
“There have been several issues reported, which leads us to believe there isn’t a singular problem that could impact a broader percentage of PS4 units,” a Sony representative tells Game Informer. “We also understand that some units were reportedly damaged during shipping. The number of affected PS4 systems is less than 1%, which represents a very small percentage of total units shipped to date and is within the expected range for a new product introduction. We understand the frustration of consumers that have had a problem and are working with them and our retail partners to help troubleshoot issues and ensure affected units are exchanged”
We inquired about repair and replacement times for those consumers that choose to approach Sony directly rather than attempt a fix through a retailer. The representative gave us some good news. “SCEA is exchanging units with new replacements for those who call our support line,” he says. “The exchanges are immediate with expedited shipping.”
Daar stonden de PS3 games ook op in het begin. Zal nog wel iets goedkoper worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:05 schreef RRuben het volgende:
Worden alle nieuwe PS4 games 60-70 euro? Is best veel namelijk
Dat zit er nooit in, de console wordt meestal vastgezet met piepschuim o.i.d.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:07 schreef ManianMan het volgende:
Heb net een unboxing video gekeken. De PS4 lijkt te zweven in de doos. En daarbij waar is het stootvaste bubbeltjes plastic? Geen wonder dat er DOA's zijn.
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmilesquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Nice, ik had nog dik 21.000 Airmiles.
Effe een extra controllertje voor nop erbij #yolo #swag (Via BOL.com)
200 airmiles = ¤1
Piepschuim was er zo niet te zien alleen een karig kartonnen ontwerp en plastic zak waar de PS4 vast en ingestoken is.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:39 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat zit er nooit in, de console wordt meestal vastgezet met piepschuim o.i.d.
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Piepschuim was er zo niet te zien alleen een karig kartonnen ontwerp en plastic zak waar de PS4 vast en ingestoken is.
Klopt, dat herinner ik me ook nog!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
In de doos van de Vita zat volgens mij ook geen piepschuim meer maar lag het apparaat ook in een kartonnen vakje. Wel met zo'n dun schuimlaagzakje.
http://www.bol.com/nl/m/s(...)ie-pagina/index.htmlquote:Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe betaal je via bol.com met airmiles? Zie dat nergens staan namelijk, maar heb zelf ook meer dan 20.000 airmiles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |