http://www.eurogamer.net/(...)cod-ghosts-ps4-patchquote:So just what is going on? Well, a close look at our captures reveals that Call of Duty: Ghosts actually runs at higher frame-rates than 60fps on a fairly frequent basis, despite the video output being limited to 60Hz. In scenes where we experienced judder and perceived frame-rate loss, what we are actually seeing is the appearance of skipped and incomplete frames - an effect that is arguably far more noticeable than a few prolonged drops down to 50fps or so seen the 360 version of the game.
Moet ik ook maar even snel langs gaan, niet zo zeer voor KZ maar dan heb ik de ps4 wel eerder en wou toch nog een shooterquote:Op woensdag 20 november 2013 17:29 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik ben naar de plaatselijke Intertoys geweest. Zij hadden nog één Playstation 4 Killzone bundel die nog niet gereserveerd was.
Morgen weet ik het voor jequote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Bolters het volgende:
Mensen al wat van GameMania gehoord?
En iemand enig idee of deze BF4 (http://www.saturn.nl/mcs/(...)6916.html?langId=-11) te upgraden is naar de PS4-versie? Zie het namelijk niet op het doosje staan, dat er zo'n code in zit
Ook online besteld? Want dat is echt geen geld johquote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Morgen weet ik het voor jewant heb hem gekocht.
En wat van game mania? Ik ben 2 weken terug gebeld door game mania of ik mijn ps4 om wilde zetten naar een bundel.
Dan waren de bundels gewoon op. Als je voor 24-6 (geloof ik) besteld hebt krijg je gewoon je ps4 volgende week vrijdag.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ook online besteld? Want dat is echt geen geld johAls je die kan omzetten, koop ik hem direct.
Nou ja, ik heb dus niks van GameMania gehoord over omzetten. Heb alleen 50 euro aanbetaald omdat ik bij eerste lichting zat. Maar daarna nooit meer wat gehoord. Hoop niet dat ze straks ineens te kort heb en dat ik dan alsnog naast net vis
Jep, 15-6 gekocht. Maar vond het zo vreemd dat ik niks meer heb gehoord.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan waren de bundels gewoon op. Als je voor 24-6 (geloof ik) besteld hebt krijg je gewoon je ps4 volgende week vrijdag.
En ja online. Ik ga er wel vanuit dat ik hem kan upgraden. zo niet dan tweede hands weer verkopen
Ze zijn gewoon een lijst afgegaan, tegen de tijd dat ze bij jou waren, waren de bundels gewoon op.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, 15-6 gekocht. Maar vond het zo vreemd dat ik niks meer heb gehoord.
Oké, laat het me morgen vooral even weten! Want wanneer het upgraden mogelijk is, koop ik hem ook!
Maar geen enkel risico dus dat ze straks niet meer aan de eerste lichting kunnen voldoen?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon een lijst afgegaan, tegen de tijd dat ze bij jou waren, waren de bundels gewoon op.Dus dan hoeven ze je ook niet meer te bellen. Ik was de 1 er laatste die nog een bundel had.
Bundels gaat per filiaal denk ik. Maar ik heb hem 11-6 besteld.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:31 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar geen enkel risico dus dat ze straks niet meer aan de eerste lichting kunnen voldoen?
Wanneer had jij hem besteld (met het oog op de bundel)?
Okido. Nou, ben benieuwd volgende week vrijdag. Ben namelijk niet in de mogelijkheid om hem al vroeg te halen en hoop dan niet dat ze hem vergevenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bundels gaat per filiaal denk ik. Maar ik heb hem 11-6 besteld.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
BinnenNu nog 9 dagen wachten tot release van PS4
Cool! Hoe duur?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Welke winkel?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
49 euro maar heb er 24 euro voor betaald, had nog kortingsbon
Gameshop, maar ook nog meer korting gekregen want dacht dat ie totaal 60 euro was ofzo maar ken de eigenaar erg goed zeg maarquote:
Top!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gameshop, maar ook nog meer korting gekregen want dacht dat ie totaal 60 euro was ofzo maar ken de eigenaar erg goed zeg maar
Zit je dan met je gamequote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen wat ik op het schijfje leg komt in mijn neusquote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit je dan met je game
Die je nergens in kan stoppen
Wellicht kan het schijfje in je neus!
Klapperende kaken jongeuh!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen wat ik op het schijfje leg komt in mijn neus
Die poedersuiker is lekkerder op een oliebolletje hoor!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen wat ik op het schijfje leg komt in mijn neus
Overal zelfde prijs geloof ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef ManianMan het volgende:
Iemand die weet waar je ps+ goedkoop kunt scoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |