Zo'n rare vraag is het niet. Zo duidelijk is het niet - het had iets heel anders kunnen zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zou er voor de players zijn? Gezien er geen dame in past: games
het was ook een grapj0nquote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zo'n rare vraag is het niet. Zo duidelijk is het niet - het had iets heel anders kunnen zijn
Geen idee wie het wel krijgt, op de mensen die aanwezig waren naquote:Op donderdag 21 november 2013 11:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zag dezelfde foto van gkdennis en boris op twitter. Krijgt heel de pers er 1?
Huh, hoezo waren die er niet joh?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee wie het wel krijgt, op de mensen die aanwezig waren naGK, pu, tweakers, etc.
Opblaas dame?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze er wel waren, maar dat ik dus voor de rest niet weet wie het wel krijgt op de aanwezigen naquote:Op donderdag 21 november 2013 11:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Huh, hoezo waren die er niet joh?
Ik las je zin andersom. Dacht dus dat ze er niet warenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze er wel waren, maar dat ik dus voor de rest niet weet wie het wel krijgt op de aanwezigen na![]()
Ze waren er. En net zoals de rest weer vrij snel weg. maar zij mogen wel meteen gamen. Meh, ik kijk nu naar een doos en denk: is het al 5 uur?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik las je zin andersom. Dacht dus dat ze er niet waren
Hahahah, dat is wel heel verrot. Maar ach, om 5 uur kun je wel lekker los. Have fun alvast!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze waren er. En net zoals de rest weer vrij snel weg. maar zij mogen wel meteen gamen. Meh, ik kijk nu naar een doos en denk: is het al 5 uur?
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
nee, dan moet ik nopg het halve land door , vast in een file en zo. Ik zet gewoon de ps4 op mijn dak, dan begrijpt iedereen waarom ik over de vluchtstrook ga.
zijn allemaal games. Kijk unbox filmpje van whiteboy7str maar.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zijn allemaal games. Kijk unbox filmpje van whiteboy7str maar.
gamma?quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
nee, dan moet ik nopg het halve land door , vast in een file en zo. Ik zet gewoon de ps4 op mijn dak, dan begrijpt iedereen waarom ik over de vluchtstrook ga.
Ik offer mijn huis wel op, kom maar hier gamen!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
Sollicitaties mogen per pmquote:Op donderdag 21 november 2013 12:49 schreef RedemptioN het volgende:
ik stel voor prijsvraag...minimaal
ga toch ook maar eens een gamesite beginnen ^^
of hebben jullie nog ps4 pre/reviewers nodig
Hier met die PS4, en rap een beetjequote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sollicitaties mogen per pm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |