Dat is niet best. Er staat nu ook op de site dat ie tijdelijk is uitverkocht.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee want heb hem nog niet binnen. Zelfs nog geen verzend bericht. Kut site
Bedoel de streams via twitch en ustreams.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er staat nog niks van te zien op gamekings.nl
Gaat iets niet helemaal goed. Zag vanochtend wel dat ze hem duurder gemaakt hadden. En nu is die opeens uitverkocht. En ik heb nog steeds geen bericht gehadquote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Dat is niet best. Er staat nu ook op de site dat ie tijdelijk is uitverkocht.
Dat zou kunnen betekenen dat niet alle onderdelen exact gelijk zijn aan de PS4 uit China en dus ook andere bugs/ kinderziektes dan de consoles voor de USA.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef VulpX het volgende:
Trouwens, voor ons Europeanen: niet alle PS4's komen uit China, wellicht krijgen wij hier Japanse units.
[ afbeelding ]
Geef mij de Japanse versie maar, kwalitatief meer vertrouwen inquote:Op donderdag 21 november 2013 22:21 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zou kunnen betekenen dat niet alle onderdelen exact gelijk zijn aan de PS4 uit China en dus ook andere bugs/ kinderziektes dan de consoles voor de USA.
Dit is nl. vrij gebruikelijk om te doen zodat onderdelen beter leverbaar zijn en ook vanwege risicospreiding.
Ik ook de oude Sony systemen waren ook uit Japan volgens mij.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geef mij de Japanse versie maar, kwalitatief meer vertrouwen in
Waar geven ze dat toe? Ze verspreiden alleen het risico.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind een beetje de volgende strohalm voor fanboys eerlijk gezegd. Want nu geeft men wel ineens toe dat er dus veel uitval is in Amerika?
Met kabel doorgespeeldquote:
Super om te horen, heb je nog last gehad van bugs? En welke spellen heb je gespeeld? Wat is het meest bevallen?quote:
maar hoe is de gameplay dan van killzone? beweegt het soepel, aimen enzo?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:29 schreef Pheno het volgende:
Killzone: grafisch suppa, maar ik mis soms het overzicht bij het scannen. In donkere omgevingen erg handig, in lichte omgevingen zie je alsnog geen klap. Knack: net mee begonnen, de tutorial doorlopen.
Ik heb daar nog geen next-gen gevoel bij.
Waar slaat dat nu weer op? Niemand ontkent toch dat die uitval er is?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind een beetje de volgende strohalm voor fanboys eerlijk gezegd. Want nu geeft men wel ineens toe dat er dus veel uitval is in Amerika?
Eerlijk gezegd, voel ik weinig verschil met ps3, maar goed, aimen doe je dan ook gewoon weer met het pookje. AL ben ik ontzettend lui en stuur vaker mijn drone erop af. Met een beetje tactisch plaatsen schiet ie al vrij veel af. Nu ben ik pas bij de derde missie bezig, dus wss gaat dat nog wel anders worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar hoe is de gameplay dan van killzone? beweegt het soepel, aimen enzo?
Je kunt anders ook een telefoon oplader gebruiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef Pheno het volgende:
Maar nu maar eerst even de gamepad echt opladen. Meteen kijken of ie dat doet als de ps4 uitstaat
ja bedoele cht het aimen in kz op vijanden enzo, hoe soepel dat gaat als je iemand ziet bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, voel ik weinig verschil met ps3, maar goed, aimen doe je dan ook gewoon weer met het pookje. AL ben ik ontzettend lui en stuur vaker mijn drone erop af. Met een beetje tactisch plaatsen schiet ie al vrij veel af. Nu ben ik pas bij de derde missie bezig, dus wss gaat dat nog wel anders worden.
Mijne komt pas 21 december althans dat hoop ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef Pheno het volgende:
Weekje, zo te overleven. Ik ga weer even iets anders doen en dan pitten. Een lang weekend voor de boeg en dan nog naar Sony op maandag, zodat er wat mensen ook even aan de gang kunnen met ps4. Daar gaat mijn vrije dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |