Grootste kans heb je denk ik bij de kleinere intertoys/bart smit zaken in het noordoosten van het land.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:46 schreef kurk_droog het volgende:
Is die Is de Killzone bundel + cam + controller nog ergens te scoren?
64 spelers in een server, 2 teams van 32 dus.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef Bolters het volgende:
Met hoeveel man kun je BF4 nu eigenlijk online spelen straks? 32 vs 32 of 64 vs 64?
Oké, top! Dan is het lekker druk denk ik (A)quote:Op donderdag 21 november 2013 15:31 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
64 spelers in een server, 2 teams van 32 dus.
Als het werkt dan tenminste.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oké, top! Dan is het lekker druk denk ik (A)
Waarom zou het niet werken?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als het werkt dan tenminste.
Ik verwacht van niet. Maar als echte stadsjongen zul jij het wel wetenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef pikinhand het volgende:
Aangezien pre-orderen typisch iets is voor boeren op het platteland die 20 km van de winkel wonen en ik in een stad woon heb ik dat dus natuurlijk niet gedaan. Ik ben van plan om zoals altijd naar de winkel te lopen, de doos te pakken en na betaling binnen 5 minuten weer thuis te zijn.
Normaal is dat altijd gelukt met games etc, terwijl de pre-order kids thuis zitten te balen omdat de postbode het pas een dag later komt brengen, maar wat is de kans met die klote ps4 ? Ik verwacht eigenlijk wel dat de winkels er pallets van hebben staan voor de normale klant.
De PS4 versie heeft ontzettend veel problemen, tot gisteren kon je niet eens Conquest met 64 man spelen las ik.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef pikinhand het volgende:
Aangezien pre-orderen typisch iets is voor boeren op het platteland die 20 km van de winkel wonen en ik in een stad woon heb ik dat dus natuurlijk niet gedaan. Ik ben van plan om zoals altijd naar de winkel te lopen, de doos te pakken en na betaling binnen 5 minuten weer thuis te zijn.
Auch, that sounds fucked upquote:Op donderdag 21 november 2013 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De PS4 versie heeft ontzettend veel problemen, tot gisteren kon je niet eens Conquest met 64 man spelen las ik.
Verder veel disconnects, lag, en corrupte save files.
DICE fucked up idd.quote:
Meeste winkels kan je niet meer reserveren, bij intertoys nu de normale versie maar ik kan die 500 euro kostende niet reserveren?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is op dit moment het handigst als je nog geen reservering hebt gemaakt? Maakt zeker geen drol uit waar je nu reserveert?
Dus niet de moeite waard om te halen? Zag net filmpjes, zag er namelijk wel echt heel vet uitquote:Op donderdag 21 november 2013 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DICE fucked up idd.
De PC en currentgen versies zijn niet veel beter geloof ik, zal ook wel een rushjob zijn geweest.
Maar even proberenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef Pheno het volgende:
Waarschijnlijk later, gezien ze eerst alle eerdere pre-orders hebben nagebeld. Maar misschien heb je mazzel bij een kleinere winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |