Wehkamp.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef ManianMan het volgende:
Iemand die weet waar je ps+ goedkoop kunt scoren?
Zag bij toysxl een actie alleen niet op voorraad bij de webwinkel. Misschien morgen eens langs gaan. Kan ik hem pas activeren op de dag dat ik de ps4 krijg?quote:
Ahh ok! Kan ook gewoon via je PS3. Of heb je die niet? Want anders idd wachten op de PS4. Anders zou je dagen verspelen zonder dat je een console hebt. Zou zonde zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 00:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zag bij toysxl een actie alleen niet op voorraad bij de webwinkel. Misschien morgen eens langs gaan. Kan ik hem pas activeren op de dag dat ik de ps4 krijg?
Ja die heb ik maar wil hem dan pas activeren zodat ik langer kan genieten op de ps4. Mijn broer bezit namelijk de ps3.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ahh ok! Kan ook gewoon via je PS3. Of heb je die niet? Want anders idd wachten op de PS4. Anders zou je dagen verspelen zonder dat je een console hebt. Zou zonde zijn
Dan dus gewoon even wachten inderdaad!quote:Op donderdag 21 november 2013 00:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja die heb ik maar wil hem dan pas activeren zodat ik langer kan genieten op de ps4. Mijn broer bezit namelijk de ps3.
Ik lees wel veel gezeik over de menus in 2k14, schijnen echt heel erg slecht te zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:52 schreef Bolters het volgende:
http://www.ign.com/articles/2013/11/19/nba-live-14-review NBA 2K14 dus duidelijk de betere
Oke. Dan moet ik wel zeggen dat de menu's me niet veel boeien. Als de gameplay (en graphics in mindere mate) maar in orde is.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees wel veel gezeik over de menus in 2k14, schijnen echt heel erg slecht te zijn.
De algemene opinie in de officiële thread op GAF is dat de gameplay en graphics top zijn, maar alles eromheen niet.
De menu's in NBA 2K zijn al jaren slecht. En elk jaar vraag ik aan de producer (als ie op gamescom is) of dat eens aangepakt kan worden. maar hij ziet het niet zoquote:Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees wel veel gezeik over de menus in 2k14, schijnen echt heel erg slecht te zijn.
De algemene opinie in de officiële thread op GAF is dat de gameplay en graphics top zijn, maar alles eromheen niet.
Kan je hem toch ff klappen! Gewoon pets eentje op zijn hoofd.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
De menu's in NBA 2K zijn al jaren slecht. En elk jaar vraag ik aan de producer (als ie op gamescom is) of dat eens aangepakt kan worden. maar hij ziet het niet zoOok vraag ik hem al een tijd naar een Vita-versie, sinds vorig jaar noemt ie me sony fanboy
En dan kom je thuis en hoor je bij die 0,4%quote:Op donderdag 21 november 2013 09:26 schreef Pheno het volgende:
Over een uur heb ik een ps4 in handen. En daarna weer terug naar mijn werk met dat ding. Hoe tergend is dat
waar ga je hem ophalen dan? en waar werk je?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:26 schreef Pheno het volgende:
Over een uur heb ik een ps4 in handen. En daarna weer terug naar mijn werk met dat ding. Hoe tergend is dat
Wat uiterlijk betreft niet nee, maar het schijnt dus erg moeilijk te zijn om bv. een bepaalde game-mode te vinden, het zit allemaal niet logisch in elkaar.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke. Dan moet ik wel zeggen dat de menu's me niet veel boeien. Als de gameplay (en graphics in mindere mate) maar in orde is.
Ja, dan is het inderdaad wel vervelend. Zeker wanneer je moeite moet doen om bepaalde modi te vinden. Maar het is niet een belemmering voor me waardoor ik zeg: ik laat hem liggenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat uiterlijk betreft niet nee, maar het schijnt dus erg moeilijk te zijn om bv. een bepaalde game-mode te vinden, het zit allemaal niet logisch in elkaar.
Maar goed, zolang ’t op de court maar goed speelt vind ik ’t ook best hoor!
Omgeving Amsterdam, omgeving schipholquote:Op donderdag 21 november 2013 09:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
waar ga je hem ophalen dan? en waar werk je?
^^
Dan breng ik het weer terug naar Sony en neem weer een nieuwe mee. Zo zijn ze dan welquote:Op donderdag 21 november 2013 09:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en hoor je bij die 0,4%
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam, omgeving schiphol
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
kun je er geen 2 meenemen? krijg je 399 euro!
wat is dat onderstequote:Op donderdag 21 november 2013 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ladies and gentlemen, we got him
[ afbeelding ]
Wat zou er voor de players zijn? Gezien er geen dame in past: gamesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |